Neen, het waren vaste plaatsen. Ieder werd door de opnameleider naar zijn eigen bankje gedirigeerd, waar het persoonlijke dicteeschrift met naam erop al klaar lag.quote:Op maandag 13 december 2010 11:36 schreef Ringo het volgende:
Dat is een prominente plek, Frollo. Mocht je zelf kiezen of werd je keihard op je mediagenie beoordeeld?
Dat is een understatement, Lienekien.quote:Op maandag 13 december 2010 12:03 schreef Lienekien het volgende:
Het was volgens mij hartstikke leuk, of niet, Frollo?
Gdvrmm. Ja LuckyTV, ga daar maar eens overheen.quote:
Is dat iemand van Eastenders?quote:Op maandag 13 december 2010 14:27 schreef Lienekien het volgende:
"Purely medicinal, of course."
[ afbeelding ]
Sorry, zegt me niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn mijn medische geschiedenis al wekenlang aan het doorlichten.quote:Op maandag 13 december 2010 14:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben trouwens wel toe aan een borrel tegen de stress. Een notaris die je doodleuk vertelt dat ze nog geen bericht van de bank hebben, terwijl je al zeker anderhalve maand leeft in de veronderstelling dat de hypotheek rond is, is NIET leuk.*
*Het bleek een foutje van de notaris. Het was gewoon in orde.
Da's ook niet prettig.quote:Op maandag 13 december 2010 15:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze zijn mijn medische geschiedenis al wekenlang aan het doorlichten.
Omdat ik nogal een ziektegeschiedenis heb. En mijn directe gezinsleden (ouders en broers) incluis.quote:Op maandag 13 december 2010 16:50 schreef speknek het volgende:
Waarom niet als ik vragen mag?
Omdat je dan niet tussentijds kan opnemen?
Ik word daar soms heel verdrietig van.quote:Op maandag 13 december 2010 16:58 schreef Claudia_x het volgende:
Wij wilden graag een overlijdensrisicoverzekering om ervoor te zorgen dat de een met de kinderen in het huis kan blijven wonen als de ander overlijdt. En als we allebei overlijden is het een mooi potje om na te laten aan de kinderen. Mijn broertje en ik hebben veel plezier gehad van de overlijdensrisicoverzekeringsuitkering van mijn vader.
Het is wel wat zuur dat zaken waar je voorheen niet bij stilstond ineens van belang blijken te zijn. Zo heb ik een onderzoek gehad om te kijken of er een erfelijke factor ten grondslag lag aan de longembolie die ik heb gehad. Toen stond ik er niet bij stil dat zo'n erfelijke factor van invloed zou zijn op toekomstige verzekeringen. Ook heb ik er niet bij stilgestaan dat de bloedtransfusie die ik na de bevalling heb gehad ooit nog op deze manier van belang zou blijken te zijn. Dat is misschien maar goed ook.
Het is gestandaardiseerd! Die gezondheidsverklaringen vragen je allemaal het hemd van het lijf! Ook bijv. rook-, blow- en drinkgedrag!)quote:Op maandag 13 december 2010 17:16 schreef Ringo het volgende:
Kijk, en zulke verzekeringsmannen verdienen nu een enkeltje spoorwegovergang.
Het is bot, maar die man doet ook gewoon zijn werk: het inschatten van risico's.quote:Op maandag 13 december 2010 17:16 schreef Ringo het volgende:
Kijk, en zulke verzekeringsmannen verdienen nu een enkeltje spoorwegovergang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |