Ja, dat is leuk en aardig, maar dat zien ze dan verkeerdquote:Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
Misschien hebben die bekenden van jou wel een heel ander beeld van een perfect leventje.
Zodra ze in de puberteit zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk en aardig, maar dat zien ze dan verkeerdUit onderzoek is namelijk gebleken dat kinderen krijgen ongelukkiger maakt
Dan misschien nog erger, maar het geluksgevoel gaat sowieso naar beneden na het krijgen van kinderenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Zodra ze in de puberteit zijn.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:25 schreef Pien85 het volgende:
"Hey, hoe is het?"
"Ja, prima, de kinderen doen het goed op school!"
"Nee, hoe is het met JOU?"
Bron?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk en aardig, maar dat zien ze dan verkeerdUit onderzoek is namelijk gebleken dat kinderen krijgen ongelukkiger maakt
Dan ben ik vrolijk gestoord samen met ts want ik kan me goed herkennen in de op.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:16 schreef Sehaninne het volgende:
Misschien ben jij wel de gestoorde?
Want dat is bij iedereen zoquote:Op donderdag 9 december 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan misschien nog erger, maar het geluksgevoel gaat sowieso naar beneden na het krijgen van kinderen
Je snapt dat deze uitspraak nutteloos is in de discussie als je geen bron naar het onderzoek erbij plaatst?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit komt misschien als een verassing, maar je kunt prima seks hebben, zonder daar kinderen bij te producerenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:24 schreef jaronsch het volgende:
Omdat sommige mensen wel seks hebben.
De Lada rant was nog het beste.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:29 schreef Steengeyl het volgende:
Even dat stukje van Youp opzoeken, past hier wel bij & is episch goed.
Et Voilà:
Ik heb gemerkt dat bron vermelding op Fok uberhaupt nutteloos is. Diegene die het oneens zijn met het argument zullen geen enkele bron accepteren, en elke wel aangedragen bron ontkennen, of 'onwaar' proberen te redenerenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je snapt dat deze uitspraak nutteloos is in de discussie als je geen bron naar het onderzoek erbij plaatst?
1962 heeft gebeld.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:24 schreef jaronsch het volgende:
Omdat sommige mensen wel seks hebben.
Ik zie liever het echte wetenschappelijke artikel dan een krantenartikel. Iedereen die zelf kennis heeft van wetenschap weet dat zulke zaken niet zo klaar als een klontje zijn als een krantenartikel vaak schrijft.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat bron vermelding op Fok uberhaupt nutteloos is. Diegene die het oneens zijn met het argument zullen geen enkele bron accepteren, en elke wel aangedragen bron ontkennen, of 'onwaar' proberen te redenerenLet maar op. Ik heb een bron geplaatst
Wat was de grootte van de steekproef? En wat zijn bijvoorbeeld de maten van het midden, spreiding etc.? Dit zegt niet zoveel...quote:Op donderdag 9 december 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
There you go: http://www.nrc.nl/wetensc(...)aken_niet_gelukkiger
*leest*quote:Op donderdag 9 december 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
There you go: http://www.nrc.nl/wetensc(...)aken_niet_gelukkiger
Het bewijs dat het gaat om hoe je het brengt. Uitgekauwde grappen (tegenwoordig iig) en er toch om moeten lachen.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:36 schreef Vengerr het volgende:
[..]
De Lada rant was nog het beste.![]()
Geweldig.
Dan moet je ook wel een fatsoenlijke bron vermelden, wat moeten we hier nou mee.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat bron vermelding op Fok uberhaupt nutteloos is. Diegene die het oneens zijn met het argument zullen geen enkele bron accepteren, en elke wel aangedragen bron ontkennen, of 'onwaar' proberen te redenerenLet maar op. Ik heb een bron geplaatst
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:29 schreef Steengeyl het volgende:
Even dat stukje van Youp opzoeken, past hier wel bij & is episch goed.
Et Voilà:
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zie liever het echte wetenschappelijke artikel dan een krantenartikel. Iedereen die zelf kennis heeft van wetenschap weet dat zulke zaken niet zo klaar als een klontje zijn als een krantenartikel vaak schrijft.
Ik ben blij met mijn originele opmerking over bronvermelding en de nuttigheid daarvan op Fokquote:Op donderdag 9 december 2010 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat was de grootte van de steekproef? En wat zijn bijvoorbeeld de maten van het midden, spreiding etc.? Dit zegt niet zoveel...
Dat jij niet weet dat dit soort onderzoek niks zegt zonder bijv. bovengenoemde maten erbij, dat is niet onze schuld natuurlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij met mijn originele opmerking over bronvermelding en de nuttigheid daarvan op Fok
Jij doet dus duidelijk niks in de wetenschapquote:Op donderdag 9 december 2010 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij met mijn originele opmerking over bronvermelding en de nuttigheid daarvan op Fok
Ik ga niet mijn hele middag besteden met het zoeken en vinden van meer bronnen die mijn opmerking onderbouwen, puur zodat ook die weer kunnen ontkent worden. Ik kan wel iets zinnigers bedenken. Want, zoals ik zei, het zal toch nooit goed genoeg zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je ook wel een fatsoenlijke bron vermelden, wat moeten we hier nou mee.
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat jij niet weet dat dit soort onderzoek niks zegt zonder bijv. bovengenoemde maten erbij, dat is niet onze schuld natuurlijk
Ja inderdaad, "een Lada met een trekhaak, de arrogántie!"quote:Op donderdag 9 december 2010 13:36 schreef Vengerr het volgende:
[..]
De Lada rant was nog het beste.![]()
Geweldig.
Maar daar is zo'n topic niet leuk want die staan sowieso niet (meer) open voor deze discussie.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:42 schreef SteveBudin het volgende:
Stappen en vakantie's kan makkelijk als je kinderen hebt, het vereist iets meer planning. En dat eeuwige gepraat over de "kids", het woord alleen al, daar doe ik niet aan mee.
Eigenlijk moet je dit in OUD posten, daar stikt het van dat volk![]()
Meer bronnen? Ik zal m'n principes opzij zetten en zeggen dat eentje ook voldoende isquote:Op donderdag 9 december 2010 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn hele middag besteden met het zoeken en vinden van meer bronnen die mijn opmerking onderbouwen, puur zodat ook die weer kunnen ontkent worden. Ik kan wel iets zinnigers bedenken. Want, zoals ik zei, het zal toch nooit goed genoeg zijn.
Het waren nou inderdaad geen grappen van buitengewoon hoog niveau maar het is vooral die heerlijk sarcastische toon die het 'm doet.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:40 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het bewijs dat het gaat om hoe je het brengt. Uitgekauwde grappen (tegenwoordig iig) en er toch om moeten lachen.
Maar dan wel de juiste, die precies aansluit bij jouw idee van wat correct is. Nee dank je.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meer bronnen? Ik zal m'n principes opzij zetten en zeggen dat eentje ook voldoende is
In R&P zit ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat de max leeftijd voor KLB 18 was, 32-ers posten in OUD of R&P
Het is sowieso een lastig onderwerp om twee groepen met elkaar te vergelijken. Het zou best kunnen dat de groep met kinderen een stuk ongelukkiger waren wanneer ze geen kinderen konden krijgen. Niet iedereen blijft bewust kinderloos. Dan heb je ook nog een groep ouders die in een omgeving groeien waarbij kinderen niet meer dan normaal is. Denk maar aan die zwaar gristelijke dorpjes. En ook al kies je bewust voor kinderen, er zullen altijd zaken bijkomen die kunnen tegenvallen. Niet alleen op financieel gebied, maar ook de gezondheid van het kind.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zie liever het echte wetenschappelijke artikel dan een krantenartikel. Iedereen die zelf kennis heeft van wetenschap weet dat zulke zaken niet zo klaar als een klontje zijn als een krantenartikel vaak schrijft.
Als je er een lullige groentekist aan hangt dan ruk je die hele Lada uit elkaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:43 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Ja inderdaad, "een Lada met een trekhaak, de arrogántie!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |