quote:
Dan weet je het voor de volgende keerquote:
ach dat was te veel moeite...quote:
Graag gedaan, dan weet je de volgende keer wat je moet doenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach dat was te veel moeite...
[..]
Graag gedaan, dan weet je de volgende keer wat je moet doen
Echt?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das waar...
daarom had ik jou ook bij populairste user...
Iedereen heeft het moeten lerenquote:
Ik bleek net ook te falen... shit happensquote:Op donderdag 9 december 2010 15:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Iedereen heeft het moeten leren
Maar jij bent een oude rot op FOK!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:29 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Ik bleek net ook te falen... shit happens
ik ben Tealquote:
Als ik de profieltjes zo even bekijkquote:Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Maar jij bent een oude rot op FOK!
En je bent Kwakzalver toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Teal het volgende:
[..]
ik ben Teal
19 jaar
Loop stage maar alles wat prioriteit heeft af
zit momenteel in Hilversum
verder nog iets?
Dit is mijn 2e account hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Als ik de profieltjes zo even bekijk
Welkom!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Teal het volgende:
[..]
ik ben Teal
19 jaar
verder nog iets?
je UI is leukquote:Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Teal het volgende:
[..]
ik ben Teal
19 jaar
verder nog iets?
jaquote:Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En je bent Kwakzalver toch?
wie was je eerst dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e account hoorMijn eerste stamt uit begin 2006
Welkomquote:
Een engerdquote:
Ook mijn 2e.. de 1e kreeg een ban back in 2000 of 2001... sindsdien ben ik lieverquote:Op donderdag 9 december 2010 15:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e account hoorMijn eerste stamt uit begin 2006
Wat kom je doen?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Teal het volgende:
[..]
ik ben Teal
19 jaar
verder nog iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oldbiequote:Op donderdag 9 december 2010 15:31 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Ook mijn 2e.. de 1e kreeg een ban back in 2000 of 2001... sindsdien ben ik liever
Nee, deze:quote:Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is beter...
Jij had toch eerst die met Katy Perry?
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat kom je doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typefouten, ik maak ze met trots.
Newbquote:
ja, dat had ik snel genoeg doorquote:
Newbquote:
Dan doe je dat toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:33 schreef ElmoFan het volgende:
Ik moet eigenlijk leren voor een proefwerk van morgen
Nergens voor nodig, doe ik ook nooitquote:Op donderdag 9 december 2010 15:33 schreef ElmoFan het volgende:
Ik moet eigenlijk leren voor een proefwerk van morgen
Beetje welquote:Op donderdag 9 december 2010 15:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nogal een verschil met Katy Perry
Je bent de eerste die ik het hoor zeggen hihihi .quote:Op donderdag 9 december 2010 15:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat had ik snel genoeg door
Ik weet zijn usernamen neit maar ik weet welke je bedoeld. Die UI waar ze sprong?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar daarvoor toch ergens?
Of is dat een ander met Elmo in de username?
CC KOM NOU!!!!!!!!!!!quote:
Dat is Elmostylequote:Op donderdag 9 december 2010 15:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik weet zijn usernamen neit maar ik weet welke je bedoeld. Die UI waar ze sprong?
Uhu... ik dacht dat die van jou wasquote:Op donderdag 9 december 2010 15:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik weet zijn usernamen neit maar ik weet welke je bedoeld. Die UI waar ze sprong?
Benny missen we natuurlijk ook!quote:
Ja inderdaad jaquote:
Hoi moppie. Zal ik eens een slotje op je zetten?quote:
Sterkte!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:35 schreef Biffkoffie het volgende:
Drama... er is blijkbaar weer wat te doen...
Behaalde resultaten... etc.
Echt... die mopquote:Op donderdag 9 december 2010 15:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hoi moppie. Zal ik eens een slotje op je zetten?
Sms der dan!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja
[..]
Hoi moppie. Zal ik eens een slotje op je zetten?
Ja echt hequote:
Dat doe ik ookquote:
Wel, ik weet het zekerquote:Op donderdag 9 december 2010 15:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Volgns mij neit, maar dat maakt ook niet uit
Oke tot zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speedo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik mag je nu al
Coca-Cola bedoel je toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar thuis drink ik wel echte coca cola! (of ice tea)
Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:39 schreef Teal het volgende:
[..]
mijn baas is een schooier
, we hebben first choice
maar is prima te drinken want dat is na cola first choiseJe baas bezuinigt op cola?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar thuis drink ik wel echte coca cola! (of ice tea)
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:39 schreef Teal het volgende:
[..]
mijn baas is een schooier
, we hebben first choice
maar is prima te drinken want dat is na cola first choiseGoed genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar thuis drink ik wel echte coca cola! (of ice tea)
Neequote:![]()
hahahaquote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je baas bezuinigt op cola?
Ja maar dat zijn n000bsquote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef Teal het volgende:
[..]
mensen die niet in dit topic zitten
OWWquote:
Van hetzelfde laken een pak!quote:
wie dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef honkeytonk het volgende:
Wat gaan er de laatste tijd veel users in de kliko!
I like it!
Benny! hmmmmmmmmmmmmmmmquote:
hahahahahahahaaquote:
Dandybleuquote:Op donderdag 9 december 2010 15:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nectar, Susteren, Dandybleu, Idiot--boy! Gewoon, laatste maand volgens mij erg veel!
Dandybleu weg?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:46 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dandybleu, iedereen uit dat lijstje is ok datze weg zijn, maar niet dandybleu
![]()
Last Postquote:Op donderdag 9 december 2010 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie leggen LaPo ook helemaal verkeerd uit
want?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
we krijgen les van huppel!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
~quote:Op donderdag 9 december 2010 15:46 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dandybleu, iedereen uit dat lijstje is ok datze weg zijn, maar niet dandybleu
![]()
Ik volg dat banmeldtopic niet echtquote:
Die is er ook nietquote:Op donderdag 9 december 2010 15:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
~
En iedereen weigert te geloven dat er een goede reden achter zit
Ik welquote:Op donderdag 9 december 2010 15:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik volg dat banmeldtopic niet echt
Maar ik heb er nooit in gestaanquote:
Neequote:
Nee maar topics in onzin en al die UI'squote:Op donderdag 9 december 2010 15:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik volg dat banmeldtopic niet echt
Jij bent altijd lapoquote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Teal het volgende:
Maar ben ik eigenlijk nog wel lapo? want iemand wordt dat hier weer
Ik welquote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Maar ik heb er nooit in gestaan
Jij had de laatste post in vorige topic, moest je nieuw deel openen. Nu is het afwachten wie de lapo haaltquote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Teal het volgende:
lapo is gewoon degene die de laatste post heeft in het topic, normaal gesproken opent degene die een lapo heeft het nieuwe topicquote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Teal het volgende:
haha zo klinkt het wel heel spannendquote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij had de laatste post in vorige topic, moest je nieuw deel openen. Nu is het afwachten wie de lapo haalt
wist ik toen nog niet, sinds dit topic welquote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
lapo is gewoon degene die de laatste post heeft in het topic, normaal gesproken opent degene die een lapo heeft het nieuwe topic
is het ookquote:Op donderdag 9 december 2010 15:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha zo klinkt het wel heel spannend
We zullen het wel zienquote:Op donderdag 9 december 2010 15:49 schreef Teal het volgende:
[..]
wist ik toen nog niet, sinds dit topic wel
naja hopen dat ik het nu dan alsnog wordt kan ik mezelf bewijzen
Ik weet wel een manierquote:Op donderdag 9 december 2010 15:49 schreef Teal het volgende:
[..]
wist ik toen nog niet, sinds dit topic wel
naja hopen dat ik het nu dan alsnog wordt kan ik mezelf bewijzen
Ach jij had mij ook al snel door gezien je nominatiequote:Op donderdag 9 december 2010 15:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik het hoor zeggen hihihi .
Sorryquote:Op donderdag 9 december 2010 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Da motte doen!quote:
Ja zo ongeveerquote:
Niet?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:50 schreef honkeytonk het volgende:
PloertenDoder, ik zal die manier niet meer gebruiken om een Lapo te krijgen![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach jij had mij ook al snel door gezien je nominatie
bijna goedquote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja zo ongeveerEen topic is vol bij 300 posts reacties
Ach is ook niet vreemd... wederhelften voelen elkaar goed aan natuurlijkquote:
Neequote:
Ja!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach is ook niet vreemd... wederhelften voelen elkaar goed aan natuurlijk
0quote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef Teal het volgende:
Hoeveel collega's hebben jullie eigenlijk?
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja!Als het voorbestemd was dat jij hier binnen kwam!
Te veelquote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef Teal het volgende:
stuk of 600?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef Teal het volgende:
volgens de laatste schattingen ligt het zo tussen de 270 en 295...quote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef Teal het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
volgens de laatste schattingen ligt het zo tussen de 270 en 295...
watquote:
5quote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef Teal het volgende:
op de afdeling 30 in de organisatie 750quote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef Teal het volgende:
tja, ambtenaren... ze doen met 601 wat jullie met 12 doenquote:
Geenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef Teal het volgende:
das waarquote:Op donderdag 9 december 2010 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, ambtenaren... ze doen met 601 wat jullie met 12 doen
fabricage van upper en lower riser assemblies te plannen. sluisdeuren voor in panama te plannen. FTA/ITA close out te plannen. vanuit de OR de directie een beetje bezig te houden...quote:Op donderdag 9 december 2010 15:55 schreef Teal het volgende:
[..]
das waar,
welk werk doen jullie?
Ik zit hier websites te onderhouden / bouwen
van google translate word ik niet veel wijzer, kan jij het beterquote:Op donderdag 9 december 2010 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
fabricage van upper en lower riser assemblies te plannen. sluisdeuren voor in panama te plannen. FTA/ITA close out te plannen. vanuit de OR de directie een beetje bezig te houden...
Binnen de organisatie bedoel ik dan!quote:
ja oke, op mijn afdeling 2 en dat is incl. mijquote:Op donderdag 9 december 2010 15:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Binnen de organisatie bedoel ik dan!
Op mijn afdeling 4!
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:56 schreef Teal het volgende:
4 uur cup a soup, hier is het meteen still
Fluor?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
fabricage van upper en lower riser assemblies te plannen. sluisdeuren voor in panama te plannen. FTA/ITA close out te plannen. vanuit de OR de directie een beetje bezig te houden...
om 4 of 5 u?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nog geen 4 uur...
maar dat betekend dat ik bijna naar huis mag...
ik plan voor een fabriek in de metaalindustrie die vooral bouwt voor in de olie en gas sector...quote:Op donderdag 9 december 2010 15:57 schreef Teal het volgende:
[..]
van google translate word ik niet veel wijzer, kan jij het beter
4 dagen ?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef Michhas het volgende:
Laatste sigaretje op werk gerookt voor deze week
Mazzelpikquote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef NBT het volgende:
Ik moet tot 5 uur, dan heb ik wel weekend!
ik ben alweer een half uur aan het overwerken... en dan morgen nog voordat het weekend is...quote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef NBT het volgende:
Ik moet tot 5 uur, dan heb ik wel weekend!
heeft ze nietquote:
geen idee. Nooit gezienquote:
overwerken? je zit de afgelopen 30 min hier op FOK!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben alweer een half uur aan het overwerken... en dan morgen nog voordat het weekend is...
Nee hoor, ben ook druk aan het wachten op de systemen hier... heb je ook last van hea...quote:Op donderdag 9 december 2010 16:01 schreef Teal het volgende:
[..]
overwerken? je zit de afgelopen 30 min hier op FOK!
Ja/quote:
quote:
op die fietsquote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, ben ook druk aan het wachten op de systemen hier... heb je ook last van hea...
ja en op die andere ga ik zo naar huisquote:
Smeerlapquote:Op donderdag 9 december 2010 16:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Alles dat soms in Micha gaat heeft mazzel, haar tampons zijn ook echte mazzelaars!
badum tsh!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:04 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
dan moet ie harder trappen om het sneller te laten gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef Biffkoffie het volgende:
Teal is misschien wel nieuw, maar ik heb nog nooit spoiler gemacht
gemacht?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef Biffkoffie het volgende:
Teal is misschien wel nieuw, maar ik heb nog nooit spoiler gemacht
Ik mazzelaarquote:Op donderdag 9 december 2010 16:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Alles dat soms in Micha gaat heeft mazzel, haar tampons zijn ook echte mazzelaars!
ik kon dat er echt niet van makenquote:
das waar!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:07 schreef Ploertendoder het volgende:
Teal... je leert de FOK!taal vanzelf wel kennen
Soms wel ja, soms ook eruit.quote:
misschien ook niet...quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op reageren ivm kwetsen
ow, ik zie er maar 1...quote:Op donderdag 9 december 2010 16:08 schreef Biffkoffie het volgende:
*BK ziet 2 man icoontjes bij Michas en Engine10, brrr*
Ik had de kans om Ez de meeten, we stonden tegelijk in dezelfde ruimte, maar we herkende elkaar niet terwijl we met elkaar aan het smsen warenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien ook niet...
maar de kans is inderdaad aanwezig... maar als ik je meet krijg je wel een badeend hea... en dan kom ik een stuk dichter bij de waarheid
Als dat zo is heb ik op een man gefaptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dan kan photoshop zijn!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan ben je de meest vrouwelijke man ever, nicpics remember?
Ohwjaquote:Op donderdag 9 december 2010 16:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, dat kan nietDie van Eze, remember?
nee... nooit gezien...quote:Op donderdag 9 december 2010 16:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, dat kan nietDie van Eze, remember?
ach voor een keertje is dat niet erg...quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach voor een keertje is dat niet erg...
maar ik ga naar huis mensjes
Sssssssssssssssssst!!quote:
quote:
quote:
WUUUUUUUUT?quote:
koud he...quote:Op donderdag 9 december 2010 16:12 schreef Teal het volgende:
Even ander onderwerp:
Ik heb me raam open staan
En de rode gordijntjes opzij?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:12 schreef Teal het volgende:
Even ander onderwerp:
Ik heb het juist warmquote:
ben een man, dan werkt dat nietquote:Op donderdag 9 december 2010 16:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En de rode gordijntjes opzij?
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En de rode gordijntjes opzij?
die heb je niet!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:13 schreef Michhas het volgende:
Fuck dat andere onderwerp
Wie wilde die foto gePM't hebben?
doe mij maarquote:Op donderdag 9 december 2010 16:13 schreef Michhas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Gewoon een voorbindkutquote:
Dat wil ik ook! Lekker joh frisse lucht!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:12 schreef Teal het volgende:
Even ander onderwerp:
Doe mij maarquote:Op donderdag 9 december 2010 16:13 schreef Michhas het volgende:
Pick me, pick me!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:13 schreef Michhas het volgende:
staat niet meer in dat topic, evenals in ez zijn fobo!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sowieso welIk zoek het topic gewoon even op
Misschien in Ezechiels fobo?
Maak jezelf nuttigquote:Op donderdag 9 december 2010 16:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
jij snapt hemquote:Op donderdag 9 december 2010 16:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat wil ik ook! Lekker joh frisse lucht!
Spoiler gemacht??quote:Op donderdag 9 december 2010 16:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nonsens!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb zelfs een naaktfoto van NBT
Ontkenningsfase?quote:
jij wou toch Lapo?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:15 schreef Teal het volgende:
Ik ga de komende 20 reacties niets meer zeggen
je weet nu hoe het werktquote:Op donderdag 9 december 2010 16:15 schreef Teal het volgende:
Ach, je drukt gewoon op Open nieuw deel.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:16 schreef Teal het volgende:
[..]
van gedachte veranderd
bang voor fouten
Een nieuw deel openen is makkelijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:15 schreef Teal het volgende:
Hij staat sowieso in mijn geschiedenis als die niet automatisch wordt geleegd, Michhas, geef mij de datum en ik haal hem terugquote:Op donderdag 9 december 2010 16:16 schreef NBT het volgende:
Michhas, je hoeft niet te zoeken hij is niet te vinden!
je valt in mijn herhalingquote:Op donderdag 9 december 2010 16:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Een nieuw deel openen is makkelijk.
Als je de lapo heb, dan klik je bovenaan even op de knop "open nieuw deel"
Wel in mijn cachequote:Op donderdag 9 december 2010 16:16 schreef NBT het volgende:
Michhas, je hoeft niet te zoeken hij is niet te vinden!
nieuw topic ? of ik moet nog ff kijken waar dat zitquote:Op donderdag 9 december 2010 16:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Een nieuw deel openen is makkelijk.
Als je de lapo heb, dan klik je bovenaan even op de knop "open nieuw deel"
Ik zag het te laat eiquote:
eerst laatste worden (?)quote:Op donderdag 9 december 2010 16:17 schreef Teal het volgende:
[..]
nieuw topic ? of ik moet nog ff kijken waar dat zit
Je ziet het alleen staan als het topic is gesloten, maar gebruik het alleen als je zelf de lapo bentquote:Op donderdag 9 december 2010 16:17 schreef Teal het volgende:
[..]
nieuw topic ? of ik moet nog ff kijken waar dat zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |