Tja maar die kaarten staan toch niet op naam? 4 kaarten op dezelfde naam is sowieso oncontroleerbaar. Enige manier is balieverkoop.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:19 schreef themole het volgende:
Echt te bezopen voor woorden. Paar vrienden van mij die ook hetzelfde hebben geprobeerd het afgelopen anderhalf uur zijn er ook niet doorheen gekomen.![]()
Als het parktheater wil lachen vragen ze gewoon om id.
Dat dus. Hij hoeft nu ook alleen maar wat te schreeuwen en hij is automatisch grappig omdat hij Hans Teeuwen is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:10 schreef Lod het volgende:
Ik hoop wel dat hij een beetje inspiratie heeft opgedaan tijdens zijn sabbatical. Zijn laatste show (of shows) was weinig meer dan het uitmelken van zijn typetjes. Echte humor was ver te zoeken.
Je kan zeggen dat de koper van de kaarten aanwezig moet zijn. Dan wordt het voor zwarthandelaren een stuk lastiger om aan kaarten te komen. Maar ik ben gewoon een beetje gefrustreerd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja maar die kaarten staan toch niet op naam? 4 kaarten op dezelfde naam is sowieso oncontroleerbaar. Enige manier is balieverkoop.
Het is mij net gelukt voor den haag in Juni. Ook goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:55 schreef jpjedi het volgende:
voor de HMH in September is het wel gelukt.. zonder problemen dus ik heb daar maar besteld.
Zit ik bij 0 wachtenden voor me, refresht ie en heb ik ineens 1500 wachtenden voor mequote:Op dinsdag 14 december 2010 12:00 schreef Norrage het volgende:
Laten we het hopen dat het voor Luxor straks wel goed gaat...Sta wel in een ingenieuze wachtrij om uberhaupt de site op te komen..Dat is wat mij betreft best een goed teken, ze denken er daar dus over na
lol:quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:08 schreef Tijn het volgende:
Zo, ik heb besteld
Heineken Music Hall, zaterdag 24 september, 20:00 uur, 2x 1e rang
nou dat belooft veel goeds, ik sta ook nog steeds in een wachtrijquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zit ik bij 0 wachtenden voor me, refresht ie en heb ik ineens 1500 wachtenden voor me
Echt heel triest....maar we zullen het zien over drie kwartier....quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:13 schreef Crystal86 het volgende:
[..]
nou dat belooft veel goeds, ik sta ook nog steeds in een wachtrij
rij 7, ik zou nooit de eerste 3 rijen pakken nee..quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:13 schreef DrDentz het volgende:
1e rang, die worden altijd in de zeik gezet.
En nu was ik van 1500 wachtenden ineens weer bij 500...en nu zit ik op 2200 wachtenden voor me...ergens zegt me iets dat het vandaag niet gaat lukken kaartjes te krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zit ik bij 0 wachtenden voor me, refresht ie en heb ik ineens 1500 wachtenden voor me
Ik ben langs het theater zelf gegaan, ze verkopen echt niet aan de kassa. Wat wel beweerd wordt op o.a. de website van BN/De Stem. Tegen mij werd verteld dat er om 20.00 niet opnieuw de verkoop begint. Het is gewoon wachten tot de site het weer doet. Dit werd mij verteld!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:28 schreef jpjedi het volgende:
Breda Chasse aan de lijn gehad. Om 20.00 vanavond gaat de verkoop van Hans Teeuwen kaartjes nogmaals van start. #Spiksplinter #HansTeeuwen
Bij Luxor kan je uberhaupt geen kaartjes kopen, ik iig niet...hij klapt steeds naar nog meer wachten voor u....quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
En nu was ik van 1500 wachtenden ineens weer bij 500...en nu zit ik op 2200 wachtenden voor me...ergens zegt me iets dat het vandaag niet gaat lukken kaartjes te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |