Muzikaal niveau is bedroevend, maar het klinkt wel lekker op z'n tijd...
quote:Dat was hun demo uit begin '94 ja. Dat verkocht wel goed en vond men goed en toen kregen ze de kans om dat opnieuw op te nemen met betere apparatuur en toen kwam Chesire Cat uit.
Op maandag 10 juni 2002 19:28 schreef SoeperKoe het volgende:[..]
Uhmmm, hun eerste cd (uit 94) was toch Buddha??
Of heb ik het nou mis? (kan best hoor)Anywayz, Blink is cool
quote:tja jij hebt t weer over iets heel anders
Op maandag 10 juni 2002 19:11 schreef Punica het volgende:
hmm, ik vind Blink 182 een betere kleding style hebben als Sum, dus van mij mogen ze met hun kleren lopen hehe.
ik bedoel alle 13 in dozijn walto's met : I blink 182
quote:ok
Op maandag 10 juni 2002 20:31 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Dat was hun demo uit begin '94 ja. Dat verkocht wel goed en vond men goed en toen kregen ze de kans om dat opnieuw op te nemen met betere apparatuur en toen kwam Chesire Cat uit.
Wat vinden jullie verder van de volgde albums?
=[oudere albums]=
BUDDHA
CHESHIRE CAT
DUDE RANCH
=[de nieuwere]=
Enema of the States
The Mark, Tom and Travis show
Take off, your pants and jacket
:0 waarom moet het hier nou zo warm zijn....
Well, the first month is over so heres a little Month in Review.
1.) Blink began recording new album on January 7th, 2003.
2.) Rented huge house in San Diego.
3.) Boarded up windows to soundproof so neighbors wouldnt get pissed off.
4.) Put up web-cam (I know, I knowkinks are being worked out).
5.) Have about 6 songs written (but not all lyrics are finished).
6.) January 10th, Mark had a bad case of Da Shits
7.) January 20th, the guys began to demo some songs, which means putting everything on computer.
8.) New album is called??...
Dus dat was januari pas , hier is een kort stukje van 3 maart:
What's happening? Well......
1. Jerry Finn, Producer arriving on Monday 2-09-03.
2. Guys have about 10 songs under their belt.
3. Currently writing lyrics for all songs.
4. Last Friday MTV was at studio for interviews.
5. Mark & Tom played an amazing acoustic song on 2-5-03. You guys are going to freak!!
6. Travis continues to go absolutely nuts on the drums. (Youll be able to watch many of these amazing solos on the videos).
7. Construction workers build walls around studio to keep sound in. Walls will be given away at end of recording to the lucky few.
8. And you ask if the guys go to message boards to look at comments and the answer is Yes, sometimes.
Hier het meest recente berichtje:
"After 2 months of demoing songs, the actual "recording process" has begun and the first song is finished. The pace has been flipped into high gear and Mark, Tom & Travis are creating songs that all of YOU are going to flip over!!!! "
Nou, dat beloofd wat .... Meer over het nieuwe album: MArk had al eerder verklaard dat Blink meer wilde gaan experimenteren met voor hun nieuwe muzikale invloeden en instrumenten. Je ziet bijvoorbeeld een draaitafel en keyboards in de filmpjes. Ik denk dus dat voor Blink doen best verfrissend zal worden en ik ben daarom zeer benieuwd wat dit ons gaat brengen
ik heb ze zo gemist
kan bijna nie wachten tot hun volgende album.
quote:Ik denk dat Blink 182 het ook niet echt van hun daverende spel moeten hebben live, meer van de show in z'n geheel. Natuurlijk is het zeeeeeer belangrijk dat een band z'n liedjes om een vette manier live kan spelen maar ik vind Blink ook niet perfect live. Maar als je bijvoorbeeld de Uretrha Chronicles 2 kijkt zie je een live-show in Chicago die ik persoonlijk zeer vet vind klinken. Bij sommige nummers is het ook onmogelijk om ze precies hetzelfde na te spelen omdat er op de cd meerdere gitaren zijn opgenomen (bijv Anthem part II).
Probleem met Blink182 is dat ze live noooooooooooooooooooit maar dan ook echt nooit hetzelfde resultaat krijgen als op de cd. Daarom voorzie ik ook dat de volgende cd gewoon goed klinkt, maar ze live er nu helemaal niks van bakken (met die draaitafels en keyboards).
Maar ik denk dat het wel 'uitdagender' voor Blink wordt om het nieuwe album een beetje natuurgetrouw live over te brengen. Daarentegen vind ik zo'n 'droge' live versie met bass, distortion en drums wel vet soms. De zang is meestal wel bout maarja he, dat heeft ook zo z'n charmes Dat hele 'crappy' imago vind ik wel grappig, maar voor echt GOEDE en niet vooral grappige live-shows kijk ik liever naar andere bands.
Anyway, kan niet wachten op het nieuwe album en de filmpjes moet je echt tjekken (Travis solo, grappige shit met tamborijn, af en toe nieuwe liedfragmentjes, Mark en Tom die aan het jammen zijn op acoustic en veel meer andere vette shit)!!!!!
Blink 182
Blink 182
Blink 182
quote:
Op maandag 29 juli 2002 19:39 schreef Fatality het volgende:
Het breezerchick/dude...gehalte in deze thread is heeeeeeeel hoog
The Offspring en Pennywise maken toch net iets volwassenere muziek.
quote:yup....je kunt ook je eigen banner maken, er staat er ook een op QuadOnline en er zit een play knop in, kun je op de banner feeling this afspelen
Op maandag 6 oktober 2003 15:56 schreef mandark2000 het volgende:
De eerste single van het nieuwe album, Feeling This, kun je horen op de Blink 182 website.
quote:Ik vind het nog niet echt bepaald goed maar wie weet komt dat nog.
Op maandag 6 oktober 2003 15:56 schreef mandark2000 het volgende:
De eerste single van het nieuwe album, Feeling This, kun je horen op de Blink 182 website.
Damn dis lang geleden dit topic, luister amper Blink182 meer.
quote:Ik heb al wel een jaar geen Blink meer geluisterd volgens mij
Op maandag 6 oktober 2003 19:01 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ik vind het nog niet echt bepaald goed maar wie weet komt dat nog.
Damn dis lang geleden dit topic, luister amper Blink182 meer.
Maar ik heb de Mark Tom and Travis Show helemaal kapot gedraaid. Zo'n kewle cd met die tussenstukjes. Zo ongeveer alle goeie Blink nummers erop (alleen Josie niet )
Maar goed ik ga wel weer eens een keer luisteren. Hoewel ik het laatste album toch redelijk bagger vond.
quote:khebbum... en ik vind hem beter dan de 'studio'-cd...
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:50 schreef =HellFire= het volgende:
Weet iemand die ''live'''cd nog ergens te vinden? Die moet ik nog steeds....
maar waar hij te vinden is...
blink182 vind ik nu trouwes bagger... 2 jaar geleden leuk enzo...
quote:Echt 'live' is het niet, er is zoveel aan gerommeld dat het weer een studio-album is maarja...
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:51 schreef Lurcker het volgende:[..]
khebbum... en ik vind hem beter dan de 'studio'-cd...
maar waar hij te vinden is...
blink182 vind ik nu trouwes bagger... 2 jaar geleden leuk enzo...
Wil je hem kwijt toevallig voor een klein prijsje?
quote:tis een kopie
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:56 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Echt 'live' is het niet, er is zoveel aan gerommeld dat het weer een studio-album is maarja...
Wil je hem kwijt toevallig voor een klein prijsje?
quote:Ik kan em ook nergens vinden.
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:50 schreef =HellFire= het volgende:
Weet iemand die ''live'''cd nog ergens te vinden? Die moet ik nog steeds....
Heb nu nog een kopie maar wilde em een tijdje geleden orgineel kopen. Maar kon em echt helemaal nergens meer vinden.
quote:Zegt dit genoeg????
Op maandag 29 juli 2002 19:34 schreef Falcon4ever het volgende:
persoonlijk vind ik ze allen wel goed alleen klinken ze op een paar liedjes uit oude albums een beetje vals.Wat vinden jullie verder van de volgde albums?
=[oudere albums]=
BUDDHA
CHESHIRE CAT
DUDE RANCH=[de nieuwere]=
Enema of the States![]()
The Mark, Tom and Travis show![]()
![]()
![]()
Take off, your pants and jacket:0 waarom moet het hier nou zo warm zijn....
quote:zie 'm er niet tussen staan?
Op maandag 6 oktober 2003 17:35 schreef gewoon-jan het volgende:[..]
yup....je kunt ook je eigen banner maken, er staat er ook een op QuadOnline en er zit een play knop in, kun je op de banner feeling this afspelen
quote:Op Buddha en Cheshire Cat staat wel Carousel. Da's wel één van hun beste nrs, met die coole bassintro enzo.
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:49 schreef Komakie het volgende:[..]
Zegt dit genoeg????
Verder staat op de site, dat de eerste single van het nieuwe album Untitled "Feeling This" heet, en dat de Making Of van de video 20 oktober op MTV te zien is...
(weet niet of iemand dit al gepost had, maar goed..)
EDIT
Ehm, ja dus. Maar goed, zie dit stukje maar als aanvullende informatie ofzo...
Enne, Blink182 was voor t laatst in NL in 2000. In de 013 was dat, voorprogramma waren the Bouncing Souls.
quote:Als ze nog eens komen in de 013 ga ik er zeker heen.
Op woensdag 8 oktober 2003 14:25 schreef =HellFire= het volgende:
Die "live" cd is dus limited. Vandaar dat je hem niet zo snel vindt...Enne, Blink182 was voor t laatst in NL in 2000. In de 013 was dat, voorprogramma waren the Bouncing Souls.
Bouncing Souls wil ik ook nog wel eens zien.
quote:jah ok maar de rest vind ik niet zo best. En Carousel staat ook op The Mark Tom and Travis Show.
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:21 schreef mandark2000 het volgende:[..]
Op Buddha en Cheshire Cat staat wel Carousel. Da's wel één van hun beste nrs, met die coole bassintro enzo.
Als ze naar nederland komen ga ik zeker wel ff kijken. Alleen jammer dat het er waarschijnlijk vergeven zal zijn van kids. maar goed, dat moet dan maar
Een vriend van me is mega fan van ze. Dus die wil zeker dan wel mee. Iemand mee krijgen naar concerten is nog wel eens een probleem bij mij
Alvast bedankt.
quote:tja echt zo rustig als die jij noemt hebben ze er niet echt meer, welke in de buurt komen zijn:
Op donderdag 22 januari 2004 16:41 schreef X-L het volgende:
Hey ehm, Wie weet hier nog van die rustige mooie nummers zoals Adam's Song en I Miss you? Ik weet dat ze er meer hebben maar ik weet de titels nietAlvast bedankt.
--> Gaan er nog meer naar Blink in Düsseldorf 17 februari?
ennuh Always is ook nog een rustig nummer
en Story of a lonely guy
Stay together for the kids
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:05 schreef Barf182 het volgende:
Ja zeker grote fan van blink182.... Echt geweldige band, grondleggers van alle blije punkliedjes waarvan je de zanger WEL kunt verstaan...
quote:Veel punkbands hebben ontieglijke goede gitaristen, maar dan begint de "zanger" te "zingen" en je verstaat ongeveer 8 woorden per liedje...
Op maandag 26 januari 2004 14:53 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Niet echt relaxd daarom.
En jaah dat is ook bij NOFX het geval..
quote:NOFX moest ik ook eerst ff aan wennen.
Op donderdag 29 januari 2004 16:25 schreef Barf182 het volgende:[..]
Veel punkbands hebben ontieglijke goede gitaristen, maar dan begint de "zanger" te "zingen" en je verstaat ongeveer 8 woorden per liedje...
Niet echt relaxd daarom.
En jaah dat is ook bij NOFX het geval..
quote:Nog 3 dagen
Op dinsdag 10 februari 2004 23:12 schreef CoolCazt het volgende:
Nog een week!!!! Album blijft de bomb, Riding in vans with boys dvd is geweldig, kortom Blink182
quote:Dusseldorf en in één woord... SUPERGAAF
Op dinsdag 17 februari 2004 22:35 schreef =HellFire= het volgende:
Dusseldorf dacht ik.Tis nu aan de gang.
Ben benieuwd hoe bagger het was.
[Dit bericht is gewijzigd door gewoon-jan op 18-02-2004 15:30]
September dus...
quote:Klopt. Mijn beeld is natuurlijk altijd wat positiever maar goed ik kan toch wel zeggen, denk ik, dat ook als je geen die-hard fan bent maar de muziek wel oké vindt dat Blink je inderdaad een hele leuke avond kan bezorgen.
Op woensdag 18 februari 2004 16:08 schreef =HellFire= het volgende:
Nu ben jij wel Blink182 fan dus het tis niet helemaal objectiefmaar zo klinkt het nog best als een leuke avond. Nou ja, kwil ze toch wel eens live gezien hebben.
September dus...
We'll see of ze nog een keer komen.
Maar het is toch wat anders als The Offspring.
quote:Filter jij ook de muziek, hoor jij nu ook echt alleen de drums?
Op woensdag 18 februari 2004 20:05 schreef Yokozuna het volgende:
De muziek vind ik wel aardig, maar ik luister meer voor de muziek-en-de-drumsBarker komt altijd met leuke patroontjes op elk album.
En welke punkrock bands hebben nog meer goeie drums, vind jij?
Want volgens mij luisteren wij weer heel anders ernaar.
quote:is hij zo ondergewaardeerd dan? nouja ik vind hem in ieder geval geweldig
Op woensdag 18 februari 2004 20:13 schreef Ixnay het volgende:
Byron Mc Mackin van Pennywise is ook een hele goeie en ondergewaardeerde drummer.
om even ontopic te gaan ben ik niet echt een blink-fan
take off your pants and jacket vond ik nog wel gaan maar de nieuwste cd is absoluut niet mijn smaak
naar een concert van ze gaan lijkt me overigens nog wel cool, buiten het feit dat je dan waarschijnlijk tussen heel veel 12-jarige kopieen van avril lavgine staat [no offence ]
En Byron van PW is zeker wel goed. Kan strak spelen.
quote:Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Op woensdag 18 februari 2004 20:05 schreef Yokozuna het volgende:
De muziek vind ik wel aardig, maar ik luister meer voor de muziek-en-de-drumsBarker komt altijd met leuke patroontjes op elk album.
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 20:36 schreef saaw het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op woensdag 18 februari 2004 20:13 schreef Ixnay het volgende:
Byron Mc Mackin van Pennywise is ook een hele goeie en ondergewaardeerde drummer.<hr></blockquote>is hij zo ondergewaardeerd dan? nouja ik vind hem in ieder geval geweldig![]()
take off your pants and jacket vond ik nog wel gaan maar de nieuwste cd is absoluut niet mijn smaaknaar een concert van ze gaan lijkt me overigens nog wel cool, buiten het feit dat je dan waarschijnlijk tussen heel veel 12-jarige kopieen van avril lavgine staat [no offence
]
quote:Viel hartstikke mee hoor in Dld, begon bij 15, 16. En ik zou me er overigens ook echt niet aan storen ik ben er voor Blink.
Op woensdag 18 februari 2004 20:36 schreef saaw het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op woensdag 18 februari 2004 20:13 schreef Ixnay het volgende:
Byron Mc Mackin van Pennywise is ook een hele goeie en ondergewaardeerde drummer.<hr></blockquote>is hij zo ondergewaardeerd dan? nouja ik vind hem in ieder geval geweldig![]()
take off your pants and jacket vond ik nog wel gaan maar de nieuwste cd is absoluut niet mijn smaaknaar een concert van ze gaan lijkt me overigens nog wel cool, buiten het feit dat je dan waarschijnlijk tussen heel veel 12-jarige kopieen van avril lavgine staat [no offence
]
quote:Nee dat is misschien nog wel veel erger
Op woensdag 18 februari 2004 20:49 schreef =HellFire= het volgende:
Ach, Avril Lavigne klonen die 5-6 jaar ouder zijn is niet erg toch.En Byron van PW is zeker wel goed. Kan strak spelen.
Trouwens ik moet eerlijk zeggen dat hoe vaker ik Feel This luister, hoe beter ie wordt. Maar mijn mening is dat een nummer eigenlijk al super moet zijn als je hem voor het eerst luistert.
quote:Heb ze in '98 live gezien(den haag, 't paard) in het voorprogramma van lagwagon ter promotie van dude ranch. Toen zat die onzin show er nog niet in en speelden ze gewoon superstrak. Waren beter dan lagwagon die avond....één van de betere concerten die ik gezien heb...
Op zondag 9 juni 2002 18:52 schreef Bami_EWOK het volgende:
Live mogen ze dan niet zo goed spelen; hun show is perfect: Een beetje onzin uithalen enzo is toch niks mis mee. En anders moet je maar eens op hun site de drum solo van Travis bekijken; hij wordt met zijn drum stel de lucht in getilt en maakt 6 flips (3 voorover en 3 achterover) tijdens zijn solo!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |