abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89772245
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:39 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Die laatste reactie is wel erg triest. Android-fanboys zijn de laatste tijd een stuk irritanter dan Apple fanboys, aangezien die liever een inferieur product hebben, alleen maar omdat er geen appeltje op staat en je een "open product" hebt (terwijl ze geen flauw idee hebben wat er nou zo open is aan Android, en waarom dat goed moet zijn). Een hogere prijs betalen voor een inferieur product.. Zolang er geen appeltje op staat, kun je jezelf dan in ieder geval nog stoer noemen, he? :')
Zegt de Apple fanboy..... :')
pi_89774124
De iPad is een geweldig apparaat om even relaxed mee te surfen of video's te kijken. En als je geen dingen moet kunnen doen die je op een iPad niet kan doen, kan je alles wat je moet kunnen doen op een iPad doen.
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:11:48 #28
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89774338
Maar beetje relaxed fokken zit er dus niet in op een iPad?
pi_89774413
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 19:11 schreef leolinedance het volgende:
Ik fok tegenwoordig op m'n iPad zodat ik die verkrachte layout niet krijg (iPad layout is geniaal).
pi_89774506
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 19:13 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Ik fok tegenwoordig op m'n iPad zodat ik die verkrachte layout niet krijg (iPad layout is geniaal).
Hmm die is inderdaad best nice! :o Misschien ga ik die wel als default instellen...
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:15:35 #31
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89774507
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:13 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Vind die nieuwe layout ook bagger. En die sneeuw in de header al helemaal :r

Maar kun je wel beetje fatsoenlijk typen op zo'n iPad dan?
pi_89774569
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 19:11 schreef leolinedance het volgende:
Jawel hoor.. Ik kijk nu op mijn iPad alleen maar meer op Fok!
Ook het reageren gaat prima. Oké niet zo snel als op een normaal toetsenbord, maar hiermee ben ik toch wel vlot.
pi_89774632
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:07 schreef retorbrapi het volgende:
De iPad is een geweldig apparaat om even relaxed mee te surfen of video's te kijken. En als je geen dingen moet kunnen doen die je op een iPad niet kan doen, kan je alles wat je moet kunnen doen op een iPad doen.
Ah... komt mooi uit dit topic, nu weet ik het zeker, ik moet geen iPad

ik ga voor de laptop :D
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
pi_89774727
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 19:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het went. Je moet er geen roman mee willen schrijven.
pi_89827830
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:07 schreef retorbrapi het volgende:
:')
pi_89827959
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee. Fatsoenlijk typen gaat alleen als je de iPad plat neerlegt. Als je languit op de bank ligt, of in bed aan het surfen bent (wat gepropageerd wordt als de kracht van de iPad), gaat typen ontieglijk kut, en is het beeldscherm net te groot om in portrait redelijk te typen zonder bang te zijn dat je de iPad laat kletteren. En typen in landscape gaat op zich prima als je eraan gewend bent, maar dan moet je hem plat leggen en zelf recht gaan zitten, of je handen/nek in belachelijke posities willen wringen om te zien wat je typt terwijl je je iPad plat op je buik hebt liggen.

De 11,6" MacBook Air is een veel betere keus. Zelfde de witte MacBook is beter, en de batterij gaat minstens even lang mee als die van de iPad.
  zondag 12 december 2010 @ 12:00:53 #37
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_89827967
Ik gebruik mijn iPad eigenlijk vooral om mee te surfen, kleine stukken op te typen (wel met een toetsenbord), films te kijken, nieuws te lezen, boeken te lezen en af en toe een spelletje te spelen. Mijn pc gebruik ik eigenlijk alleen nog om papers te schrijven, dat gaat toch wel beter :) Het ligt er dus inderdaad maar net aan wat je wilt doen met je nieuwe aankoop :)
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_89840566
laptop... kun je meer mee en flash:P

ipad kan niet erg veel laptop kan veel meer en meestal precies wat jij wil,,, ipad is leuk dus als je wil roepen he kijk ik heb een ipad neem er een maar je komt er achter dat je er maar weinig mee kan
Nee ik heb er geen zin in!
pi_89840661
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:04 schreef raav1 het volgende:
laptop... kun je meer mee en flash:P

ipad kan niet erg veel laptop kan veel meer en meestal precies wat jij wil,,, ipad is leuk dus als je wil roepen he kijk ik heb een ipad neem er een maar je komt er achter dat je er maar weinig mee kan
Met een laptop kan ik ook 'meer' dan met een smartphone, is dat dan een reden om géén smartphone te nemen en wél een laptop?
pi_89841047
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:07 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Met een laptop kan ik ook 'meer' dan met een smartphone, is dat dan een reden om géén smartphone te nemen en wél een laptop?
Slechte vergelijking. Het mooie van een smartphone is dat je deze ten alle tijden bij je kunt hebben, en toch productieve dingen kunt doen. Een iPad is helemaal niet veel draagbaarder, zeker niet vergeleken met de nieuwe MacBook Air. Beiden kun je niet in je zak steken, dus voor beiden moet je minstens een sleeve kopen en altijd een tas bij je hebben om ze in te stoppen.
pi_89841995
iPad. Dan koop je een opvouwbaar bluetooth keyboard en je koop LogMeIn Ignition en op je PC installeer je LogMeIn Free. Dan is het echt alsof je achter je pc zit. Je kan dan dus echt alles met alleen een iPad. Daarnaast is de accu van een iPad briljant
pi_89842518
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:46 schreef draaijer het volgende:
iPad. Dan koop je een opvouwbaar bluetooth keyboard en je koop LogMeIn Ignition en op je PC installeer je LogMeIn Free. Dan is het echt alsof je achter je pc zit. Je kan dan dus echt alles met alleen een iPad. Daarnaast is de accu van een iPad briljant
Voor dat geld koop je een MacBook met een net zo briljante accu.
  zondag 12 december 2010 @ 20:09:38 #43
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89845183
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:16 schreef Miriampje het volgende:

[..]

Jawel hoor.. Ik kijk nu op mijn iPad alleen maar meer op Fok!
Ook het reageren gaat prima. Oké niet zo snel als op een normaal toetsenbord, maar hiermee ben ik toch wel vlot.
Maar zet je zo'n iPad dan neer ofzo? Hoe kun je met zo'n ding werken als je op de bank hangt, rmet 1 hand vasthouden en met 1 hand typen ofzo?
  zondag 12 december 2010 @ 20:13:46 #44
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89845352
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:00 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee. Fatsoenlijk typen gaat alleen als je de iPad plat neerlegt. Als je languit op de bank ligt, of in bed aan het surfen bent (wat gepropageerd wordt als de kracht van de iPad), gaat typen ontieglijk kut, en is het beeldscherm net te groot om in portrait redelijk te typen zonder bang te zijn dat je de iPad laat kletteren. En typen in landscape gaat op zich prima als je eraan gewend bent, maar dan moet je hem plat leggen en zelf recht gaan zitten, of je handen/nek in belachelijke posities willen wringen om te zien wat je typt terwijl je je iPad plat op je buik hebt liggen.

De 11,6" MacBook Air is een veel betere keus. Zelfde de witte MacBook is beter, en de batterij gaat minstens even lang mee als die van de iPad.
Kost minimaal 1000 euro, en dan heb je nog zo'n klein schermpje waar je niet fatsoenlijk lang achter kunt werken. Beetje dure gadget! En hij is er niet in het zwart. Geen optie dus.
  zondag 12 december 2010 @ 20:15:59 #45
230788 n8n
Pragmatisch
pi_89845448
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Kost minimaal 1000 euro, en dan heb je nog zo'n klein schermpje waar je niet fatsoenlijk lang achter kunt werken. Beetje dure gadget! En hij is er niet in het zwart. Geen optie dus.
http://www.colorwarepc.com/p-250-macbook-air.aspx
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 12 december 2010 @ 20:18:30 #46
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89845565
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:07 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

ja. Smartphones zijn ook bullshit. Wanneer kijk je nou een film op zo'n klein prutschermpje :')
En een keer op internet kijken, navigeren en mp3tjes afspelen over mijn eigen Sennheiser oordopjes kan met een oude Nokia N78 niet-smartphone ook. Net als mailtjes lezen als je een keer onderweg bent.

Alles wat je nog meer met een smartphone kan werkt beter/sneller op een laptop en mis je niet op momenten dat je geen computer/laptop ter beschikking hebt.

Ik heb echt nog nooit begrepen waarom je in hemelsnaam 700 euro uit gaat geven aan een fucking telefoon :') _O- Zeker bij van die scholiertjes is het echt triest. Koop voor dat geld een leuke tv + playstation ofzo, is veel vetter ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door leolinedance op 12-12-2010 20:26:45 ]
  zondag 12 december 2010 @ 20:24:11 #47
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89845847
quote:
$1850 voor een gadget betalen :') En ook hier zie ik de zwarte kleur niet staan? Maar neem aan dat ze hem daar wel mee zouden kunnen leveren. Is gezien de prijs geen optie.
pi_89846009
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_89846176
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:20 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Slechte vergelijking. Het mooie van een smartphone is dat je deze ten alle tijden bij je kunt hebben, en toch productieve dingen kunt doen. Een iPad is helemaal niet veel draagbaarder, zeker niet vergeleken met de nieuwe MacBook Air. Beiden kun je niet in je zak steken, dus voor beiden moet je minstens een sleeve kopen en altijd een tas bij je hebben om ze in te stoppen.
Het punt is dat de use case bij alle 3 de apparaten totaal verschillend is en je dus niet kan vergelijken op basis van hoeveel ze 'kunnen'. Met zowel een smartphone als met een tablet kan je minder dan met een laptop, maar je gebruikt ze dan ook voor andere dingen. Als je video's wil bewerken moet je een laptop kopen, maar als je alleen wat wil surfen en mailen heb je in principe ook aan een tablet genoeg. Kort gezegd: je bent gek als je een laptop koopt puur omdat hij 'meer' kan, in het geval dat je datgene wat hij meer kan niet gaat gebruiken.

En dan laat ik nog het feit dat de goedkoopste MacBook Air duurder dan de duurste iPad is buiten beschouwing.
  zondag 12 december 2010 @ 20:34:10 #50
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89846328
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:27 schreef znarch het volgende:
http://us.blackberry.com/playbook-tablet/ ook een optie?
Mooi ding ook wel maar waarschijnlijk dezelfde nadelen als de iPad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')