1 | [spoiler=titelvanspoiler]tekstvanspoiler[/spoiler] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topgame, blijft toch het beste in zijn genre!![]()
Ik ga denk ik ook niet met een HC mode game beginnen, vind sowieso al dat ik erg veel met m'n pipboy bezig ben, aangezien ik alles meeneem wat los en vast zit, eerst game zat ik op 60.000 caps, wat deed ik ermee..... NIKSquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb een reguliere savegame die ergens rond de 135 uur zit en een savegame voor Hardcore Mode die rond de 15 uur zit.
Hardcore Mode was niet echt aan mij besteed. Het duurt even voor honger, dorst of slaap echt serieus een probleem worden, maar ik had soms het gevoel alsof ik meer met mijn Pip-Boy bezig was dan met rondzwerven.
Dat heb ik een vriend ook aangeraden. Je gaat toch je character en je perks aanpassen aan Hardcore Mode en daarnaast ben je regelmatig overencumbered door al dat water en voedsel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook niet met een HC mode game beginnen, vind sowieso al dat ik erg veel met m'n pipboy bezig ben, aangezien ik alles meeneem wat los en vast zit, eerst game zat ik op 60.000 caps, wat deed ik ermee..... NIKS
Inderdaad, had zelf echt van alles en nogwat bij me en kon het ook niet verkopen, aangezien elke vendor op 0 caps constant stond.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat heb ik een vriend ook aangeraden. Je gaat toch je character en je perks aanpassen aan Hardcore Mode en daarnaast ben je regelmatig overencumbered door al dat water en voedsel.
Dat zou wel wat speelplezier bij mij wegnemen, maar als ik HC mode zou gaan zou ik mooi met messen e.d. gaan zwaaien, ook geen ammo nodig dan!quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:33 schreef 67Impala het volgende:
Wat denk je van je ammo op hardcore... dat neemt pas een gewicht in...
Op normal mode heb je tenminste ruimte om 1000 verschillende soorten ammo mee te nemen. Ik weet nog wel dat ik elke keer op en neer naar mijn motel kamer moet om ammo voor een bepaald wapen mee te nemen...
Moet je weer eten en drinken.. ja leuk is anders maar het is wel een uitdaging en het went vond ik wel snel. Alles voor de throphies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boone bij me nu, probeer zijn quest aan de praat te krijgen, ondertussen tof wapen gevonden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die levelcap moet echt serieus hoger. 30 is echt te weinig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Jeff89 het volgende:
Echt veel heb je niet aan inf XP tho.. Die levelcap van 30 heb je vrij snel bereikt door een beetje te questen en te zwerven imo.
Een DLC die het einde open maakt hoef je niet op te rekenen. Er zijn te veel verschillen in de eindes om dit goed te verwerken zonder er immens veel tijd in te besteden. Fallout 3 had maar een paar echt verschillende eindes en zelfs daar kregen ze broken steel niet goed uitgewerkt in de rest van de wasteland.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:33 schreef Jeff89 het volgende:
True, true.. Waarschijnlijk gaan ze dat ook wel weer doen als er DLC uitkomt die de mainquest langer maakt, of iig open ended maakt. Zo was het ook bij 3..
Alleen hoop ik dat ze wel een beetje snel naar de PC komen ook met die DLC
Ik heb eigenlijk alleen het 'goede' einde gezien van Fallout 3.. Ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als je het FEV in de watervoorraad dumptquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:41 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Een DLC die het einde open maakt hoef je niet op te rekenen. Er zijn te veel verschillen in de eindes om dit goed te verwerken zonder er immens veel tijd in te besteden. Fallout 3 had maar een paar echt verschillende eindes en zelfs daar kregen ze broken steel niet goed uitgewerkt in de rest van de wasteland.
probeer hetquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:08 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen het 'goede' einde gezien van Fallout 3.. Ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als je het FEV in de watervoorraad dumpt
Ik ben nu NV aan het spelenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ook maar in huis gehaald. Zit er weer helemaal in.
Nog niet zo heel ver, new vegas ben ik nog niet. Alleen de zuidelijke gebieden.. ik doe rustig aan![]()
[..]
probeer het
Je kan ook ergens 350xp per keer halen door herhaaldelijk hetzelfde te zeggen. Moet je niet aan toegeven natuurlijk, supersaai.quote:Op maandag 13 december 2010 14:53 schreef numero_uno het volgende:
Heb trouwens een trucje gevonden voor infinite xp.
Bij Cottonwood Cove kan je met een barter van 35 de hele tijd tegen die Centurion praten en zeggen dat je telkens ammo wil ipv caps dan krijg je iets van 35 xp per keer en dit kan oneindig doorgaan.
Na een uurtje of 2 spelen wordt je echt meegetrokken in het verhaal, echt een aanrader hoor!quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb Fallout NV erg lang laten liggen. Werd niet zo in het verhaal getrokken. Misschien begin ik in de kerstvakantie weer eens opnieuw.
Tja ik vond Broken Steel ook niet direct 1 van de beste uitbreidingen alleen de level cap vond ik een vooruitgangquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:31 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik ben nu NV aan het spelenHeb net stiekem op Wikia ff gekeken wat er dan gebeurt, maar eigenlijk alleen wat gimmicks. Broken Steel was duidelijk gericht op de 'goede' speler..
Spiked Knuckles / Love Hate... of Melee. Klinkt raar misschien maar bij mij werkt Melee soms beter dan Guns. Zeker in kleine ruimtes.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:20 schreef RobBor het volgende:
ja toch wel, een van de weinige spellen die echt die prijs waard is
Het stoort me eigenlijk nu pas, nu ik de mainline heb uitgespeeld en wat meer vrij ga rondlopen door de mojave.
Wat is trouwens een goed wapen tegen die Cazadors? (muskieten)
Op het moment loop ik alleen met een AM-rifle en een Carbine rond, dat zijn nou niet echt de ideale wapens
De 10mm SMG werkt ook goed tegen Cazadors.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:20 schreef RobBor het volgende:
ja toch wel, een van de weinige spellen die echt die prijs waard is
Het stoort me eigenlijk nu pas, nu ik de mainline heb uitgespeeld en wat meer vrij ga rondlopen door de mojave.
Wat is trouwens een goed wapen tegen die Cazadors? (muskieten)
Op het moment loop ik alleen met een AM-rifle en een Carbine rond, dat zijn nou niet echt de ideale wapens
Fat Man werkt trouwens ook goed!quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:48 schreef 67Impala het volgende:
Wat ook goed werkt tegen een grote groep Cazadores is een Grenade machine launcher![]()
Daar blaas je ze wel mee weg
Hoe bedoel je overkillquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:37 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Fat Man werkt trouwens ook goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk ook iets als de Experimental MIRV in NV?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:12 schreef Pek het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je overkill![]()
Zit er eigenlijk ook iets als de Experimental MIRV in NV?
Spoilertje uit Fallout 3:Wel een beetje overkill, maar wel uiterst effectief tegen een groep CazadorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast trouwens de Mysterious Magnum gevonden wat een helden ding, ook dat muziekje als je m trekt
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:48 schreef 67Impala het volgende:
Wat ook goed werkt tegen een grote groep Cazadores is een Grenade machine launcher![]()
Daar blaas je ze wel mee weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me niet de schuld van de gamequote:Op maandag 20 december 2010 17:15 schreef ioko het volgende:
Ik heb nog nooit een game op zo'n manier aan de praat moeten krijgen.
Inderdaad, ken 4 mensen incl mijzelf die het spel spelen zonder ook maar 1 probleem te hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de schuld van de game
Dus, dan is het normaal dat een pc die met gemak aan de systeemeisen voldoet en alle andere spellen tot nu toe probleemloos op hoge settings zo slecht werkt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Inderdaad, ken 4 mensen incl mijzelf die het spel spelen zonder ook maar 1 probleem te hebben.
Nu dus 5quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Inderdaad, ken 4 mensen incl mijzelf die het spel spelen zonder ook maar 1 probleem te hebben.
Verkeerde topiquequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu weet ik door een iets eerdere play dat m'n pa bij 't radiostation zit/is geweest, dus dat geeft geen problemen (tenzij je echt persé met die cafébaas in Megaton moet praten). Geeft dit problemen?
Oh, lol, dacht dat de F3-reeks gewoon overging in dezequote:Op dinsdag 21 december 2010 08:59 schreef Pek het volgende:
[..]
Verkeerde topique![]()
En nee, geen problemen. Je kunt zelfs dat radiostation overslaan en rechtstreeks naar Rivet City gaan. (sowieso aan te raden, voor de science bobblehead)
True, daarom zal ik die spellen altijd op de PC blijven spelen, omdat de modding-community meestal met betere fixes komt dan Bethesda zelf. Maar de user in kwestie speelt op een PC, daarom snap ik de problemen niet zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Jeff89 het volgende:
Stellen dat het niet aan het spel ligt is wel erg makkelijk gezegd. Bethesda heeft een reputatie hoog te houden als het gaat om het voortbrengen van instabiele spellen, hoe tof ook
Hoe ik er over denk staat in post 19 van dit topic, ongeveer hetzelfde dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:14 schreef numero_uno het volgende:
Zeker met een hoge survival skill kan je eten maken dat zowel honger als dorst oplost alsmede je hp met 20 voor 10 sec aanvult. Hierdoor is het niet echt een uitdaging om het slapen, eten en drinken onder controle te houden.. Hoe staan jullie hier tegenover?
Tja aan de andere kant zijn de vage problemen eigenlijk alleen maar pc gereateerd; op consoles heb ik wel eens een vastloper, of een visuele bug, maar verder draait het prima.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:14 schreef Pek het volgende:
[..]
True, daarom zal ik die spellen altijd op de PC blijven spelen, omdat de modding-community meestal met betere fixes komt dan Bethesda zelf. Maar de user in kwestie speelt op een PC, daarom snap ik de problemen niet zo
hetzelfde dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:37 schreef Pek het volgende:
[..]
Hoe ik er over denk staat in post 19 van dit topic, ongeveer hetzelfde dus
Niet zo vreemd natuurlijk, een Xbox is een Xbox, de hardware is bij iedereen hetzelfde. Dat is makkelijk games ontwerpen. PC's hebben 10.000.000 verschillende configuraties, dat is een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:38 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja aan de andere kant zijn de vage problemen eigenlijk alleen maar pc gereateerd; op consoles heb ik wel eens een vastloper, of een visuele bug, maar verder draait het prima.
Natuurlijk, maar dat maakt het nog niet goed; het blijft een argument tegen; er wordt veel gemod op de pc, waardoor je sneller bugfixes heb, maar dat wordt gebruikt als argument dat pc's daarom beter zouden zijn, terwijl er voor de xbox in principe niet gemod hoeft te worden...quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:41 schreef Pek het volgende:
[..]
Niet zo vreemd natuurlijk, een Xbox is een Xbox, de hardware is bij iedereen hetzelfde. Dat is makkelijk games ontwerpen. PC's hebben 10.000.000 verschillende configuraties, dat is een heel ander verhaal
Ach, ja en nee.. Meestal word de limiet opgezocht voor de PC versies. De meeste mensen kunnen Oblivion of Fallout 3 nog steeds niet op max draaien, ondanks dat ze al een behoorlijk tijdje oud zijn. Hogere resolutie, hogere view distance. En er zijn natuurlijk ook heel veel mods die gewoon je spelplezier verhogen of verlengen, en nieuwe content toevoegen. Het zijn niet ALLEEN bugfixesquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat maakt het nog niet goed; het blijft een argument tegen; er wordt veel gemod op de pc, waardoor je sneller bugfixes heb, maar dat wordt gebruikt als argument dat pc's daarom beter zouden zijn, terwijl er voor de xbox in principe niet gemod hoeft te worden...
In principe ja, de praktijk is anders. Al is het alleen maar het console-command "tcl", als je weer eens vast zit tussen twee rotsen. Op een Xbox ben je dan toch het bokjequote:Op dinsdag 21 december 2010 13:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
terwijl er voor de xbox in principe niet gemod hoeft te worden...
Och daar noem je er eentje; kamp van de gunrunners, kun je omhoog waar zij van die uitkijkposten hebben, en er dan overheen; dan beland je tussen het kippegaas hek en die metalen platen, daar kom je no way uit...quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef Pek het volgende:
[..]
In principe ja, de praktijk is anders. Al is het alleen maar het console-command "tcl", als je weer eens vast zit tussen twee rotsen. Op een Xbox ben je dan toch het bokje
Wijze les, kids. Save often, multiple slotsquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Maar ik had toch net gesaved, dus mij maakte het niet zoveel uit...
Ben nog geen enkele keer echt vast komen te zitten, mocht het toch gebeuren kan je altijd even fast-travellen, mocht dit mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef Pek het volgende:
[..]
In principe ja, de praktijk is anders. Al is het alleen maar het console-command "tcl", als je weer eens vast zit tussen twee rotsen. Op een Xbox ben je dan toch het bokje
quote:
Hoe speelt dat nou? Ik twijfel (door slechte speelbaarheid van de game op de PC) om over te stappen. Wat zijn je ervaringen qua speelplezier?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:42 schreef RobBor het volgende:
Ik ben in principe een pc-gamer, maar sinds ik een xbox heb speel ik alleen maar op dat ding. Schijfje erin en spelen maarneem ik de controller en lagere graphics wel voor lief
[..]
?
Controle over de Controller is wel wennen, daar heb ik even over moeten doen. Maar vooral in een game zoals Fallout, waar je VATS tot beschikking hebt valt het wel mee. Je hoeft niet snel te richten, alhoewel je dat op begeven moment ook vanzelf kunt (oefenen met CoD).quote:Op woensdag 22 december 2010 10:13 schreef ioko het volgende:
[..]
Hoe speelt dat nou? Ik twijfel (door slechte speelbaarheid van de game op de PC) om over te stappen. Wat zijn je ervaringen qua speelplezier?
Dat was voor mij de voornaamste reden om over te stappen; na scriptie werk en met name diablo2:LoD begon ik toch serieus last te krijgen van mijn arm, dus overdag werk ik nu met een muis en 's avonds game ik met een controller.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:24 schreef RobBor het volgende:
edit: daaraan wil ik nog toevoegen dat als je de hele dag voor je werk achter de pc hebt gezeten, het een opluchting is om een controller vast te houden als je 's avonds graag een potje fallout wil spelen
Heldere uitleg! Hoe lang heeft het geduurd voordat je er weer een beetje inzat?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:24 schreef RobBor het volgende:
[..]
Controle over de Controller is wel wennen, daar heb ik even over moeten doen. Maar vooral in een game zoals Fallout, waar je VATS tot beschikking hebt valt het wel mee. Je hoeft niet snel te richten, alhoewel je dat op begeven moment ook vanzelf kunt (oefenen met CoD).
Ik zit trouwens niet op de bank, ik zit gewoon achter mijn computerscherm in de bureaustoel te spelen.
Het enige nadeel zit psychisch denk ik, je bent het toch gewend van vroeger om met muis en toetsenbord te spelenhad iets romantisch...
Alleen strategie-games is ronduit teleurstellend op een xbox, dat moet gewoon exclusief op de pc
edit: daaraan wil ik nog toevoegen dat als je de hele dag voor je werk achter de pc hebt gezeten, het een opluchting is om een controller vast te houden als je 's avonds graag een potje fallout wil spelen
strategie/building speel ik altijd op de pc, dat werkt gewoon veel fijner met muis/toetsenbord.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:24 schreef RobBor het volgende:
[..]
Controle over de Controller is wel wennen, daar heb ik even over moeten doen. Maar vooral in een game zoals Fallout, waar je VATS tot beschikking hebt valt het wel mee. Je hoeft niet snel te richten, alhoewel je dat op begeven moment ook vanzelf kunt (oefenen met CoD).
Ik zit trouwens niet op de bank, ik zit gewoon achter mijn computerscherm in de bureaustoel te spelen.
Het enige nadeel zit psychisch denk ik, je bent het toch gewend van vroeger om met muis en toetsenbord te spelenhad iets romantisch...
Alleen strategie-games is ronduit teleurstellend op een xbox, dat moet gewoon exclusief op de pc
Ik kan na jarenlang proberen op een console shooters spelen nogsteeds niet wennen. Dat langzame richten vind ik echt 3x niks, lijkt net slowmotion allemaal. Ik wil gewoon snelle actie, dat is wat ik gewend ben en met minder neem ik niet genoegen.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
strategie/building speel ik altijd op de pc, dat werkt gewoon veel fijner met muis/toetsenbord.
Shooters eigenlijk nooit problemen mee gehad op een console. Ben ik al wel gewend sinds goldeneye. Het richten met een muis gaat misschien iets sneller, maar je raakt wel gewend aan de controller.
En inderdaad is het bij Fallout eigenlijk geen punt, vanwege het VATS, waardoor heel precies richten toch wat ondergeschikt is.
Daar heb je wel gelijk in ja.. Ik pak in zo'n geval toch VATS erbij om een beetje goed te kunnen richten. Zou wel schelen als je dat gewoon lekker met de muis raak kon knallenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Door VATS is het bij Fall-Out wel minder belangrijk om snel te kunnen richten, maar ik heb daarentegen zelden VATS nodig, gewoon headshot uit de losse pols en verder lopen maar, hoef je op de console niet te proberen als 3 deathclaws op je af komen rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vinden jullie het trouwens ook zo vet als je snacht's gewoon op een berg staat en dan in de verte al die felle lichten ziet van de strip?![]()
Voor de AM rifle niet, voor de normale sniper rifle is er wel een silencer beschikbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 15:38 schreef RobBor het volgende:
Ik heb alleen een scope op de Trail carbine gezet, voor de rest eigenlijk niks. Ik vraag me af of er een silencer beschikbaar is voor de AM-rifle of ander sniperrifle?
Mja, maar na 3454654 keer gaat het ook vervelen. Ik hoor het echt elke 3 minuten, en ik maar denken dat het Johnny Cash was, barbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 14:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Een van de fijnste nummers op de radio in new vegas trouwens, vind ik
Aan al die cheats, denk ik. Zal wel aan mij liggen, kweet nietquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:29 schreef de_heilige_fokker het volgende:
Facking vet spel dit echt waar
Ben nu aan mn 2de game bezig, de vorige was saai geworden (geen xp meer, geen quests enso)
Nu lv 22, en ik heb iets van 800.000 capsYup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vinden jullie het trouwens ook zo vet als je snacht's gewoon op een berg staat en dan in de verte al die felle lichten ziet van de strip?
Vind ik een van de gave features van de game. Je ziet bijna overal wel Las Vegas.Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Echt muziek die *perfect* bij fallout past is de muziek van Hank Williams b.v.:quote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
bij sommige liedjes moest ik inderdaad ook wel aan johnny cash denken.
Dit liedje vind ik altijd perfect bij Fallout passen.
daarbij vind ik het ook niet echt boeiend...![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:47 schreef RobBor het volgende:
Ik kom niet verder in DLC Dead moneyniet? wat krijg je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarbij vind ik het ook niet echt boeiend...![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:23 schreef RobBor het volgende:
[..]oh ik bedoelde eigenlijk bij de DLC zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit te twijfelen of ik t wel moet halen
Dan zou ik het niet halenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh ik bedoelde eigenlijk bij de DLC zelfzit te twijfelen of ik t wel moet halen
Nog slechter dan Mothership Zeta?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:21 schreef RobBor het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet halen
Ik vind het echt tegenvallen. Bij fallout 3 heb ik alle DLC's gespeeld, en deze is echt slecht.
Terugsturen en een nieuwe eisen?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef lolman112 het volgende:
Ik heb fallout new vegas en ik wil het heel graag spelen, alleen ik heb het geinstalleerd en dan kan ik m nog aanzetten enzo, maar als ik op new game klik, en de intro heb gezien, crasht de game tijdens het laden. Dan staat er:
FalloutNV.exe (ofzoiest) werkt niet meer
-online probleem opzoeken
-afsluiten
ik heb windows 7
Ik weet 100% zeker dat mijn computer fallout aankan en het dus niks met hardware te maken heeft.
ik heb ook al updates proberen te installeren maar dat werkte ook niet.
ja ik heb het echte spel..
heeft toch geen zin?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:38 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Terugsturen en een nieuwe eisen?
ik denk omdat je al veel ervan gehoord hebt voor de release,quote:Op donderdag 30 december 2010 10:26 schreef Remnant het volgende:
Poeh, ik kom er een stuk moeilijker doorheen als door Fallout 3. Op de één of andere manier weet het me nog niet zo te boeien....
Maar verder werkt je spel toch niet? Je kan het allicht proberen toch...quote:Op donderdag 30 december 2010 10:48 schreef lolman112 het volgende:
[..]
heeft toch geen zin?
ik kan gewoon in het hoofdmenu kijken enzo
Zou goed kunnen. Ik vind het misschien te veel op Fallout 3 lijken en daar was ik wel een beetje op uitgekeken na hem een paar keer rondgespeeld te hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:49 schreef lolman112 het volgende:
[..]
ik denk omdat je al veel ervan gehoord hebt voor de release,
dan ga je je erop verheugen terwijl al veel verteld is en er eigenlijk niks nieuws is
misschien?
Lolwut?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:15 schreef RobBor het volgende:
In ieder geval had ik nooit gedacht dat dit soort games iets voor mij was, aangezien ik niks met tovenaar en heksen en zwaarden en dat soort dingen heb.
probeer metro 2033, gelijk verslaafdquote:Op donderdag 30 december 2010 13:15 schreef RobBor het volgende:
In ieder geval had ik nooit gedacht dat dit soort games iets voor mij was, aangezien ik niks met tovenaar en heksen en zwaarden en dat soort dingen heb.
Ik hoop dat er meer van dit soort uitkomt
hmmm welke versie fallout speel jij?!!?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:15 schreef RobBor het volgende:
ik denk inderdaad om dat je er teveel van verwacht.
Ik vind het eigenlijk ook jammer ze niet wat verbeteringen hebben aangebracht in de game. Gewoon de kleine dingen waaraan je je ergert.
Ik hoop dat er meer van dit soort uitkomt
Probeer dan de S.T.A.L.K.E.R serie.. Zelfde developer als 2033, maar dan een open wereld (niet open ended tho) met keuzevrijheid. En een RPG-achtig inventory systeem, waarin je kunt looten enzo.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:00 schreef lolman112 het volgende:
[..]
probeer metro 2033, gelijk verslaafd
wel af en toe beetje scary :S
Ja, maar het is een beetje verouderd en de graphics zijn mwa...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:11 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Probeer dan de S.T.A.L.K.E.R serie.. Zelfde developer als 2033, maar dan een open wereld (niet open ended tho) met keuzevrijheid. En een RPG-achtig inventory systeem, waarin je kunt looten enzo.
Is het geen bekende foutmelding oid? had ik ook bij FM2009 dacht ik dat ik de enige was met zo'n probleem was het blijkbaar een heel bekende foutmeldingquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:27 schreef lolman112 het volgende:
[..]
Ja, maar het is een beetje verouderd en de graphics zijn mwa...
w8ten tot de nieuwe uitkomt (weet niet wanneer)
maar mensen, ik had hulp gevraagd om mijn fallout probleem paar post's above!
Moet je ook niet iedereen killenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:00 schreef RobBor het volgende:
Toen ik nog windows had, deed ik gewoon alles opnieuw installeren. Eerst het hele spel, en als dat niet lukt de de hele pc
NV-wereld begint nu wat saai te worden. Geen Great Kahns meer, geen Caesars legion meer, geen Fiends meer (gisteravond heb ik ze allemaal uit Vault 3 gejaagd).... Het is nu echt zoeken voor nieuwe quests..
Dan zegt ie: FalloutNV.exe reageert niet meerquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:22 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Is het geen bekende foutmelding oid? had ik ook bij FM2009 dacht ik dat ik de enige was met zo'n probleem was het blijkbaar een heel bekende foutmelding
als je een asus moederbord of videokaart hebt, moet je die meuk eens deinstalleren(niet de drivers, maar al die andere meegeleverde software). En het deinstalleren van gare codecpacks wil ook wel eens hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:53 schreef lolman112 het volgende:
[..]
Moet je ook niet iedereen killen
[..]
Dan zegt ie: FalloutNV.exe reageert niet meer
en dan kan ik afsluiten of online hulp zoeken
maar ik kan er geen muis krijgen dus dan moet ik eerst taakbeheer doen.
volgens mij kan jij nog wel eens gelijk hebben...quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:07 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
als je een asus moederbord of videokaart hebt, moet je die meuk eens deinstalleren(niet de drivers, maar al die andere meegeleverde software). En het deinstalleren van gare codecpacks wil ook wel eens hebben.
dan drivertjes updaten en nog eens proberen.
AM Rifle moet ik nog gaan halen.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:19 schreef numero_uno het volgende:
[..]
hmmm welke versie fallout speel jij?!!?!?!?!?!?!
het enige wat ik af en toe tevoorschijn tover is mijn AM rifle om Deathclaws op magische wijze te laten verdwijnen
Maat van mij heeft precies hetzelfde. Ik heb pas 1x gehad dat mijn gpu driver gesloopt was en 1x dat hij zelfs mijn audiodriver om zeep hielp. Geen bekende fix voor so far helaas, te veel zware bugs in deze gamequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:11 schreef lolman112 het volgende:
toch weer wel,
ik moet als ik wil spelen m'n video driver elke keer weer opnieuw installeren
Ik speel het nu gewoon door elke keer als ik wil spelen mijn driver te installerenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Maat van mij heeft precies hetzelfde. Ik heb pas 1x gehad dat mijn gpu driver gesloopt was en 1x dat hij zelfs mijn audiodriver om zeep hielp. Geen bekende fix voor so far helaas, te veel zware bugs in deze game.
De game werkt bij mijn maat overigens wel als hij eerst de gpu driver opnieuw installeert en daarna de game start. Vrij kansloos als je het mij vraagt maar als het werkt.....
Ben 2x gepwned door zequote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Irritante ventjes ja. Hoewel je er wel goed verkopende spulletjes uit krijgt
Ik wil bepaalde wapens gewoon in mijn bezit hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik heb hem zelfs nog niet langs zien komen, terwijl ik al level 20 ben.
Nou kom ik ook niet zo vaak bij die gun runners, loop vooral rond met de grote wapens die ik van super mutants af jat, of wat BoS spulletjes
Nee, je kan wel heel lang alles opties open houden qua Yes Man, NCR of Legion. Mr. House moet je eigenlijk vanaf moment 1 voor kiezenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:50 schreef Keltie het volgende:
Uiteindelijk moet je trouwens een keer kleur bekennen of niet?
Je kan niet alle fracties "te vriend" houden?
Mjah.. uiiteindelijk hield ik die opties open, maar omdat ik tegen Yes-Men heb gezegd dat ik alle andere gasten (verschillende casino's, boomers en Great Kahns) met rust wilde laten werd Caesar boos omdat ik Mr. House teveel heb geholpenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:33 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Nee, je kan wel heel lang alles opties open houden qua Yes Man, NCR of Legion. Mr. House moet je eigenlijk vanaf moment 1 voor kiezen
Ja dan krijg je de quests 'don't tread on the bear' en 'the wrath of caesar' dan kan je nog 1 quest doen en daarna fail je ze beide als je doorgaat met Yes Man / Housequote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah.. uiiteindelijk hield ik die opties open, maar omdat ik tegen Yes-Men heb gezegd dat ik alle andere gasten (verschillende casino's, boomers en Great Kahns) met rust wilde laten werd Caesar boos omdat ik Mr. House teveel heb geholpen
ja, dat klopt. Ik las inderdaad dat ik niet door mocht gaan met House, maar ik vind House niet hetzelfde als Yes-Manquote:Op maandag 3 januari 2011 18:07 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ja dan krijg je de quests 'don't tread on the bear' en 'the wrath of caesar' dan kan je nog 1 quest doen en daarna fail je ze beide als je doorgaat met Yes Man / House
Veel stimpacks? Die dingen gebruik ik echt zelden. Heb ook het legion camp uitgemoord maar geen stimpacks nodig gehad.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:09 schreef lolman112 het volgende:
ik heb new vegas overgenomen
nrc dood, ceasar dood xD
eerst had ik caesar met vanalles geholpen, en toen ging hij ineens schreeuwen tegen mij omdat hij naar bed toe ging, omdat hij hoofdpijn had ofzo... toen heb ik allemaal andere quests gedaan en toen ik eenmaal ranger outfit enzo had had ik hem gekilled ^^
heel dat legion camp trouwens... zorg dat je veel stimpacs bij je hebt!!
watdan..? 'superstimpacks' zekerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Veel stimpacks? Die dingen gebruik ik echt zelden. Heb ook het legion camp uitgemoord maar geen stimpacks nodig gehad.
Nee, gewoon niet geraakt worden. Ik snap sowieso niet dat je zoveel stimpacks krijgt, op gegeven moment had ik er 290 ofzo, toen maar 280 stuks verkochtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef lolman112 het volgende:
[..]
watdan..? 'superstimpacks' zeker
of in console: tgm typen...
xD hoe word je niet geraakt.. of doe jij easy difficultyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet geraakt worden. Ik snap sowieso niet dat je zoveel stimpacks krijgt, op gegeven moment had ik er 290 ofzo, toen maar 280 stuks verkocht
Nee, speel gewoon normal difficulty. Denk dat jij op de console speelt en ik op de pc, denk dat dat het verschil is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef lolman112 het volgende:
[..]
xD hoe word je niet geraakt.. of doe jij easy difficulty
Ik heb ook bijna geen stims nodig, maar dat komt misschien ook omdat ik nogal veel quicksave/load.. Daarnaast veel sneak-crits maken en tactisch gebruik maken van cover en vats.. Ik word zelden geraakt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef lolman112 het volgende:
[..]
xD hoe word je niet geraakt.. of doe jij easy difficulty
Loop zelf in mn power armour, vind ik toch leukerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:09 schreef lolman112 het volgende:
toen ik eenmaal ranger outfit enzo had had ik hem gekilled ^^
De Tb45 Power Armor geld toch niet als Brotherhood outfit? Alleen die rondere Tb51 types..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Loop zelf in mn power armour, vind ik toch leuker.
Alleen jammer dat je dan meteen zowel de ncr als caesar tegen je hebt. Kan nieteens even om samenwerking komen vragen met de brotherhood
Zelf loop ik het liefst in m'n Chinese Stealtharmorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je dan meteen zowel de ncr als caesar tegen je hebt. Kan nieteens even om samenwerking komen vragen met de brotherhood
nee ik doe op pcquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee, speel gewoon normal difficulty. Denk dat jij op de console speelt en ik op de pc, denk dat dat het verschil is.
Ja dat vond ik wel gek... waar kon ik trouwens power armour vinden????quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit nou trouwens zeker wel richting het einde van het spel, moet nou echt de keuze maken tussen ncr, caesar of ikzelf.
Maar, als ik op mn kaart kijk, zie ik nog hele lege vlekken. Vooral links en rechts, maar ik zie geen mogelijkheid hoe ik daar kan komen. Je kan toch niet westelijk van de mojave outpost van de ncr komen, of verder westelijk dan het mutant dorp. Ik heb de weg over die richels nog neit gevonden in iedergeval.
Bij F3 kon ej tenminste wel alles gewoon bewandelen van de kaart. Nu lijkt het alsof ze dit onbereikbaar hebben gelaten, voor een uitbreiding. Ergens wel stom....non est vivere sed valere vita est ..
Behoorlijk ja, toen ik net begonnen was aan new vegas heb ik echt lang geprobeerd aan de andere kant te komen; helemaal bovenlangs op weg naar het zuiden en overal proberen op de berg te komen... Volgens mij had fallout 3 ook minder invisible walls...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Bij F3 kon ej tenminste wel alles gewoon bewandelen van de kaart. Nu lijkt het alsof ze dit onbereikbaar hebben gelaten, voor een uitbreiding. Ergens wel stom..
klopt, hier hebben ze ook teveel bergen vind ik.. alles lijkt zo hetzelfde... het word saai als ik lange afstanden moet wandelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, toen ik net begonnen was aan new vegas heb ik echt lang geprobeerd aan de andere kant te komen; helemaal bovenlangs op weg naar het zuiden en overal proberen op de berg te komen... Volgens mij had fallout 3 ook minder invisible walls...
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik heb de power armour gewoon gejat van de brotherhood mensenDoe CaesarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit nou trouwens zeker wel richting het einde van het spel, moet nou echt de keuze maken tussen ncr, caesar of ikzelf.
Maar, als ik op mn kaart kijk, zie ik nog hele lege vlekken. Vooral links en rechts, maar ik zie geen mogelijkheid hoe ik daar kan komen. Je kan toch niet westelijk van de mojave outpost van de ncr komen, of verder westelijk dan het mutant dorp. Ik heb de weg over die richels nog neit gevonden in iedergeval.
Bij F3 kon ej tenminste wel alles gewoon bewandelen van de kaart. Nu lijkt het alsof ze dit onbereikbaar hebben gelaten, voor een uitbreiding. Ergens wel stom..
wilde ik ook doen totdat hij ging schreeuwen omdat hij hoofdpijn had. hij werd chaggerijnig, toen ben ik even later teruggekomen om hem te vermoorden :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw... NCR is gay![]()
Ik heb (met veel pogingen) halverwege het spel het complete Caesar's kamp uitgemoord...quote:
waar vind je die? Ik loop nog steeds met een caravan shotgun te kutten.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil bepaalde wapens gewoon in mijn bezit hebben.
Lucky, Mysterious Magnum, This Machine, Big Boomer en de Rayslayer gebruik ik al.
dan begin je net volgens mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
waar vind je die? Ik loop nog steeds met een caravan shotgun te kutten.
ah hoi! ook hierquote:
doodmaken dan maar, die gasten hebben meestal wel wapensquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah hoi! ook hier
nee ik loop al een tijdje rond, ben al bij de romeinen en NCR enzo op de koffie geweest. iedereen doet lelijk tegen mij
ja zo dacht ik er gisteren ook over, maar ik was de enige dooie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
doodmaken dan maar, die gasten hebben meestal wel wapensik maakte iedereen dood behalve de NCR
DIe had ik ook, totdat een scout van de BoS gekilld heb. Nu loop ik rond in zijn Recon armorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zelf loop ik het liefst in m'n Chinese Stealtharmor
Je kon toch ter plekke nog van kleding wisselen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar dat is dan alsnog BoS armour toch? dus dan ben je dressed als brotherhood. krijg ik alsnog ruzie met de NCR. Hoewel ik die ook steeds minder begin te mogen.
Ga het spel straks denk opnieuw spelen, dan moord ik iedereen uit die ik tegenkom
Klopt, maar uit ervaring weet ik dat ze dan nog op je blijven schieten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
Je kon toch ter plekke nog van kleding wisselen?
ik heb de OST gedownload. Heel sfeervol die 30'er jaren muziekquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef lolman112 het volgende:
[..]
das leuk hea... kuch..
alleen als je die eyebot hebt, die gaat muziek afspelen
die ervaring heb ik net ook opgedaan, je moet schijnbaar kleding wisselen voordat ze je zien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef lolman112 het volgende:
[..]
Klopt, maar uit ervaring weet ik dat ze dan nog op je blijven schieten.
wel gek vond ik dat ik met NCR kleding in die vault 3 van de fiends kon komen 0.o
ik vind die NCR costuums ook ehelemaal niet mooi eigenlijk, behalve de ranger recon en die lange ranger jas, maar meer niet
had je je speechcheck gehaald?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef lolman112 het volgende:
[..]
Klopt, maar uit ervaring weet ik dat ze dan nog op je blijven schieten.
wel gek vond ik dat ik met NCR kleding in die vault 3 van de fiends kon komen 0.o
ik vind die NCR costuums ook ehelemaal niet mooi eigenlijk, behalve de ranger recon en die lange ranger jas, maar meer niet
kut >.<quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:44 schreef numero_uno het volgende:
[..]
had je je speechcheck gehaald?
Gisteren weer even overnieuw begonnen ivm Achievements halen. Eerste playthrough heel veel charisma gegeven aan mezelf en toen.......
Kwam ik tot de conclusie dat het de meest nutteloze stat is. Als je gewoon je Speech naar 100 beukt kan je alsnog alle checks halen
Van je laatste code weet ik niet wat ermee bedoeld wordt, ik speel op de 360.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef lolman112 het volgende:
[..]
kut >.<
ik doe het vor de 2e keer, ik ben lvl 13 en ik heb speech 75Ik vind het wel handig, zo kun je dingen krijgen zonder er veel moeite voor te doen, aangezien je toch al zo sloom loopt en daar verveeld door raakt.
bedankt voor de waarschuwing xD
maarre de level cap gaat nu toch tot lvl 30? dan kun je nog gewoon veel trainen.. toch?
ik gebruik heel soms wel player.setav![]()
![]()
Player.setav en dan de skill, en dan de hoeveelheid die je wilt...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:26 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Van je laatste code weet ik niet wat ermee bedoeld wordt, ik speel op de 360.
Maar je levelcap gaat idd tot 30. In den beginne zet ik eigenlijk altijd alles in op lockpick en science ivm kluizen etc. Daarna de skill die mijn wapengebruik bevorderd en dan speech
Als je dan toch aan het cheaten bent.. Open de console, klik hetgeen wat op slot zit aan en typ "Unlock"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef lolman112 het volgende:
[..]
Player.setav en dan de skill, en dan de hoeveelheid die je wilt...
dat doe ik dan ff snel, b.v. als ik voor een quest onmogelijk lockpicking 80 nodig heb ofzo (ik noem maar) dan doe ik dat gewoon even en daarna verander ik het weer terug,,
Die robot bij guns 'n gear is trouwens wel heuullll duur, niet normaal
Cheaten bij Fallout.... alsof het spel zo moeilijk isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:34 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je dan toch aan het cheaten bent.. Open de console, klik hetgeen wat op slot zit aan en typ "Unlock"
ja xDquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:00 schreef Jeff89 het volgende:
Ik gebruik ook de console commands nooit.. Alleen toen ik ED-E een keer kwijt was heb ik 'm teruggeplaatst. Maargoed, Lolman112 gebruikt 't wel, en tis makkelijk om gewoon de unlock command te gebruiken dan telkens je skil op en neer aan te passen
hoe dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef FUFR het volgende:
wel cool dat je ook kunt vliegen in dit spel.
* fufr doet vanaf nu alles vliegend.
En dan zeggen ze dat pc beter is; echt die console ( ~ op pc's dus) is echt killing voor de gameplay van een spel (wat is er nou leuk aan vanuit de lucht op een deathclaw schieten)quote:
Voor 5 euro sloop ik de tilde uit je keyboardquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:28 schreef zatoichi het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat pc beter is; echt die console ( ~ op pc's dus) is echt killing voor de gameplay van een spel (wat is er nou leuk aan vanuit de lucht op een deathclaw schieten)
Bovendien hoor ik alleen maar bugs en niet kunnen opstarten problemen op pc's voorbij komen. Het enige wat ik op de 360 ben tegengekomen is dat je ergens vast zit, maar daar kom je met fast travel wel uit. (Tenzij in een grot oid, dan moet je de autosave reloaden).
ja ik ook (ik d8 dat je echt vliegen bedoeldequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
Voor 5 euro sloop ik de tilde uit je keyboard
Geen problemen hier overigens.
Het 'vliegen' gebruik ik als ik even een overview wil zien.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef lolman112 het volgende:
[..]
ja ik ook (ik d8 dat je echt vliegen bedoelde)
maar pc is ook gewoon beter hoor? xD
kun je ze niet kopieren van een ander?quote:
wil je mijne?quote:
ik ook!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik speel alle games op pc, kan niet zo overweg met dat kutding van de xbox.
oke, ook goed... alleen dat vind ik wat minderquote:
Want als je een console hebt MOET je hem ook gebruiken natuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:28 schreef zatoichi het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat pc beter is; echt die console ( ~ op pc's dus) is echt killing voor de gameplay van een spel (wat is er nou leuk aan vanuit de lucht op een deathclaw schieten)
Bovendien hoor ik alleen maar bugs en niet kunnen opstarten problemen op pc's voorbij komen. Het enige wat ik op de 360 ben tegengekomen is dat je ergens vast zit, maar daar kom je met fast travel wel uit. (Tenzij in een grot oid, dan moet je de autosave reloaden).
idd das wel handig ja :pquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:27 schreef Marsenal het volgende:
Oja, en de knop waarmee je kunt blijven lopen zonder het pookje naar voren te moeten blijven duwen.
ja dat viel me ook al op...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:03 schreef lolman112 het volgende:
Hoe moet ik een voorwerp selecteren???
als ik 'unlock' doe, staat er dat het een reference nodig heeft, maar hoe?!
wij hebben toch hullemaal ginne stik jonguh!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:08 schreef jimjim1983 het volgende:
je kan iets oppakken door (volgens mij) de rechter analoge stick in te drukken. of bedoelde gij da nie?
das best faal eigenlijk xDquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:24 schreef FUFR het volgende:
de laatste keer dat ik op mijn muiswiel drukte verdween ie in de muis
Lets not get started.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:16 schreef jimjim1983 het volgende:
pc gamers![]()
misschien je muiswiel klikken ofzoik moest ook ff alles uitproberen op de xbox
En dat ligt aan de pc als platform?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:28 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Bovendien hoor ik alleen maar bugs en niet kunnen opstarten problemen op pc's voorbij komen.
Live and let diequote:Op zondag 9 januari 2011 01:41 schreef Georges het volgende:
[..]
Lets not get started.
Ik speel al bijna 20 jaar op een pc en ik wil geen console, en console gamers willen geen pc.
Live and let live.
OF handmatig de reference ID intypen, wat je bijv. kan doen als je een companion kwijt bent om ze naast je te plaatsen..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:03 schreef lolman112 het volgende:
Hoe moet ik een voorwerp selecteren???
als ik 'unlock' doe, staat er dat het een reference nodig heeft, maar hoe?!
Denk ik ook. Daar krijg je ook iets meer mee van de setting van het verhaal. In New Vegas ontbreekt het een beetje aan achtergrond in mijn ogen.quote:
Dat vind ik inderdaad ook jammer avn NV. Je krijgt bijna nergens informatie over hoe alles gekomen is of hoe de mensen overleven. Enige informatie uit het verleden vind je in de vaults, waar je een paar dagboeken vind in computers.. Maar that's it dan ook..quote:Op maandag 10 januari 2011 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk ik ook. Daar krijg je ook iets meer mee van de setting van het verhaal. In New Vegas ontbreekt het een beetje aan achtergrond in mijn ogen.
Het wordt tijd voor een vervolgquote:Op maandag 10 januari 2011 10:41 schreef zatoichi het volgende:
fallout 3 en new vergas; kun je ze achter elkaar spelen en ben je de komende drie maanden onder de pannen
Behalve het uiteenvallen van de Verenigde Naties in de 'First Resource Wars' word er weinig gezegd over het lot van de wereld buiten de VS en China om volgens mij.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou ik ben wel benieuwd hoe het fallout universum er in europa uit zou zien.
Die oorlog tussen china en amerika(of hoe dat in mekaar zit) zal vast niet de rest van de wereld hebben overgeslagen. Of juist wel, en in wat voor chaos is dat dan beland.
OEIIIIIIII,,, i'm hungry for more...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou ik ben wel benieuwd hoe het fallout universum er in europa uit zou zien.
Die oorlog tussen china en amerika(of hoe dat in mekaar zit) zal vast niet de rest van de wereld hebben overgeslagen. Of juist wel, en in wat voor chaos is dat dan beland.
hahah, ik d8 laatst zo, hoe heette dat spel wat ik vroeger als demo al zo kapot heb gespeeld... THX for reminding me!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
haha.. reminds me..
Vroeger (that sounds weird) toen midtown madness echt hip was, was zo ongeveer het eerste free roaming auto-rij-spel..
Hoopte altijd dat er iemand was die van chicago een soort amsterdam ofzo zou maken. Wat heb ik daar veel mods voor gedownload...
Maar dat is offtopic
ik ben nu al ruim een maand bezig met fallout 3 en ben inmiddels met de 4e DLC bezig.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:43 schreef tuut-chips het volgende:
Als ik nog nooit een fallout game gespeeld heb, kan ik dan beter deze kopen, of fallout 3?
Ik wil jou mood niet verpesten.. maar als je NV speelt denk je: owww..., dis iets heel anders xDquote:Op maandag 10 januari 2011 22:38 schreef Dulk het volgende:
[..]
ik ben nu al ruim een maand bezig met fallout 3 en ben inmiddels met de 4e DLC bezig.
ik heb tot nu toe alle achievements gehaald.
Het is echt een fantastisch spel!
zodra ik helemaal klaar ben met 3 GOTY dan ga ik met NV beginnen
het blijft hetzelfde concept toch? dat is voor mij al genoegquote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef lolman112 het volgende:
[..]
Ik wil jou mood niet verpesten.. maar als je NV speelt denk je: owww..., dis iets heel anders xD
oke,, ik kreeg pas het fallout gevoel toen ikveel sidequests ging doen (tipquote:Op maandag 10 januari 2011 22:54 schreef Dulk het volgende:
[..]
het blijft hetzelfde concept toch? dat is voor mij al genoeg
Het verhaal is minder, dat met die verschillende soorten ammo is kut en ik vind Vegas als stad zijnde minder tof dan Washington D.C.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook jammer avn NV. Je krijgt bijna nergens informatie over hoe alles gekomen is of hoe de mensen overleven. Enige informatie uit het verleden vind je in de vaults, waar je een paar dagboeken vind in computers.. Maar that's it dan ook..
Vond het in F3 veel leuker dat je overal wel dingen tegen kwam die over (het verleden van) de wereld vertelden.
Speech nutteloos? Weet je hoeveel quests je makkelijker kan halen met een goeie speech challenge? En als het geen quest is dan op zijn minst weer 80 extra XP.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:43 schreef lolman112 het volgende:
[..]
oke,, ik kreeg pas het fallout gevoel toen ikveel sidequests ging doen (tip)
ook niet altijd points aan speech geven, ik heb geleerd dat dat nutteloos is (tip 2 haha)
Idd...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:27 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Speech nutteloos? Weet je hoeveel quests je makkelijker kan halen met een goeie speech challenge? En als het geen quest is dan op zijn minst weer 80 extra XP.
je hebt ook een mindere houvast als 'homebase'quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het verhaal is minder, dat met die verschillende soorten ammo is kut en ik vind Vegas als stad zijnde minder tof dan Washington D.C.
Een dorp als Megaton mis ik wel jah..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:55 schreef lolman112 het volgende:
[..]
je hebt ook een mindere houvast als 'homebase'
vroeger kon je dan of altijd bij de brotherhood terecht, of in megaton.. etc
maar het enige wat je nu hebt zijn kleine boerendorpjes waar je als je gelukt hebt 3 bullets voor een koe kan traden (oke wel heel overdreven) maar ik bedoel maar..
Speech nutteloos....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:43 schreef lolman112 het volgende:
[..]
oke,, ik kreeg pas het fallout gevoel toen ikveel sidequests ging doen (tip)
ook niet altijd points aan speech geven, ik heb geleerd dat dat nutteloos is (tip 2 haha)
Meer wasteland gevoel had ik persoonlijk toch bij Fallout 3. Daar kwam het nucleaire, desolate gevoel beter over dan in F:NV, waar alles toch wat opeengepakt zit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:41 schreef numero_uno het volgende:
Daarnaast blijf ik er toch bij dat ik F:NV een stuk leuker vind dan F3
Beter in balans, beter verhaal (bij F:NV heb je echt het idee dat je meer doet dan alleen je pa zoeken en zijn project afmaken) meer quests, leukere personages, meer Wasteland gevoel
Fallout 3 is meer een wasteland.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Meer wasteland gevoel had ik persoonlijk toch bij Fallout 3. Daar kwam het nucleaire, desolate gevoel beter over dan in F:NV, waar alles toch wat opeengepakt zit.
In Novac is er een trader die redelijk wat centen heeft, en een mogelijkheid een huisje te bemachtigen. En er zijn meer stadjes en plaatsen waar een safehouse beschikbaar is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:55 schreef lolman112 het volgende:
[..]
je hebt ook een mindere houvast als 'homebase'
vroeger kon je dan of altijd bij de brotherhood terecht, of in megaton.. etc
maar het enige wat je nu hebt zijn kleine boerendorpjes waar je als je gelukt hebt 3 bullets voor een koe kan traden (oke wel heel overdreven) maar ik bedoel maar..
Alle traders in het hele spel krijgen op de zoveel dagen weer extra geld, dus niet specifiek in Novak zit een trader met veel geld, die had toevallig veel geld bij jou omdat je er waarschijnlijk nog niks getrade had.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:37 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
In Novac is er een trader die redelijk wat centen heeft, en een mogelijkheid een huisje te bemachtigen. En er zijn meer stadjes en plaatsen waar een safehouse beschikbaar is.
En als je om een trader met veel geld verlegen zit kan je altijd naar de Mojave Outpost of de Gun Runners..
Ik weet dat ze restocken, maar die trader in die dino in Novac stockt vaak tussen de 1500 en 2000 caps, terwijl veel andere traders maar rond de 700 beschikbaar krijgen. De Gun Runners vendor stockt bijv. iets van 9000, maar die is aan het begin van het spel slecht te bereiken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:19 schreef McGilles het volgende:
[..]
Alle traders in het hele spel krijgen op de zoveel dagen weer extra geld, dus niet specifiek in Novak zit een trader met veel geld, die had toevallig veel geld bij jou omdat je er waarschijnlijk nog niks getrade had.
Zorg dat je de patches installeert.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:32 schreef tuut-chips het volgende:
Krijg hem morgen binnen, nog iets wat ik moet weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige oplossing is een eerdere save game laden, maar ik ben zo stom geweest om halverwege de quest op te slaan, dus dat werkt niet meer. Gelukkig dat het maar een onbelangrijke side quest zonder vervolgmissie is.
Xboxquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zorg dat je de patches installeert.
En voor een meer praktisch effect, zeg dat je de komende weken dat je niet bereikbaar bent.
Nadeel is dat fallout 3 nergens meer te krijgen isquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef Akkerdjie het volgende:
Ik kan trouwens niet kiezen tussen Fallout 3 en New Vegas. Het aantal wtf-momenten en gedenkwaardige momenten zijn ERG hoog in New Vegas, terwijl de sfeer beter iets is imo in Fallout 3. Fallout drie is beter om in te stappen, New Vegas boorduurt voort op de kennis die je al hebt vanuit Fallout 3.
wel hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Nadeel is dat fallout 3 nergens meer te krijgen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou, dat is eigenlijk heel moeilijk... :pquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:13 schreef Elkouw het volgende:
Ben net voor het eerst in boulder city geweest, ben level 13 maar ik loop nog steeds rond met het armor wat ik ergens in het begin had gekregen. Iemand een idee waar ik een goede upgrade kan vinden voor mijn armor?
Gister nog zien liggen bij Mediamarkt!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja, maar 4-8 dagen duurt me te langquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef Dulk het volgende:
http://www.yourgamezone.n(...)Path=/Shops/62060817
met een paar dagen bezorgd
Qua sfeer vind ik Fallout 3 vele malen beter. Het is echt een waste land en je voelt je echt aan jezelf over gelaten meestal. Het hele doel vind ik beter, water of life ofzo. Volgens mij zei Speknek ook iets in de trant van dat het niet veel boeit wat er met de strip gebeurt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef Akkerdjie het volgende:
Ik kan trouwens niet kiezen tussen Fallout 3 en New Vegas. Het aantal wtf-momenten en gedenkwaardige momenten zijn ERG hoog in New Vegas, terwijl de sfeer beter iets is imo in Fallout 3. Fallout drie is beter om in te stappen, New Vegas boorduurt voort op de kennis die je al hebt vanuit Fallout 3.
En bij Xbox staat'ie ook op de "Game on Demand" shizzlequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gister nog zien liggen bij Mediamarkt!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
http://gcshop.nl/PC_Games/Fallout_3_Game_of_The_Year.aspxquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:00 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja, maar 4-8 dagen duurt me te lang
voor 30 euro zeker...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
En bij Xbox staat'ie ook op de "Game on Demand" shizzle
Nieuwe game startenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:16 schreef Elkouw het volgende:
Is het mogelijk om je skillpoints te resetten?
Gewoon even game afmaken en de volgende keer opnieuw beginnen.quote:Op zondag 16 januari 2011 06:11 schreef Elkouw het volgende:
Jammer, heb namelijk 70 punten in guns maar energy weapons vind ik veel toffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |