Tom had bij AvA beloofd terug te keren naar a'damquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:31 schreef plus44 het volgende:
hoop dat ze volgend jaar ook even in nederland langskomen!![]()
ben benieuwd naar hun nieuwe album ..
Helemaal mee eens. Concert is ook vaak beter als ze het apart doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:04 schreef Thijsssss het volgende:
Nee, gewoon een apart optreden graag, Lowlands wordt mij iets te duur...
Zeker dat ik dan voor een duits festival ga. De sfeer daar is veel leuker dan in Nederland of Belgie. Tenminste, dat is mijn ervaring...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:56 schreef CHEESEBURGERWALRUS het volgende:
Als ik moet kiezen tussen dat duitse festival, Lowlands of Pukkelpop dan ga ik dus voor Pukkelpop in Belgie.
RW > Allquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zeker dat ik dan voor een duits festival ga. De sfeer daar is veel leuker dan in Nederland of Belgie. Tenminste, dat is mijn ervaring...
Ik heb Blink de laatste keer gezien in Duitsland en vond het echt kutpubliek.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zeker dat ik dan voor een duits festival ga. De sfeer daar is veel leuker dan in Nederland of Belgie. Tenminste, dat is mijn ervaring...
Zojuist dus wel bevestigd op de blog van Mark. Ze komen naar Lowlandsquote:Op maandag 15 februari 2010 09:01 schreef Komakie het volgende:
Ze komen op Lowlands.
Het schijnt dat ze het heel even op hun website hadden staan. Totdat duidelijk werd dat ze dat nog niet mochten verklappen.
Up all night misschien een klein beetje, maar meer zoals Boxcar Racer, hearts all gone klinkt helemaal niet als ava. avaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
had ze al paar weken geleden gehoord, erg ava stijl, maar dan met Mark en Travis.
miss kunnen we het eerder een duetalbum noemen: ava+44=Blink182
Vond hem niet zo eigenlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |