Nou die van het Kruidvat kon ik na 3 maanden al weggooien.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De melkopschuimer van Kruidvat voldoet hier prima. En die is ook nog eens leuk geprijsd in vergelijking tot die van Nespresso zelf.
Neequote:
heb jij alleen maar cups binnen gehad? Want ik heb net mijn bestelling van me cups binnen gekregen, maar geen factuur. En ik heb aangegeven dat ik binnen 30dagen wil betalenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:16 schreef Kremers het volgende:
Bestelling is binnen, alleen hebben ze er een factuur bij gedaan terwijl het van het tegoed af zou moeten gaan.. Ik bel ze maandag wel even op.
O zonde..quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:01 schreef monic27 het volgende:
[..]
Nou die van het Kruidvat kon ik na 3 maanden al weggooien.
Werd niet meer warm, en hij maakte heel veel lawaai en absoluut geen schuim
Mijn 50 euro is vandaag op mijn account gestort maar ik zie niks staan als ik erop inlog. Wat moet ik nu doen als ik iets wil bestellen? Wil de Discovery box met die 250 cups (welkomstaanbieding) maar dan met 50 euro eraf.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:16 schreef Kremers het volgende:
Bestelling is binnen, alleen hebben ze er een factuur bij gedaan terwijl het van het tegoed af zou moeten gaan.. Ik bel ze maandag wel even op.
Allereerst moet je Nespresso ook niet vergelijken met koffie van versgemalen bonen. Het is een "kant-en-klaar product" en niet een versgemaakte bak.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:10 schreef cleany het volgende:
ik heb vrienden die helemaal lyrisch zijn over de nespresso, maar ik heb een paar keer verschillende smaken gehad en ik vind het werkelijk waar niet te zuipen.
komt misschien omdat ik verder alleen maar goede bonenkoffie (niet uit een automaat) op de zaak drink en in de sportkantine ook alleen maar bonenkoffie drink, maar ik kon mijn ongenoegen over dit slappe excuus voor koffie maar moeilijk onderdrukken toen gisteren een goede vriendin vol trots zei dat zij en haar vriend een Nespresso hadden gekocht.
en inderdaad thuis drink ik het amper. M'n Senseo staat stof te happen, m'n gewone koffiezetapparaat is al in tijden niet aangeraakt en het espressoapparaat uit Italie wordt heel soms gebruikt, maar dan heb je wel goede espresso.
je bent gewoon verwendquote:Op woensdag 15 december 2010 09:10 schreef cleany het volgende:
ik heb vrienden die helemaal lyrisch zijn over de nespresso, maar ik heb een paar keer verschillende smaken gehad en ik vind het werkelijk waar niet te zuipen.
komt misschien omdat ik verder alleen maar goede bonenkoffie (niet uit een automaat) op de zaak drink en in de sportkantine ook alleen maar bonenkoffie drink, maar ik kon mijn ongenoegen over dit slappe excuus voor koffie maar moeilijk onderdrukken toen gisteren een goede vriendin vol trots zei dat zij en haar vriend een Nespresso hadden gekocht.
en inderdaad thuis drink ik het amper. M'n Senseo staat stof te happen, m'n gewone koffiezetapparaat is al in tijden niet aangeraakt en het espressoapparaat uit Italie wordt heel soms gebruikt, maar dan heb je wel goede espresso.
Kun je m'n vorige vraag aub beantwoorden? Dan ga ik die welkomstaanbieding bestellenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:33 schreef Kremers het volgende:
Maar dan heb je een duur espresso apparaat voor nodig
Persoonlijk vind ik nespresso juist wel lekker, terwijl ik hiervoor een volautomatische bonenmachine had. Ieder zijn eigen smaak
Waar je wel voor moet oppassen bij Nespresso is dat je niet teveel water door een espresso capsule laat lopen, want dan smaakt het op een gegeven moment nergens meer naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |