na Silkstone en Kirsten weer een veelbelovende band die hard aan het timmeren is (aan de weg dus )
Demo is erg fijn. (in haarlem bij de sounds te halen)
kan ik em nog editten?? (ja dus)
http://pages.vpro.nl/3voor12/smil/concerts/startconcert.sram?2534202+2584688+2584508+5323044+5322931 (realplayer)
[Dit bericht is gewijzigd door StefanFM op 02-06-2002 21:45]
Ik hoorde ze vorig jaar toen ze de Popprijs wonnen op 3fm, ze hebben een uitstekende Britpop sound!
quote:haarlemmer?
Op zondag 02 juni 2002 19:01 schreef robbieronalds het volgende:
The sheer is zkr vet!!Ik hoorde ze vorig jaar toen ze de Popprijs wonnen op 3fm, ze hebben een uitstekende Britpop sound!
luister hier - > http://pages.vpro.nl/3voor12/smil/concerts/startconcert.sram?2534202+2584688+2584508+5323044+5322931
quote:--- Erg harde schop! ---
Op donderdag 13 juni 2002 21:53 schreef StefanFM het volgende:
sgop;)
Ik mocht ze vanavond aanschouwen als voorprogramma van Skik. Wat een band zeg. Britpop leeft weer!
Aanstaande zaterdag spelen ze in Café Meander in A'dam! Be there!
www.thesheer.nl voor meer info over optredens en de band!
Tot slot wat fotootjes;
maar wanneer is dan die doorbraak?
heb uit betrouwbare bron (heb ff met jasper gebabbeld laatst - ok dit klinkt erg populair ) vernomen dat ze zeer binnenkort een album gaan opnemen
ik kan niet wachten...
ROCK ON !
maar heb ze gezien in vp van Krezip, het is niet mijn smaak, maar het heeft wel wat.
Moet zeggen dat Haarlem het aardig doet
quote:ha, klinkt bekend! Ook zo'n demootje gekregen.. heppem alleen nog nooit gedraaid
Op woensdag 9 april 2003 20:18 schreef EvilFaith het volgende:
The SHeer is super!!!! heb ze gezien in het voorprogramma van Krezip in Nighttown en jezus dat klonk gaaf!! Ze deelde toen ook gratis de demo uit waar 5nummers op staan en heb ik toen echt helemaal kapot gedraait, super! Ik hoop dat ik ze binnenkort keertje hier in de buurt kan zien!
quote:doen!
Op donderdag 10 april 2003 10:21 schreef Reddiablo het volgende:[..]
ha, klinkt bekend! Ook zo'n demootje gekregen.. heppem alleen nog nooit gedraaid
nummer 1,2,3,4,5 zijn mijn favorieten
quote:ik heb 600 cds man!
Op donderdag 10 april 2003 10:44 schreef StefanFM het volgende:[..]
doen!
nummer 1,2,3,4,5 zijn mijn favorieten
maar ik vond het optreden wel ok, ondanks dat het niet mijn muziek is.
quote:Gelukkig niet! Kirsten is een arrogant kapsones wijf dat gewoon in hetzelfde rijtje past als Anouk, Ilse DeLange, enz.
Op donderdag 10 april 2003 10:20 schreef Reddiablo het volgende:
tis geen Kirsten he....
The Sheer is zoooo aardig, tof, grappig Je kan gewoon op ze af stappen en gezellig met ze kletsen. Ik heb best een aantal avondje met de jongens gedanst in de Fietszfabriek
(Klinkt ook popi
) En bovendien doen ze iets totaal nieuws!
quote:Nu doen!
Op donderdag 10 april 2003 10:21 schreef Reddiablo het volgende:[..]
ha, klinkt bekend! Ook zo'n demootje gekregen.. heppem alleen nog nooit gedraaid
kom op hey... Kir is best een schuchter meisje.
Rijtje Ilse en Anouk snap ik ook niet zo erg.... na ja... het zijn allemaal zangeressen
lastly... is het nou echt interessant hoe een artiest is? it' s about the music!
quote:
The Sheer News Update 14-7-2003Recording the album!
Believe it or not, we have the best news in ages for you! We will start with the recording of our debut album on the 15th of July!
The producer is Daniel Presley, who worked with bands like Faith No More, Jewel, the Breeders, Cradle Of Filth, Playground and more(!) and is very enthusiastic about what we do and what he can do with that.
The recording will take place during three weeks in the wonderful Varispeed Studios in Sweden!
An international adventure is about to start, and we are about to enjoy it...
Rock On!the Sheer
quote:Nou draaf je door
Op zondag 20 juli 2003 15:20 schreef karoltje het volgende:
+ Roddel-update; Bart heeft het sindskort met Inge Schrama (Sjos van GTST dus) En dan nog uitgebreid staan zoenen op de Grote Markt ook
.
Het zit je nogal dwars hè?
quote:
Op zondag 20 juli 2003 15:21 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Dat verklaart waarom ze niet kwamen opdagen bij de Vierdaagsefeesten: ze waren gewoon in Zweden! Het verklaart alleen niet waarom de organisatie ze wel op het programma had staan en er dus allemaal mensen voor niets waren gekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |