wtfquote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef hole1988 het volgende:
WHAT THE FUCK
http://twitter.com/scheldluis
gossiequote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef hole1988 het volgende:
WHAT THE FUCK
http://twitter.com/scheldluis
problemen met de server http://twitter.com/L3FMquote:Op donderdag 9 december 2010 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://sourceforge.net/projects/dradioscrobbler/
Een tijdje was er ook een web-versie op www.l3f.nl, maar die ligt nu al een tijd plat...
Brabantquote:Op donderdag 9 december 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niemand komt aan Maaskantje Bol_Wan![]()
>
* schakelt in. Spotify heeft et nog nietquote:
Die dRadioScrobbler werkt onafhankelijk van je audio/videostream. Je kan dus gewoon de stream blijven gebruiken die je al had en dat programmaatje er los naast draaien.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
@sirolf en pino......heb dat scrobbleding draaiend en gekoppeld aan lastfm en twitter....
speelt nu in VLC...maar kan dat ook met beeld? of moet ik de webcamstream aanzetten zonder geluid?
edit: en minimaliseren naar systemtray wil ook niet.....Win XP
en vooral niet vergeten uit te zetten.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die dRadioScrobbler werkt onafhankelijk van je audio/videostream. Je kan dus gewoon de stream blijven gebruiken die je al had en dat programmaatje er los naast draaien.
Inderdaad, anders krijg je nogal een bak vervuiling.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en vooral niet vergeten uit te zetten.
ah ok. dus eigenlijk speelt ie ook door wat er op 3fm is als je niet luistert?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die dRadioScrobbler werkt onafhankelijk van je audio/videostream. Je kan dus gewoon de stream blijven gebruiken die je al had en dat programmaatje er los naast draaien.
dat sowieso, al een aantal keer gehadquote:Op donderdag 9 december 2010 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ok. dus eigenlijk speelt ie ook door wat er op 3fm is als je niet luistert?
Daar is 'ie !quote:Op donderdag 9 december 2010 21:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
* schakelt in. Spotify heeft et nog niet
quote:
Dit. Vaak genoeg overkomen toen ik wegging.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en vooral niet vergeten uit te zetten.
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
![]()
weliswaar in Remixvorm maar toch
![]()
En je moet je lastFM nog ff op FOK! invoerenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
mmmm, volgens mij is het gelukt...nu moet ie alleen nog leren om goed in te loggen op LastFM. m'n ww hebi k goed ingevoerd en to h krijg ik een inlogfout. nja, das overkomelijk
en ik moet natuurlijk niet vergeten aan en uit te zetten
Nou ik heb het niet zo op Gavin DeGraw, maar dat nummer is idd mooiquote:Op donderdag 9 december 2010 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Just friends. Ik vind die plaat toch mooi![]()
ow ja, dat ga ik nog ff doen!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef Briggy het volgende:
[..]
En je moet je lastFM nog ff op FOK! invoeren
NIets aan toe te voegenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik heb het niet zo op Gavin DeGraw, maar dat nummer is idd mooi
Der Roel !quote:
song van het jaar is natuurlijk It never ends van Bring me The Horizon....quote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef Bol_Wan het volgende:
Schit-ter-en-de plaat. Kandidaat voor song van het jaar als ik niet uit principe de laatste maand oversla in mijn lijstjes
gister niet gestemdquote:Op donderdag 9 december 2010 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
song van het jaar is natuurlijk It never ends van Bring me The Horizon....
heb je t nummer wel gehoord? dan laat je het wel om "ja" te stemmenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
gister niet gestemdZal het vandaag goedmaken
Neequote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je t nummer wel gehoord? dan laat je het wel om "ja" te stemmen.....briljant die smsreacties: kotsen! bloed uit mn oren! zet af die troep!
![]()
dat wel ja. en ik hoop dat hole1988 vanavond wakker is...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
NeeMaar bloed uit mijn oren klinkt niet slecht
Istie wel door?
Ik hoop voor hem dat 'ie al eerder terug mag komen uit Kenia, want daar zit 'ie de week voor kerst.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef alors het volgende:
Rudyhij komt toch wel terug in januari?
Ik kan echt niet zonder mijn Rudy
jaquote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat 'ie al eerder terug mag komen uit Kenia, want daar zit 'ie de week voor kerst.
Morgen de nieuwe studio klaar?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat 'ie al eerder terug mag komen uit Kenia, want daar zit 'ie de week voor kerst.
YOquote:
ghegheghequote:Op donderdag 9 december 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Over alleen zijn met kerst gesproken
rond kwart voor 12 draait Der Rudy een nummer dat gegarandeerd geen hit wordt!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef alors het volgende:
Ah er moet weer een hit gedraaid worden
heeft dat nu al zin dan? en niet te hard stemmen hoor! een klein beetje winst is voldoendequote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef hole1988 het volgende:
beetje voor beetje aan het stemmen op de poll
smsjes tellen ook mee alleen heb ik daar geen invloed op. Er stemmen rond de 2000 mensen op de poll btw.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heeft dat nu al zin dan? en niet te hard stemmen hoor! een klein beetje winst is voldoende
Allemaal van zelfde IP?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef hole1988 het volgende:
beetje voor beetje aan het stemmen op de poll
ZOVEEL???? ik dacht een tiental ofzo....quote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
smsjes tellen ook mee alleen heb ik daar geen invloed op. Er stemmen rond de 2000 mensen op de poll btw.
Yep, mocht er iets mis gaan ik heb 25 proxy's achter de hand.quote:
Valt dat niet een beeeetje op dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Yep, mocht er iets mis gaan ik heb 25 proxy's achter de hand.
een stem was op een gegeven moment 0,05% waard en dan moeten er 2000 keer gestemd zijn lijkt me.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ZOVEEL???? ik dacht een tiental ofzo....of wellicht een paar 100..maar zoveel!
dat lijkt me dan wel ja. best veel eigenlijk nog. had ik echt niet gedacht. zeker als maar een fractie van de luisteraars stemt denk ik....quote:Op donderdag 9 december 2010 22:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
een stem was op een gegeven moment 0,05% waard en dan moeten er 2000 keer gestemd zijn lijkt me.
Ze maken voor iedere dag een nieuwe poll aan. Het is aan sharid om te bepalen of het opvalt.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Valt dat niet een beeeetje op dan?
100% 'Ja' nu....quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze maken voor iedere dag een nieuwe poll aan. Het is aan sharid om te bepalen of het opvalt.
ik heb ook gestemdquote:
gun mij nou dat tshirtquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef alors het volgende:
Stem maar flink wat nee namens mij dan
ik gun rock een t-shirt. Ik vind er zelf ook geen reet aan.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef alors het volgende:
Stem maar flink wat nee namens mij dan
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik gun rock een t-shirt. Ik vind er zelf ook geen reet aan.
daarom hoop ik dat Hole een beetje creatief doet met stemmen en zorgt voor bijv 70% voorquote:Op donderdag 9 december 2010 22:54 schreef alors het volgende:
Dat shirt krijgt ie natuurlijk niet als ze merken dat er mee geklooid wordt. Ik kan me voorstellen dat zelfs Sharid het raar vindt als er op de poll 90% voor is en op de sms 90% tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |