abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95961540
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:46 schreef Kremers het volgende:
Onderdeel van de normale weekaanbieding :) Liep net over het winkecentrum toen ik iemand met zo'n doos zag lopen :P

Volgende week zal hij wel weer ¤149 kosten.
Ik zit net ff bij Tweakers te kijken en blijkbaar vinden ze daar koffie belangrijk _O-

http://tweakers.net/pricewatch/279834/krups-pixie-xn3006.html
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_96135374
Weet iemand toevallig als de Nespresso cups goedkoper zijn in Duitsland (Kleve)?
Anders ga ik morgen wel even naar de Duitse Saturn of een supermarkt toe... :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 april 2011 @ 13:31:15 #253
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96136621
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:05 schreef Deezertje het volgende:
Weet iemand toevallig als of de Nespresso cups goedkoper zijn in Duitsland (Kleve)?
Anders ga ik morgen wel even naar de Duitse Saturn of een supermarkt toe... :)
Nergens te krijgen hier, en ze zijn als je ze bestelt net zo duur.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 1 mei 2011 @ 18:34:54 #254
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_96215543
Vanmiddag die nieuwe smaak geprobeerd, best wel ok, ben al nietzo van het hele sterke, dus deze sluit mooi aan ;) Lekkere volle smaak vond ik wel.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_96215663
Vind de nieuwe smaak prima als espresso :) Wanneer je er meer dan 40ml water bij doet wordt het te waterig. Bij de andere, sterkere, espresso-smaken doe ik dat vaak wel (50~60ml)
pi_96236858
Pixie titanium; 99 euro (incl. 50 euro clubtegoed)
Deze week bij Media Markt Heerlen...
pi_96291152
¤110,44 (incl. bezorging en ¤50 clubtegoed) bij Bobshop. Iemand ervaring met deze webshop?
pi_96296105
111 bij Chear.nl (dochter van Dixons), gratis bezorging en wordt 'fan' van Chear op Facebook en krijg nog eens 5 euro korting op je bestelling :P
pi_96296586
Makro heeft hem ook voor EUR 110 incl. BTW in de aanbieding :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:36:10 #260
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_96300127
Krijg net een brief van Nespresso in de bus met een glossy folder over de Onirio, en een brief met de mededeling dat vanaf 1 juni a.s. alle etuis 20 cent per stuk duurder worden. Dus nog snel ff een jaarvoorraad inslaan!

Saillant detail is overigens dat Nespresso met z'n chique imago deze op zware kwaliteit gewatermerkt papier gedrukte brief vol duurzaamheidsgeleuter laat bezorgen door Sandd, het postbedrijf dat de post tegen dumpprijzen laat bezorgen door onderbetaalde en onverzekerde bestellers. :N
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:38:16 #261
62913 Blik
The one and Only!
pi_96300208
2 cent per stuk duurder dus :(
pi_96301777
Eerlijk gezegd verwachtte ik dat al... Is al tijden te lezen in de krant dat koffie duurder gaat worden door een toename van het kofifedrinken in de landen van herkomst en door tegenvallende oogsten.
pi_96308856
Ik heb een Pixie *) Iemand nog interesse in een 3e hands Magimix M100?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:29:38 #264
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_96311372
:o voor 1 juni dus toch maar ff inslaan :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:08:36 #265
3185 Adelante
To let it go now
pi_96313684
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef MissHobje het volgende:
:o voor 1 juni dus toch maar ff inslaan :P
Dit :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_96320440
Mijn espressokopjes overstromen opeens ;( Hoe kan dat nu weer? Paste altijd precies.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:53:45 #267
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_96320512
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:52 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn espressokopjes overstromen opeens ;( Hoe kan dat nu weer? Paste altijd precies.
Ff opnieuw instellen :)
pi_96320938
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ff opnieuw instellen :)
Heb ik nog niet eerder gehoeven, ik wist niet eens dat het kon?! Hoe werkt dat dan?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:06:59 #269
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_96321316
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:00 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Heb ik nog niet eerder gehoeven, ik wist niet eens dat het kon?! Hoe werkt dat dan?
Meestal door knopje ingedrukt te houden totdat gewenste hoeveelheid is bereikt. Welk type heb je?
pi_96340610
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Meestal door knopje ingedrukt te houden totdat gewenste hoeveelheid is bereikt. Welk type heb je?
pi_96344825
Inmiddels thuis en het ding is gefixt!
pi_96364489
Oh wooooooow!! Ik ben echt zo supergelukkig met mijn spiksplinternieuwe Magimix Citz&Milk Black!!! O+

Ik was al een week aan het 'inlezen' of ik moest kiezen tussen Dolce Gusto en Nespesso, maar toen ik vanmorgen in de speciaalzaak de Nespresso proefde was al mijn twijfel weg. Wat een top-koffie!!
Dat ik toch 10 jaar lang Senseo gedronken heb is me een raadsel nu, haha...

Ik kreeg er van de lieve winkelmevrouw een doosje Arpeggio en een doosje Livanto bij en samen met het pakket in de doos heb ik dus flink kunnen oefenen (jaja, ik stuiter nu van de koffie, woehaha).

Een paar vraagjes voor de geoefende gebruikers:
- Het lukt me niet om de registratie voor de promo-actie rond te krijgen. De pagina blijft telkens hangen net nadat ik mijn aankoopbon geupload heb. Meer mensen last van?
- Is het 'normaal' om de espressocups te gebruiken als Lungo? Ik vind het anders zo'n klein kopje koffie!
- Heb mijn machine 'afgesteld' (qua inhoud) op mijn kopjes (espresso en lungo), maar de hoeveelheden komen niet echt overeen met wat er aangeraden wordt (ik zet espresso met 60 ml en lungo om 100 ml). Kan dat kwaad? En kan ik dus espressocups gebruiken om lungo te zetten?

Zo, ik ga nog een kopje zetten nu (zal maar een decafe nemen, hihi)
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_96366170
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef Tezz het volgende:
Oh wooooooow!! Ik ben echt zo supergelukkig met mijn spiksplinternieuwe Magimix Citz&Milk Black!!! O+

Ik was al een week aan het 'inlezen' of ik moest kiezen tussen Dolce Gusto en Nespesso, maar toen ik vanmorgen in de speciaalzaak de Nespresso proefde was al mijn twijfel weg. Wat een top-koffie!!
Dat ik toch 10 jaar lang Senseo gedronken heb is me een raadsel nu, haha...

Ik kreeg er van de lieve winkelmevrouw een doosje Arpeggio en een doosje Livanto bij en samen met het pakket in de doos heb ik dus flink kunnen oefenen (jaja, ik stuiter nu van de koffie, woehaha).

Een paar vraagjes voor de geoefende gebruikers:
- Het lukt me niet om de registratie voor de promo-actie rond te krijgen. De pagina blijft telkens hangen net nadat ik mijn aankoopbon geupload heb. Meer mensen last van?
- Is het 'normaal' om de espressocups te gebruiken als Lungo? Ik vind het anders zo'n klein kopje koffie!
- Heb mijn machine 'afgesteld' (qua inhoud) op mijn kopjes (espresso en lungo), maar de hoeveelheden komen niet echt overeen met wat er aangeraden wordt (ik zet espresso met 60 ml en lungo om 100 ml). Kan dat kwaad? En kan ik dus espressocups gebruiken om lungo te zetten?

Zo, ik ga nog een kopje zetten nu (zal maar een decafe nemen, hihi)
Tezz :D Volgens mij maakt het allemaal geen zak uit hoeveel water je erdoorheen jaagt :D Als het maar lekker is :9
pi_96375444
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tezz :D Volgens mij maakt het allemaal geen zak uit hoeveel water je erdoorheen jaagt :D Als het maar lekker is :9
Dit. c_/ Ik kwam er laatst achter dat er eigenlijk maar 4 echte lungo varianten zijn. Ik had zo'n giga uitprobeerdoos gekocht bij aanschaf en heb tot nu toe álles als lungo gedronken. :9
Ik moet toegeven, de hele 'slappe' espresso smaakjes zijn als lungo niet echt lekker :)
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_96375544
Oh jongens.... ik moet zo meteen naar kantoor, alwaar ik de hele dag vieze Kanis&Gunnik-filterkoffie moet drinken..... -O- -O- -O- -O-

Hoe ga ik dit overleven!!!!!! :'(
Alleen met zelfspot kun je overleven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')