Ik ben het dit keer eens met de rijksoverheidquote:Op maandag 13 december 2010 17:25 schreef zodiakk het volgende:
Het is bot, maar die man doet ook gewoon zijn werk: het inschatten van risico's.
Precies. Nazimentaliteit. Hele continenten zijn er rijk mee geworden.quote:Op maandag 13 december 2010 17:25 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Het is bot, maar die man doet ook gewoon zijn werk: het inschatten van risico's.
We kunnen niet allemaal luie uitvreters zijn, Ringo.quote:Op maandag 13 december 2010 17:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Precies. Nazimentaliteit. Hele continenten zijn er rijk mee geworden.
Allemaal hardwerkende verzekeringsmannen, dat zou pas erg zijn!quote:Op maandag 13 december 2010 17:30 schreef zodiakk het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal luie uitvreters zijn, Ringo.
Dat klopt, maar als het om een geliefde gaat, vind je dit soort opmerkingen gewoon kut.quote:Op maandag 13 december 2010 17:25 schreef zodiakk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:15 schreef zodiakk het volgende:
Ik vraag me altijd af of Mainport doorheeft dat er nooit iemand op hem reageert?
Dat hele WikiLeaks-verhaal van vorige week begon toch echt bij Mainport.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:15 schreef zodiakk het volgende:
Ik vraag me altijd af of Mainport doorheeft dat er nooit iemand op hem reageert?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:08 schreef broer het volgende:
[..]
Dat hele WikiLeaks-verhaal van vorige week begon toch echt bij ondanks Mainport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |