Plus dat je concentratie er zo van verslapt dat je om kwart voor één 's middags niet meer weet of je nou 'geluid' of 'gehuil' wilt typen. Dat lijkt me nog het ergste.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:42 schreef Gellius het volgende:
Het wakker zijn is nog niet zo erg. Maar het trommelvliesscheurende gehuild erbij. Dàt.
Wacht maar! 5:00 is een prima tijdstip.quote:
Laat hem maar een tijdje bij mij logeren: dan realiseert ie zich dat janken 's nachts volstrekt zinloos is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:42 schreef Gellius het volgende:
Het wakker zijn is nog niet zo erg. Maar het trommelvliesscheurende gehuild erbij. Dàt.
Ik geloof dat ik een -dt fout maakte toen ik aankondigde vader te worden. It's all going to pieces, broer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:55 schreef broer het volgende:
Als mij hetzelfde gebeurt over een maand of twee, hoef ik zeker niet op sympathie te rekenen, hè?
8:00 uur.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:00 schreef Z het volgende:
Voor zzooddiiaakk: het was 5:00 vanochtend.
Vijf uur is niks, broer. Sterker nog, vijf uur is doorslapen. Het fijne van het prille ouderschap is dat je vijf uur straks zelfs gaat waarderen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:32 schreef broer het volgende:
Vijf uur? Jongens, kom op! Even serieus...
D'r kan toch niks op tegen zo'n klein zodiakkje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:42 schreef zodiakk het volgende:
Ik begin er gewoon niet aan. Ik ben nog te jong voor het burgerleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |