Dat denk ik ook. Ik moet ze ook echt zien als ze komen. Hoe vet!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
Oldschool, denk dat het sowieso hard zal gaan met de tickets. Mijn generatie (nu rond 25jr) was er helemaal gek van in elk geval
haha gast..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:36 schreef Marcel_V het volgende:
[..]
Dat word goed opletten voor kaarten!
Ook al verwacht ik niet dat ze in NL snel uitverkocht zijn.
Download de live cd even , al is ie flink geedit krijg je wel een beeld (the tom mark and travis show; The enema strike back... heet de cd ;P)quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:50 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ben ook een redelijk grote fan van blink, al heb ik ze een beetje te laat ontdekt. (Toen ze al bijna uit elkaar gingen) En ik luister nog dagelijks nummers van ze. Het is echt mooi om te zien hoe ze elk album weer net ietsje beter worden.
Ik vind hun nummers dus echt geweldig, maar ik vroeg me af hoe ze live zijn. Is dat een beetje om aan te horen?
zelfs voor 100 zou ik nog gaanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:15 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil Blink nog wel een keertje zien, maar niet voor 70 euro ofzo in het voorprogramma van Green Day.
Tja, dat is dus die Big Day Out in 2000. Dezelfde show waar de live cd is opgenomen. Maar laat de filmpjes nou net de ware Blink 182 zien... muzikaal gezien is de cd flink ge-edit en glad gestreken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:09 schreef Erosjuhhh het volgende:
Verder een goed voorbeeld van hoe blink182 live speelt is een beetje als dit:
Al is dit een hele tijd geleden en zullen ze nu veel beter zijn (En als je ze in europa ziet is het altijd binnen en donkere show ipv buiten)
http://www.youtube.com/view_play_list?p=0E98AE74679050AD&search_query=blink182+sydney
hier is een hele playlist van dit hele optreden
Die Big Day Out van 2000 is echt gaaf!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Tja, dat is dus die Big Day Out in 2000. Dezelfde show waar de live cd is opgenomen. Maar laat de filmpjes nou net de ware Blink 182 zien... muzikaal gezien is de cd flink ge-edit en glad gestreken.Is weinig echts meer aan.
Still, als ze weer zo'n showtje zouden doen met deze nummers in deze oprechte lollige sfeer, dan ga ik ook. Blink 182 is toch ergens een klein deeltje van m'n jeugd en de nummers van Dammit, Enema en Take Off... trek ik nog steeds erg goed. Die self/titled was dan weer pretenieuze rommel, maar goed, iedereen maakt wel eens fouten.
Big day out is niet the mark tom & travis show!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Tja, dat is dus die Big Day Out in 2000. Dezelfde show waar de live cd is opgenomen. Maar laat de filmpjes nou net de ware Blink 182 zien... muzikaal gezien is de cd flink ge-edit en glad gestreken.Is weinig echts meer aan.
Still, als ze weer zo'n showtje zouden doen met deze nummers in deze oprechte lollige sfeer, dan ga ik ook. Blink 182 is toch ergens een klein deeltje van m'n jeugd en de nummers van Dude Ranch, Enema en Take Off... trek ik nog steeds erg goed. Die self/titled was dan weer pretenieuze rommel, maar goed, iedereen maakt wel eens fouten.
quote:Here are Blink-182’s upcoming tour dates:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maart 2009 komen ze naar nederland, mock my words boy and mock them wellquote:
Denk je ja ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maart 2009 komen ze naar nederland, mock my words boy and mock them well
eenschquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Still, als ze weer zo'n showtje zouden doen met deze nummers in deze oprechte lollige sfeer, dan ga ik ook. Blink 182 is toch ergens een klein deeltje van m'n jeugd en de nummers van Dude Ranch, Enema en Take Off... trek ik nog steeds erg goed. Die self/titled was dan weer pretenieuze rommel, maar goed, iedereen maakt wel eens fouten.
zal vast niet de melkweg zijn neequote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:03 schreef Thijsssss het volgende:
Maart 2009, heb je dezelfde bron als Veenstra?
Welke venue zullen ze dan komen? In de VS spelen ze allemaal buitenpodia met ongeveer 20.000 man, mag toch hopen dat ze in Nederland geen stadion aan gaan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |