Gadver !!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:34 schreef Pino112 het volgende:
Had net meisje in de bus gekotst, DIE LUCHT!!!![]()
Ik denk dat het eerder uitzonderlijk is als je de tekst níet kent.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is het erg dat ik een groot deel van de tekst uit m'n hoofd ken?
Dit. Verplichte kost op school.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder uitzonderlijk is als je de tekst níet kent.
Ja daar heb ik niets aan. Als dit alles is ga ik denk ik alleen maar naar GBTTZ want tssssk.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was vorig jaar inderdaad en als het goed is staat hij er volgend jaar weer. Hij komt uit Leiden.
klopt, valt mij ook steeds meer op dat ze steeds arroganter worden naar hun gasten etc. toe. Eerst was het een hoop auwehoeren en grappen maken tussendoor, maar nu lijkt het steeds vaker op het een beetje venijnig neerhalen van anderen, vind ik dan in ieder gevalquote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Annie You Save Me
Ben ik trouwens de enige die C&S echt tyfusarrogant en asociaal vind soms? Ik vind ze vaak heel grappig maar zoals ze tegen die waterleidingmuseumman praatten, echt![]()
![]()
Ja echt, ik vind het vrij sneu en erger me er kapot aan. Bel dan niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:29 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
klopt, valt mij ook steeds meer op dat ze steeds arroganter worden naar hun gasten etc. toe. Eerst was het een hoop auwehoeren en grappen maken tussendoor, maar nu lijkt het steeds vaker op het een beetje venijnig neerhalen van anderen, vind ik dan in ieder geval
Ik heb 't nooit anders gevonden. Snap nog steeds niet wat die Lantinga op de radio doet.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Annie You Save Me
Ben ik trouwens de enige die C&S echt tyfusarrogant en asociaal vind soms? Ik vind ze vaak heel grappig maar zoals ze tegen die waterleidingmuseumman praatten, echt![]()
![]()
Lex Gaarthuis was ziek en hij was dus gevraagd. Gelukkig was wijnandes er nog, bleef het een beetje op niveau.quote:Op donderdag 9 december 2010 07:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, wie de fuck was dat? En wat moet de EO met een nachtprogramma?
het is van 640x360 naar 704x396 gegaanquote:Op donderdag 9 december 2010 07:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, merkte het ook. Iets in de richting van 1024x576? Of toch wat lager?
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag het gewoon nog es hoor, die flirt je stijf van zaterdag, die hele hele leuke, is die nog ergens terug te horen?
Wie komen er dan allemaal? Guus is opzich wel OK. Stond hier laatst op de drafbaan. 12000+ mensen (Groningers) zongen mee met Brabant. Tof optreden. Go Back To The Zoo isquote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja daar heb ik niets aan. Als dit alles is ga ik denk ik alleen maar naar GBTTZ want tssssk.Oh en Guus Meeuwis is wel leuk want Brabant en dan zingt iedereen keihard mee. Maar ik vind het bestttt jammer dit.
MAAR misschien nodig ik wel een vriendinnetje uit en ga i kalsnog.
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:56 schreef alors het volgende:
Dat pianootje van CZ kan ik wel hebben hoor
Guus, Marco, Ilse, GBTTZ, Blof en ene Alain.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie komen er dan allemaal? Guus is opzich wel OK. Stond hier laatst op de drafbaan. 12000+ mensen (Groningers) zongen mee met Brabant. Tof optreden. Go Back To The Zoo is.
Hanzel!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:55 schreef -Hans- het volgende:
Het is stil aan de Roelie kant. Het is stil aan de Roelie kant.
Guus, Ilse en GBTTZ is opzich wel OK. Wel een beetje veel van hetzelfde, maar goed. Alain en Blofquote:Op donderdag 9 december 2010 18:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Guus, Marco, Ilse, GBTTZ, Blof en ene Alain.
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:30 schreef alors het volgende:
Wat een baasHij vind die Coldplay plaat ook kut
!
Precies.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:38 schreef Paul het volgende:
Had Kasper v Kooten het nou over goede en slechte zangers? Als er iemand slecht is, ben ik het wel
Het schijnt de nieuwe megahit te zijn. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:38 schreef Sirolf het volgende:
Tis Nie Waar! Tis Nie Waar! Tis Nie Waar! Tis Nie Waar!
TOP Plaat!
Paultje !quote:Op donderdag 9 december 2010 18:38 schreef Paul het volgende:
Had Kasper v Kooten het nou over goede en slechte zangers? Als er iemand slecht is, is het Kasper van Kooten wel
Zoveel domheidquote:Op donderdag 9 december 2010 18:38 schreef Paul het volgende:
Had Kasper v Kooten het nou over goede en slechte zangers? Als er iemand slecht is, is het Kasper van Kooten wel
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:40 schreef alors het volgende:
[..]
Zoveel domheidHet zal Paul ook eens niet zijn.
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het schijnt de nieuwe megahit te zijn. Ben benieuwd!
Hoi !quote:Op donderdag 9 december 2010 18:46 schreef miieejj het volgende:
Hallo.....
is er nog nieuws rondom 3fm en slaapgasten ?
Hoi fan,quote:Op donderdag 9 december 2010 18:46 schreef miieejj het volgende:
Hallo.....
is er nog nieuws rondom 3fm en slaapgasten ?
dat nieuws had ik gister al gelezen..quote:Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoi fan,
Nou dat zal ik je zeggen, KLIKKLAKKLIKKERDEKLAK Ralf Mackenbach komt![]()
Meer niet?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef borisz het volgende:
Mensen. Rick Brandsteder is gewond geraakt. Ongelukje in de sneeuw.
Bløfquote:Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat nieuws had ik gister al gelezen..
fijn
volgens mij zag ik gister daar een voorproefje van... rick had volgens mij pijn idd..quote:Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef borisz het volgende:
Mensen. Rick Brandsteder is gewond geraakt. Ongelukje in de sneeuw.
NIeuwe Coldplay !quote:Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef miieejj het volgende:
weten jullie nog een leuk kerstliedje ??
Nieuwe van Fitz and the Tantrums.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef miieejj het volgende:
weten jullie nog een leuk kerstliedje ??
De term 'hackers' slaat inderdaad als een tang op een varken, want het enige wat ze doen is de website overbelasten. Iets als 'internetcriminelen' zou een betere term zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Waarom valt toch elke keer weer de term hackers? Dat zijn ze in mijn ogen niet. Hackers zal wel een gangbare term zijn.
Digitale Hooligans?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De term 'hackers' slaat inderdaad als een tang op een varken, want het enige wat ze doen is de website overbelasten. Iets als 'internetcriminelen' zou een betere term zijn.
die heb ikquote:Op donderdag 9 december 2010 19:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nieuwe van Fitz and the Tantrums.
http://www.fitzandthetantrums.com/single/
En héél erg stiekem vind ik die van Maria Mena ook best mooi.
Elke keer valt die term weer. Erger mij er kapot aan!! En inderdaad wat je zegt. Cyber criminelen vind ik wel aardigquote:Op donderdag 9 december 2010 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De term 'hackers' slaat inderdaad als een tang op een varken, want het enige wat ze doen is de website overbelasten. Iets als 'internetcriminelen' zou een betere term zijn.
We weten het Roel, we weten het.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
M'n oren bloeden nog steeds elke keer.
Gelijk heeft ie... Wat een kutplaat!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We weten het Roel, we weten het.
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:19 schreef LeonH het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie... Wat een kutplaat!
ach..quote:Op donderdag 9 december 2010 19:21 schreef Paul-89 het volgende:
Nee als ik die stem van Robbie weer hoor.![]()
hij was solo was ie goed.. vind het gewoon raar dat ie bij take that zit.quote:
hebben jullie de uitzending gezien van the voice,..quote:
Nopequote:Op donderdag 9 december 2010 19:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
hebben jullie de uitzending gezien van the voice,..
'Do You Mind' volgens mij van 1 jaar terug vind ik zijn best single de rest doet me niets.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
hij was solo was ie goed.. vind het gewoon raar dat ie bij take that zit.
Ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
hebben jullie de uitzending gezien van the voice,..
was wel goedquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
Goedemiddag. Is Roel er ook?
Ik moet hem namelijk even melden dat [ link | afbeelding ] er op 5 december zo bij liep op Hawaii. Op 5 fokking december. Sinterklaas kapoentje!!!!
Miss Montrealquote:Op donderdag 9 december 2010 19:44 schreef Paul-89 het volgende:
Laat jullie gaan haters..............
Done.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:44 schreef Paul-89 het volgende:
Laat jullie gaan haters..............
zeg, sneeuwt het of regent het niet in groningen ??quote:
Regenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:52 schreef miieejj het volgende:
[..]
zeg, sneeuwt het of regent het niet in groningen ??
Ik weet eerlijk gezegd nog niet of ie m'n top 25 gaat halen. Idem voor Michiel's nr. 1.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, VeenSTRA heeft mijn nummer 1 van het jaar op #2 staan.
Ik moet de andere 24 nog uitkiezenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd nog niet of ie m'n top 25 gaat halen. Idem voor Michiel's nr. 1.
Blijft een topnummerquote:Hé, m'n nr. 3 van 2009!
Ik heb vandaag wel een streep gezet onder de shortlist. Rest nog de edele taak van 88 25 te maken en die dan in de juiste volgorde te zetten. Scheelt dat de nr. 1 al vergeven is...quote:Op donderdag 9 december 2010 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik moet de andere 24 nog uitkiezen.
[..]
Blijft een topnummer.
dag wereldberoemde platenpluggerquote:Op donderdag 9 december 2010 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
hallo lieverdjes! jullie wereldberoemde platenplugger is er weer! probeer filmpje van gisterenavond online te krijgen maar youtube mekkert over ateursrechten
oh, en ik heb net Mamma Mia gekeken dus daarom....
[ afbeelding ]
vraag een geschil aan http://www.youtube.com/about_disputes?video_id=sMFHMz7bL7o en kies voor optie 2quote:Op donderdag 9 december 2010 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
hallo lieverdjes! jullie wereldberoemde platenplugger is er weer! probeer filmpje van gisterenavond online te krijgen maar youtube mekkert over ateursrechten
oh, en ik heb net Mamma Mia gekeken dus daarom....
[ afbeelding ]
deze optie?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vraag een geschil aan http://www.youtube.com/about_disputes?video_id=sMFHMz7bL7o en kies voor optie 2
tis dat voor site?quote:
de optie In deze video wordt auteursrechtelijk beschermd materiaal dusdanig gebruikt dat geen toestemming nodig is van de houder van het auteursrecht.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deze optie?
Je hebt het recht om de inhoud online te gebruiken.
Je hebt schriftelijketoestemming van de eigenaar van de inhoud nodig om dit materiaal op YouTube te gebruiken.
helderquote:Op donderdag 9 december 2010 20:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de optie In deze video wordt auteursrechtelijk beschermd materiaal dusdanig gebruikt dat geen toestemming nodig is van de houder van het auteursrecht.
werkt zeker niet met de webcamstream?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Last.FM, houdt dmv een scrobbler je afgespeelde muziek (WMP/iTunes/Spotify) bij
http://sourceforge.net/projects/dradioscrobbler/quote:Op donderdag 9 december 2010 21:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helder
[..]
werkt zeker niet met de webcamstream?
heb er dan niet zoveel aan, lusiter eigenlijk alleen maar 3fm
http://sourceforge.net/projects/dradioscrobbler/quote:Op donderdag 9 december 2010 21:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helder
[..]
werkt zeker niet met de webcamstream?
heb er dan niet zoveel aan, lusiter eigenlijk alleen maar 3fm
quote:
VERRECKTE MONGOL JONGEHquote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef hole1988 het volgende:
WHAT THE FUCK
http://twitter.com/scheldluis
wtfquote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef hole1988 het volgende:
WHAT THE FUCK
gossiequote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef hole1988 het volgende:
WHAT THE FUCK
problemen met de server http://twitter.com/L3FMquote:Op donderdag 9 december 2010 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://sourceforge.net/projects/dradioscrobbler/
Een tijdje was er ook een web-versie op www.l3f.nl, maar die ligt nu al een tijd plat...
Brabantquote:Op donderdag 9 december 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niemand komt aan Maaskantje Bol_Wan![]()
>
* schakelt in. Spotify heeft et nog nietquote:
Die dRadioScrobbler werkt onafhankelijk van je audio/videostream. Je kan dus gewoon de stream blijven gebruiken die je al had en dat programmaatje er los naast draaien.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
@sirolf en pino......heb dat scrobbleding draaiend en gekoppeld aan lastfm en twitter....
speelt nu in VLC...maar kan dat ook met beeld? of moet ik de webcamstream aanzetten zonder geluid?
edit: en minimaliseren naar systemtray wil ook niet.....Win XP
en vooral niet vergeten uit te zetten.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die dRadioScrobbler werkt onafhankelijk van je audio/videostream. Je kan dus gewoon de stream blijven gebruiken die je al had en dat programmaatje er los naast draaien.
Inderdaad, anders krijg je nogal een bak vervuiling.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en vooral niet vergeten uit te zetten.
ah ok. dus eigenlijk speelt ie ook door wat er op 3fm is als je niet luistert?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die dRadioScrobbler werkt onafhankelijk van je audio/videostream. Je kan dus gewoon de stream blijven gebruiken die je al had en dat programmaatje er los naast draaien.
dat sowieso, al een aantal keer gehadquote:Op donderdag 9 december 2010 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ok. dus eigenlijk speelt ie ook door wat er op 3fm is als je niet luistert?
Daar is 'ie !quote:Op donderdag 9 december 2010 21:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
* schakelt in. Spotify heeft et nog niet
quote:
Dit. Vaak genoeg overkomen toen ik wegging.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en vooral niet vergeten uit te zetten.
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
![]()
weliswaar in Remixvorm maar toch
![]()
En je moet je lastFM nog ff op FOK! invoerenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
mmmm, volgens mij is het gelukt...nu moet ie alleen nog leren om goed in te loggen op LastFM. m'n ww hebi k goed ingevoerd en to h krijg ik een inlogfout. nja, das overkomelijk
en ik moet natuurlijk niet vergeten aan en uit te zetten
Nou ik heb het niet zo op Gavin DeGraw, maar dat nummer is idd mooiquote:Op donderdag 9 december 2010 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Just friends. Ik vind die plaat toch mooi![]()
ow ja, dat ga ik nog ff doen!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef Briggy het volgende:
[..]
En je moet je lastFM nog ff op FOK! invoeren
NIets aan toe te voegenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik heb het niet zo op Gavin DeGraw, maar dat nummer is idd mooi
Der Roel !quote:
song van het jaar is natuurlijk It never ends van Bring me The Horizon....quote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef Bol_Wan het volgende:
Schit-ter-en-de plaat. Kandidaat voor song van het jaar als ik niet uit principe de laatste maand oversla in mijn lijstjes
gister niet gestemdquote:Op donderdag 9 december 2010 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
song van het jaar is natuurlijk It never ends van Bring me The Horizon....
heb je t nummer wel gehoord? dan laat je het wel om "ja" te stemmenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
gister niet gestemdZal het vandaag goedmaken
Neequote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je t nummer wel gehoord? dan laat je het wel om "ja" te stemmen.....briljant die smsreacties: kotsen! bloed uit mn oren! zet af die troep!
![]()
dat wel ja. en ik hoop dat hole1988 vanavond wakker is...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
NeeMaar bloed uit mijn oren klinkt niet slecht
Istie wel door?
Ik hoop voor hem dat 'ie al eerder terug mag komen uit Kenia, want daar zit 'ie de week voor kerst.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef alors het volgende:
Rudyhij komt toch wel terug in januari?
Ik kan echt niet zonder mijn Rudy
jaquote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat 'ie al eerder terug mag komen uit Kenia, want daar zit 'ie de week voor kerst.
Morgen de nieuwe studio klaar?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat 'ie al eerder terug mag komen uit Kenia, want daar zit 'ie de week voor kerst.
YOquote:
ghegheghequote:Op donderdag 9 december 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Over alleen zijn met kerst gesproken
rond kwart voor 12 draait Der Rudy een nummer dat gegarandeerd geen hit wordt!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef alors het volgende:
Ah er moet weer een hit gedraaid worden
heeft dat nu al zin dan? en niet te hard stemmen hoor! een klein beetje winst is voldoendequote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef hole1988 het volgende:
beetje voor beetje aan het stemmen op de poll
smsjes tellen ook mee alleen heb ik daar geen invloed op. Er stemmen rond de 2000 mensen op de poll btw.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heeft dat nu al zin dan? en niet te hard stemmen hoor! een klein beetje winst is voldoende
Allemaal van zelfde IP?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef hole1988 het volgende:
beetje voor beetje aan het stemmen op de poll
ZOVEEL???? ik dacht een tiental ofzo....quote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
smsjes tellen ook mee alleen heb ik daar geen invloed op. Er stemmen rond de 2000 mensen op de poll btw.
Yep, mocht er iets mis gaan ik heb 25 proxy's achter de hand.quote:
Valt dat niet een beeeetje op dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Yep, mocht er iets mis gaan ik heb 25 proxy's achter de hand.
een stem was op een gegeven moment 0,05% waard en dan moeten er 2000 keer gestemd zijn lijkt me.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ZOVEEL???? ik dacht een tiental ofzo....of wellicht een paar 100..maar zoveel!
dat lijkt me dan wel ja. best veel eigenlijk nog. had ik echt niet gedacht. zeker als maar een fractie van de luisteraars stemt denk ik....quote:Op donderdag 9 december 2010 22:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
een stem was op een gegeven moment 0,05% waard en dan moeten er 2000 keer gestemd zijn lijkt me.
Ze maken voor iedere dag een nieuwe poll aan. Het is aan sharid om te bepalen of het opvalt.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Valt dat niet een beeeetje op dan?
100% 'Ja' nu....quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze maken voor iedere dag een nieuwe poll aan. Het is aan sharid om te bepalen of het opvalt.
ik heb ook gestemdquote:
gun mij nou dat tshirtquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef alors het volgende:
Stem maar flink wat nee namens mij dan
ik gun rock een t-shirt. Ik vind er zelf ook geen reet aan.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef alors het volgende:
Stem maar flink wat nee namens mij dan
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik gun rock een t-shirt. Ik vind er zelf ook geen reet aan.
daarom hoop ik dat Hole een beetje creatief doet met stemmen en zorgt voor bijv 70% voorquote:Op donderdag 9 december 2010 22:54 schreef alors het volgende:
Dat shirt krijgt ie natuurlijk niet als ze merken dat er mee geklooid wordt. Ik kan me voorstellen dat zelfs Sharid het raar vindt als er op de poll 90% voor is en op de sms 90% tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |