Que? Van mij in m'n blote tokus?? Of van het kopje thee?quote:
Doe mij dan maar een big macquote:Op donderdag 9 december 2010 21:24 schreef sp3c het volgende:
ik wil graag een broodje Doner
geenuitjes, liever ook geen tomaat maar wel kaas
en een biertje
Zoek lekker je eigen vriendin/loonslaaf uitquote:Op donderdag 9 december 2010 21:24 schreef sp3c het volgende:
ik wil graag een broodje Doner
geenuitjes, liever ook geen tomaat maar wel kaas
en een biertje
www.thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 9 december 2010 21:28 schreef sp3c het volgende:
ik dacht dat we bestellingen op konden geven?
Mao heeft graag chinees
Geef mij dan maar een bakje kipsaté.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Das erg lekker zo op z'n tijd heur!!
Ik zal toch altijd voor de Quarterpounder gaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Das erg lekker zo op z'n tijd heur!!
NEE! Big Mac...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef demspec het volgende:
[..]
Ik zal toch altijd voor de Quarterpounder gaan.
Zo'n apparaat is amper te eten zonder er een kutzooi van te maken en dat vind ik niet echt ideaal als ik een meisje mee uit eten neem.quote:
Ik kan als 1 van de weinige een Big Mac schoon eten.. echt!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef demspec het volgende:
[..]
Zo'n apparaat is amper te eten zonder er een kutzooi van te maken en dat vind ik niet echt ideaal als ik een meisje mee uit eten neem.
Jij neemt een meisje mee uit eten naar de Mac!?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef demspec het volgende:
[..]
Zo'n apparaat is amper te eten zonder er een kutzooi van te maken en dat vind ik niet echt ideaal als ik een meisje mee uit eten neem.
Mee uit eten nemen naar de Mac is sowieso al minder romantisch, dan kan lekker kliederen er wel bijquote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef demspec het volgende:
[..]
En weer een pluspunt.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik kan als 1 van de weinige een Big Mac schoon eten.. echt!
quote:
Ik heb er sowieso een hekel aan als de man alles betaald.. kan ik niet tegenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef demspec het volgende:
Ja natuurlijk! en na afloop gewoon de rekening delen.
Heldquote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef demspec het volgende:
[..]
Jawel, maar iedere keer weer met een nieuw meisje.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef Maitje het volgende:
Das wel ernstig demspec...
Ik neem aan dat je dan ook niet veel romantische dates hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |