quote:Nee, ze stonden echt in het programmaboekje van de Valkhofaffaire. Ik heb in het publiek nog wat andere mensen gesproken die ook voor hen kwamen, die hadden al vermoedens dat het misschien niet door zou gaan, omdat er op de site van The Sheer helemaal niets had gestaan over een optreden in Nijmegen. Maar waren voor de zekerheid toch maar even komen kijken. Er stond dus inderdaad een heel andere band
Op zondag 20 juli 2003 15:21 schreef Caipirinhia het volgende:serieus?! ik heb ook geen mail gehad dat ze daar zouden staan hoor... vage shit.. geen typos bezig geweest daar?
Ik hoorde achteraf van mensen dat die andere band best leuk was, maar voor mij was de deceptie dat het niet The Sheer was zo groot dat ik die andere band helemaal geen kans heb gegeven
Wel mooi dat ze een nieuw album aan het opnemen zijn, want dan komt daar ongetwijfeld een toernee achteraan.
quote:Ik draaf niks door
Op zondag 20 juli 2003 15:20 schreef Caipirinhia het volgende:[..]
Nou draaf je door
toch slotje?Het zit je nogal dwars hè?
Ik ken die Inge Schrama niet, maar een paar maanden terug hadden twee van die heren van The Sheer twee bijzonder lekkere vriendinnen bij zich. Die zou ik persoonlijk nooit dumpen voor een GTST-sterretje
quote:Wat een snoepje is het he
Op dinsdag 27 januari 2004 20:11 schreef Catsy het volgende:
The Sheer! Wat een superleuk nummer hebben ze, met een erg leuke clip. Ik ken de zanger, echt eengast die alle succes verdient! En de rest van de band natuurlijk ook..
Jammer van zn vriendin . Slechte smaak
.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:27 schreef karoltje het volgende:[..]
Wat een snoepje is het he
.
Jammer van zn vriendin
. Slechte smaak
.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:29 schreef Catsy het volgende:[..]
zijn vriendin ken ik dan weer niet...jaloers?
Beetje wel ja .
quote:inge schrala
Op dinsdag 27 januari 2004 20:29 schreef Catsy het volgende:[..]
zijn vriendin ken ik dan weer niet...jaloers?
quote:Yeeeh! Ik ben er
ZATERDAG 28 Prijs € 8,- Open 20.30 u Aanvang 21.00 ucd presentatie:
The Sheer+ Malajusted
Na de debuut single Something To Say is nu ook de debuut cd The Keyword Is Excitement van (de Haarlemse!) britpoppers The Sheer uit bij Universal Music, de grootste platenmaatschappij van Nederland. Hij is opgenomen in Zweden, onder leiding van producer Daniël Presley (o.a. Faith No More, Jewel, Breeders). Malajusted uit Adam hebben hun debuutalbum Seizing The Moment uit, vol strakke punkpop.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 00:17 schreef karoltje het volgende:
En het vindt plaats in het Patronaat. (H'lem of corse
).
i'll be there
quote:al een paar dagen
Op maandag 9 februari 2004 17:12 schreef JeroenV het volgende:
Voor 5 euro ga ik hem ook wel even kopen. Wanneer ligt de cd echt in de winkels?
quote:
Op maandag 9 februari 2004 16:48 schreef karoltje het volgende:
Ja tuurlijk weten wij dat! Je gaat naar de winkel, je koopt het singletje, die doe je in de cd-speler, dan druk je op play, en dan kan je luisteren!
quote:skraper, ga kopen....
Op dinsdag 10 februari 2004 12:46 schreef Caipirinhia het volgende:[..]
NUUUUUUUUUUUUUUU!
Dat is leuke muziek!!quote:Op zondag 8 februari 2004 23:49 schreef ia het volgende:
Weet iemand waar ik dat nummer ‘Something To Say’ kan luisteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |