Boekbesprekingen, vragen over schrijvers, je favoriete theaterstuk, de mooiste schilderijen of de beste musea. Een must voor alle liefhebbers van kunst, boeken, theater en taal.
Eberhard is nog steeds niet langs geweest om zich even netjes voor te stellen aan mijn zoon. Ik neem hem dat toch wel een beetje kwalijk. Voor de rest geen kwaad woord over die man hoor.
Wij kregen tot voor kort een doos met servetten, kaasvlinders, wijn, ragout en dergelijke, maar tegenwoordig mag ieder personeelslid voor maximaal 40 euro een boek uitzoeken . Als je niet voor die-en-die datum een keuze hebt doorgegeven gaat het geld naar een goed doel.
Ontbijten om circa half tien met; - twee bolletje met mortadella; - een hardgekookt ei; - een bekertje vruchtenyoghurt; - een kom met muesli, gedroogde pruimen, peer op siroop en yoghurt; - een stukje gebak; - een koffiebroodje; - twee café lungo; - één café macchiato; - twee glazen ananassap.
Versus ontbijten om half acht, met: - een boterham met jam; - een snelle slok Dubbelfrisss.
The Fisher King is Terry Gilliam, dat mag. Ik was trouwens een Fellini-adept. (En ik ben wel drie keer naar Visconti's Der Tod in Venedig geweest, .) Totdat Tarantino kwam. Week 1 in Calypso, Ringo was erbij, . Hollywood and beyond.