klopt, valt mij ook steeds meer op dat ze steeds arroganter worden naar hun gasten etc. toe. Eerst was het een hoop auwehoeren en grappen maken tussendoor, maar nu lijkt het steeds vaker op het een beetje venijnig neerhalen van anderen, vind ik dan in ieder gevalquote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Annie You Save Me
Ben ik trouwens de enige die C&S echt tyfusarrogant en asociaal vind soms? Ik vind ze vaak heel grappig maar zoals ze tegen die waterleidingmuseumman praatten, echt![]()
![]()
Ja echt, ik vind het vrij sneu en erger me er kapot aan. Bel dan niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:29 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
klopt, valt mij ook steeds meer op dat ze steeds arroganter worden naar hun gasten etc. toe. Eerst was het een hoop auwehoeren en grappen maken tussendoor, maar nu lijkt het steeds vaker op het een beetje venijnig neerhalen van anderen, vind ik dan in ieder geval
Ik heb 't nooit anders gevonden. Snap nog steeds niet wat die Lantinga op de radio doet.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Annie You Save Me
Ben ik trouwens de enige die C&S echt tyfusarrogant en asociaal vind soms? Ik vind ze vaak heel grappig maar zoals ze tegen die waterleidingmuseumman praatten, echt![]()
![]()
Lex Gaarthuis was ziek en hij was dus gevraagd. Gelukkig was wijnandes er nog, bleef het een beetje op niveau.quote:Op donderdag 9 december 2010 07:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, wie de fuck was dat? En wat moet de EO met een nachtprogramma?
het is van 640x360 naar 704x396 gegaanquote:Op donderdag 9 december 2010 07:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, merkte het ook. Iets in de richting van 1024x576? Of toch wat lager?
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag het gewoon nog es hoor, die flirt je stijf van zaterdag, die hele hele leuke, is die nog ergens terug te horen?
Wie komen er dan allemaal? Guus is opzich wel OK. Stond hier laatst op de drafbaan. 12000+ mensen (Groningers) zongen mee met Brabant. Tof optreden. Go Back To The Zoo isquote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja daar heb ik niets aan. Als dit alles is ga ik denk ik alleen maar naar GBTTZ want tssssk.Oh en Guus Meeuwis is wel leuk want Brabant en dan zingt iedereen keihard mee. Maar ik vind het bestttt jammer dit.
MAAR misschien nodig ik wel een vriendinnetje uit en ga i kalsnog.
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:56 schreef alors het volgende:
Dat pianootje van CZ kan ik wel hebben hoor
Guus, Marco, Ilse, GBTTZ, Blof en ene Alain.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie komen er dan allemaal? Guus is opzich wel OK. Stond hier laatst op de drafbaan. 12000+ mensen (Groningers) zongen mee met Brabant. Tof optreden. Go Back To The Zoo is.
Hanzel!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:55 schreef -Hans- het volgende:
Het is stil aan de Roelie kant. Het is stil aan de Roelie kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |