Ik zit net ff bij Tweakers te kijken en blijkbaar vinden ze daar koffie belangrijkquote:Op maandag 25 april 2011 16:46 schreef Kremers het volgende:
Onderdeel van de normale weekaanbiedingLiep net over het winkecentrum toen ik iemand met zo'n doos zag lopen
Volgende week zal hij wel weer ¤149 kosten.
Nergens te krijgen hier, en ze zijn als je ze bestelt net zo duur.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:05 schreef Deezertje het volgende:
Weet iemand toevallig als of de Nespresso cups goedkoper zijn in Duitsland (Kleve)?
Anders ga ik morgen wel even naar de Duitse Saturn of een supermarkt toe...
Ff opnieuw instellenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:52 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn espressokopjes overstromen opeensHoe kan dat nu weer? Paste altijd precies.
Meestal door knopje ingedrukt te houden totdat gewenste hoeveelheid is bereikt. Welk type heb je?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Heb ik nog niet eerder gehoeven, ik wist niet eens dat het kon?! Hoe werkt dat dan?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meestal door knopje ingedrukt te houden totdat gewenste hoeveelheid is bereikt. Welk type heb je?
Tezzquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef Tezz het volgende:
Oh wooooooow!! Ik ben echt zo supergelukkig met mijn spiksplinternieuwe Magimix Citz&Milk Black!!!![]()
Ik was al een week aan het 'inlezen' of ik moest kiezen tussen Dolce Gusto en Nespesso, maar toen ik vanmorgen in de speciaalzaak de Nespresso proefde was al mijn twijfel weg. Wat een top-koffie!!
Dat ik toch 10 jaar lang Senseo gedronken heb is me een raadsel nu, haha...
Ik kreeg er van de lieve winkelmevrouw een doosje Arpeggio en een doosje Livanto bij en samen met het pakket in de doos heb ik dus flink kunnen oefenen (jaja, ik stuiter nu van de koffie, woehaha).
Een paar vraagjes voor de geoefende gebruikers:
- Het lukt me niet om de registratie voor de promo-actie rond te krijgen. De pagina blijft telkens hangen net nadat ik mijn aankoopbon geupload heb. Meer mensen last van?
- Is het 'normaal' om de espressocups te gebruiken als Lungo? Ik vind het anders zo'n klein kopje koffie!
- Heb mijn machine 'afgesteld' (qua inhoud) op mijn kopjes (espresso en lungo), maar de hoeveelheden komen niet echt overeen met wat er aangeraden wordt (ik zet espresso met 60 ml en lungo om 100 ml). Kan dat kwaad? En kan ik dus espressocups gebruiken om lungo te zetten?
Zo, ik ga nog een kopje zetten nu (zal maar een decafe nemen, hihi)
Dit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TezzVolgens mij maakt het allemaal geen zak uit hoeveel water je erdoorheen jaagt
Als het maar lekker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |