En van de ruim...100.000 euro die de produktie van zo'n beeld kost?quote:
ja ook. maar ik benoemde het goedkoopste om kracht te zetten bij mijn mening over deze vrouw.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En van de ruim...100.000 euro die de produktie van zo'n beeld kost?
Wat had Madame Tussauds dan met haar was moeten doen? Naar mijn idee is het een hele slimme zet om de populairste vrouwelijke artiest van dit moment op deze manier te vereeuwigen..quote:
smaken verschillen.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:22 schreef Kadoe het volgende:
[..]
Wat had Madame Tussauds dan met haar was moeten doen? Naar mijn idee is het een hele slimme zet om de populairste vrouwelijke artiest van dit moment op deze manier te vereewigen..
Maarja, het zal wel aan mij liggen.
Een beeld maken van zoalshetis natuurlijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:22 schreef Kadoe het volgende:
[..]
Wat had Madame Tussauds dan met haar was moeten doen? Naar mijn idee is het een hele slimme zet om de populairste vrouwelijke artiest van dit moment op deze manier te vereewigen..
Maarja, het zal wel aan mij liggen.
Alsof die er in deze toe doet. Als dit mensen naar MT trekt, dan vind ik het een verstandige zakelijke beslissing.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ook. maar ik benoemde het goedkoopste om kracht te zetten bij mijn mening over deze vrouw.
ik mag mijn mening niet meer geven. wou je dat zeggen, knaapje?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alsof die er in deze toe doet. Als dit mensen naar MT trekt, dan vind ik het een verstandige zakelijke beslissing.
Wie hadden ze volgens jou dan moeten vereeuwigen? Welke persoon (die binnen jou smaak valt) zou voor net zoveel bezoekers kunnen zorgen?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik mag mijn mening niet meer geven. wou je dat zeggen, knaapje?
Mag best, monkeyboy, hij doet er alleen niet toe, dat is wat ik zeg.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik mag mijn mening niet meer geven. wou je dat zeggen, knaapje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |