loooooooooooooooooooooool!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef demspec het volgende:
[..]
Jawel, maar iedere keer weer met een nieuw meisje.
Sletquote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef demspec het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort hetquote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef demspec het volgende:
[..]
Mijn vrouw betaald altijd, maar uiteindelijk is dat mijn geldquote:Op donderdag 9 december 2010 22:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er sowieso een hekel aan als de man alles betaald.. kan ik niet tegen
wie nietquote:Op donderdag 9 december 2010 22:47 schreef demspec het volgende:
Ik ruim wel altijd netjes m'n dienblad op.
Ja... maar dat telt niet! Jullie zijn getrouwd!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Mijn vrouw betaald altijd, maar uiteindelijk is dat mijn geld
Dat zijn er nog zat, maar dat zijn waarschijnlijk geen lui die vanwege beroepsmatige interesse in dit subforum bivakkeren.quote:
Ik kan haar moeilijk nu nog aan het werk helpen, die kan alleen pensioen aanvragenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja... maar dat telt niet! Jullie zijn getrouwd!
Joah.. maar toch! Jullie zijn getrouwd en vroeger.. vroeger was alles anders...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik kan haar moeilijk nu nog aan het werk helpen, die kan alleen pensioen aanvragen
nu ben ik al een tijdje niet meer naar de mac geweest maar dat was toch we een beetje de standaard dacht ik ... pa heeft me ooit is de auto uitgezet om het ding weg te gooienquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef demspec het volgende:
[..]
Dat zijn er nog zat, maar dat zijn waarschijnlijk geen lui die vanwege beroepsmatige interesse in dit subforum bivakkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
kijk kijkquote:Op donderdag 9 december 2010 22:46 schreef sp3c het volgende:
een hamburger die je kunt eten zonder te knoeien is net zoiets als in een tank rijden zonder iets kapot te maken
het kan wel ... maar het hoort niet
Mijn vrouw verdiende vroeger meer dan ik deed, maar als heer betaalde je voor de dame, en dat deed je ook ten aanzien van je 'toekomstige' schoonfamilie, om aan te tonen dat je voor hun dochter financieel verantwoordelijk kon zijn ( dit ivm de komst op kleinkinderen ).quote:Op donderdag 9 december 2010 22:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Joah.. maar toch! Jullie zijn getrouwd en vroeger.. vroeger was alles anders...
true thatquote:Op donderdag 9 december 2010 22:58 schreef Pumatje het volgende:
Oh en OT.
Dat hoort gewoon bij opvoeding.
Doe ik ook helaas bijna altijd als enige als we langsgaan bij PMT
Ik voel me ook nog steeds een prinsesje alsquote:Op donderdag 9 december 2010 22:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Mijn vrouw verdiende vroeger meer dan ik deed, maar als heer betaalde je voor de dame, en dat deed je ook ten aanzien van je 'toekomstige' schoonfamilie, om aan te tonen dat je voor hun dochter financieel verantwoordelijk kon zijn ( dit ivm de komst op kleinkinderen ).
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
true that
maar als je als papa aanje kind vraagt 'rommel opgeruimd?' waarna het kind zegt 'nee gek, daar hebben ze schoonmakers voor' dan kun je je kindje terug het resteaurant insturen MAAR DAN KUN JE BEST FF WACHTEN TOT HIJ TERUG IS!
sta je daar met een megatas, 3 ijshockeysticks en geen zakcentjes
die boete van de NS moest ik ook gewoon van mijn zakcentjes betalen want dan moet je maar niet in de trein stappen zonder kaartje
true story
vette trauma's en shit
Hardcorequote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
true that
maar als je als papa aanje kind vraagt 'rommel opgeruimd?' waarna het kind zegt 'nee gek, daar hebben ze schoonmakers voor' dan kun je je kindje terug het resteaurant insturen MAAR DAN KUN JE BEST FF WACHTEN TOT HIJ TERUG IS!
die boete van de NS moest ik ook gewoon van mijn zakcentjes betalen want dan moet je maar niet in de trein stappen zonder kaartje
true story
vette trauma's en shit
Als iemand anders de rekening betaald smaakt het eten altijd een stuk beterquote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik voel me ook nog steeds een prinsesje alsme mee neemt en de rekening op pakt met een knipoog erbij.
Meestal splitten we de rekening, omdat ik me er anders niet fijn bij voel, maar af en toe mee op date genomen worden vind ik toch wel.
Niet waar, ook als ik in de voeding zit is die meuk van paresto niet te vreten.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:09 schreef Clan het volgende:
[..]
Als iemand anders de rekening betaald smaakt het eten altijd een stuk beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:10 schreef demspec het volgende:
[..]
Niet waar, ook als ik in de voeding zit is die meuk van paresto niet te vreten.Maar ik eet tegenwoordig alleen in restauranten met een 'reputatie' dus niet die 'keet' waar je voor 12,50 onbeperkt schnitzels kan etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja oke, maar dan ben je echt met lief. Als ik op een date ga met een onbekende jongen/man (nouja voor zover onbekendquote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik voel me ook nog steeds een prinsesje alsme mee neemt en de rekening op pakt met een knipoog erbij.
Meestal splitten we de rekening, omdat ik me er anders niet fijn bij voel, maar af en toe mee op date genomen worden vind ik toch wel.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
true that
true story
vette trauma's en shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |