quote:
quote:Uitzending van het programma is op woensdag 15 december op Nederland 1 van ± 20.25 tot 21.55 uur.
quote:Vriendelijk verzoeken wij u die dag om tussen 16.00-16.30 uur aanwezig te zi
Kijkaan, ik was verdorie al bijna begonnen met het platbombarderen van Uitzendinggemist.quote:
En het zijn nog domme lui ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:02 schreef NoCigar het volgende:
Ik zit nu dus alleen in een groot gebouw met twee jongens die de hele tijd keiharde hardcore draaien. Tot daar aan toe.
Maar sinds 15 minuten is er een gek de geluidsinstallatie hier aan het testen: Eerst drie sirenes en dan Attentie, attentie. Wij verzoeken u het gebouw onmiddelijk te verlaten via de uitgangen de de nooduitgangen. En dan nog een keer in het Duits en Engels. Keihard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik dacht dat je dat niet meer deed?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En het zijn nog domme lui ook.
Ja, tuurlijk, mijn pi was weggevallen. Salt in Bocca vond ik een van de betere, heeft jaren zo op de kaart gestaan ergens. Misschien nog steeds wel, maar ik heb geen zin om het telkens bij te houden..quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:04 schreef Gellius het volgende:
Ach, een veelgemaakte fout, NC. Ik zie het zelfs wel eens zo op de kaart staan.
Ik had het niet eens gezien. Als geboren IJmuidenaar weet je natuurlijk hoe je dat moet schrijven.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:00 schreef NoCigar het volgende:
Mijn God, Z. Het is natuurlijk sliptong, of je hebt iets met veel grondsmaak gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |