waar zit ie dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
ja je stoort ons burak wil alleen zijn met me
ik houd wel een beetje toezichtquote:
voyeurquote:
Wat is msn? Ik ken alleen rooksignalen.quote:
praatjesquote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik maak nooit zorgen ik bezorg zorgen
pluk een roosquote:
Tentamen ging kut. Deels eigen schuld, deels niet. Ik wil vakantie.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ben trouwens ook boos. Stomme mensen van de TNT die zo nodig moeten staken. Blegh.
Ah, nou maar beter je best doen voor de herkansingen!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tentamen ging kut. Deels eigen schuld, deels niet. Ik wil vakantie.
Alleen jij denkt datquote:Op donderdag 9 december 2010 12:26 schreef zarGon het volgende:
Denken over naakte corpulente meiden is net zoals denken over de kusjes die je moeder je vroeger gaf; had ze je vader nou wel of niet gepepen voordat ze die kus kwam geven.
Ranziggg dude.
Met wat voor soort brood?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:26 schreef zarGon het volgende:
Sucuklu yumurta it is. Even eten hoor.
Mensen die slapenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:26 schreef Rookert het volgende:
Feest vanavond en heb vannacht 5 uur geslapen en vanmiddag nog 3 uur
Sociaal leven
Verder alles oké?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:26 schreef zarGon het volgende:
Denken over naakte corpulente meiden is net zoals denken over de kusjes die je moeder je vroeger gaf; had ze je vader nou wel of niet gepepen voordat ze die kus kwam geven.
Ranziggg dude.
Ben net wakker na 6 uur slaapquote:
Klinkt nicequote:When Abed wakes up in stop-motion animation, he takes it as a sign that he and the group must re-discover the meaning of Christmas. Meanwhile, Jeff and Britta become growingly concerned about Abed's mental health and enlist the help of Professor Duncan. The group undergoes hypnosis to explore Abed's winter wonderland and soon unravel the truth behind Abed's madness.
Tijd om die hypocriete politici eens kennis te laten maken met onze vuistenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:55 schreef Rookert het volgende:
Ik wou ook nog even kijken, maar college om 13 uur en dan is het alweer afgelopen als ik eenmaal in Amsterdam ben. Hoop dat de hippies niet al teveel overheersen en dat er een normaal betoog wordt gehouden. Ergens
Links of rechts?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tijd om die hypocriete politici eens kennis te laten maken met onze vuisten.
Alles wat boven het maaiveld uitsteekt is ongewenst of een hippie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:37 schreef IHVK het volgende:
Waarom dat geziek over hippies steeds.
Studeren wordt onbetaalbaar en iedereen zeikt over hippies
Omdat die hippies teveel werken aan het stereotype beeld van demonstrerende mensen, die moet je niet hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:37 schreef IHVK het volgende:
Waarom dat geziek over hippies steeds.
Studeren wordt onbetaalbaar en iedereen zeikt over hippies
Weet je wat je zou moeten kijken? Hababam Sınıfı, dude, Hababam Sınıfı.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:57 schreef Doler12 het volgende:
Ik heb gisteren Gunesi.Gordum gekeken, die baby in de wasmachine
DON'T MESS WITH HIM.quote:Op zaterdag 11 december 2010 05:07 schreef Doler12 het volgende:
In Noord Korea kan de grote leider zomaar achter je staan!
[ afbeelding ]
Nee pakketje is sinds maandag binnen maar letterlijk geen tijd voor gehad en broer is ziek enzo..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:46 schreef Landysh het volgende:
Heb je je spuug al opgestuurd, Bilmicim?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:11 schreef zarGon het volgende:
Wat is er impressive aan slapen? Ik kan dat zelfs in mijn slaap.
quote:
Ik moet lachen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Dan moet je in de regen lopen, whahaha.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Dan moet je in de regen lopen, whahaha.
Ben je nu best wel gespierd of niet ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:30 schreef Rookert het volgende:
Peer pressure werkt echt goed om te sporten
Ik ga ook zo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:30 schreef Rookert het volgende:
Peer pressure werkt echt goed om te sporten
Naja, moest er wat bodyfat vanaf (was niet vadsig ofzoquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ben je nu best wel gespierd of niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |