Het is in een tent waar circa 3000 man in kunnenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:02 schreef eQuaL het volgende:
Dude die line-up is echt sick
En locatie is niet al te ver weg
Wat is het voor locatie?
Gezellige boelquote:Op donderdag 9 december 2010 14:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het is in een tent waar circa 3000 man in kunnen
B2S Twitter:quote:01. Wildstylez - Huh?
02. The Beholder & Digital Punk - Machine Master
03. Noisecontrollers & Headhunterz - Robots Dream
04. Wildstylez - Feedback
05. Headhunterz - From Within'
06. Second Identity - Live Without Existing
07. Bioweapon - Cosmic Destination (2010 Mix)
08. Max Enforcer & Waverider - Epic
09. Brennan Heart - Alternate Reality (Qlimax 2010 Anthem)
10. Frontliner & B-Front - Auditory Nerve
11. Toneshifterz Ft. Nitrouz - Origins of Life
12. Zatox - A New Dimension
13. Ran-D - Crossroads
14. Brennan Heart & Zany - Bang the Bass
quote:2night Raw Hardstyle at 20:00 hrs on b2s radio: 2 special Loudness mixes from @djchrisone & @djfrontliner ! http://www.b2s.nl/radio
Ik hoorde al dat het een ander setje dan normaal zou worden, en hij is inderdaad een stuk boven m'n verwachtingenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Onverwachts lekker setje van Brennan Heart @ The Magic Show
[..]
Vorig jaar startte onze vvk ook op 5 december, puur omdat wij een kleine organisatie zijn moeten we zsm geld in het laadje zien te krijgen om alle kosten vooraf te kunnen betalenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef benniesnugger het volgende:
maar aangezien zowat alle organisaties al hun voorverkoop ook naar December gehaald hebben (en hopelijk niet NOG meer organisaties dat gaan doen) moeten er momenteel keuzes gemaakt worden.
Thnx bartmansquote:
Den Bosch is maar 15 minuten reizen vanuit Haaren hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 16:38 schreef T-Force het volgende:
Seth, hele vette line...Baal er bijna van dat ik voor Masters Of Hardcore heb gekozen
Voor ons met de fiets ookquote:Op donderdag 9 december 2010 16:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Den Bosch is maar 15 minuten reizen vanuit Haaren hoor
Nieuwe Frontliner track nu? Klinkt best goedquote:Op donderdag 9 december 2010 20:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nu 2 warmup mixen voor Loudness door Frontliner & Chris One op b2s radio
Toxxxic, niet echt nieuw? Wel lekker!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Nieuwe Frontliner track nu? Klinkt best goed
Oeps, shame on mequote:Op donderdag 9 december 2010 20:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Toxxxic, niet echt nieuw? Wel lekker!
Slechte keuze, daar ga je spijt van krijgen! Moehahahaaaquote:Op donderdag 9 december 2010 16:38 schreef T-Force het volgende:
Seth, hele vette line...Baal er bijna van dat ik voor Masters Of Hardcore heb gekozen
Ik ben de dag ervoor jarig... dus wel serieuze optiequote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Rebirth.. Wauw! Maar drie artiesten die niet in mijn favorietenlijstje staan, en dat voor zo'n prijs!![]()
Het lijkt wel pakjesavond
Viel spass!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:52 schreef Krulliewullie het volgende:
En Mind.Illusion, het is weer kwijlen hier met #12 en de demo, met mijn hoofd naast de speakers (hoop dat ze nu geen waterschade krijgen)
Ik gok op Italiëquote:Op donderdag 9 december 2010 21:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Het Hard Bass anthem (Qlimax rip) staat hier in goede kwaliteit.
Geen idee waar die vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |