abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89690752
Ik wil een parfum als cadeau kopen, waar wordt mooier cadeauverpakt voor hetgeen wat je hebt gekocht, bij Douglas of bij ICI Paris. :)

en wat is het verschil tussen Eau de toilette en Eau de perfume.. welke moet ik nemen..
want ik zie van sommige geuren dat ze alleen Eau de toilette hebben, maar van wat ik wil kopen heb je ze allebei.. :@
pi_89690795
Van die mensen die beweren echt parfum te verkopen in een merkloos flesje.
Feyenoord Rotterdam
pi_89690911
Bij de Douglas krijg je er lichtblauw, soort glimmend papier omheen met een blauw lintje. Het flesje zelf zit gewoon in zo'n cadeau doosje van het merk :p
pi_89691161
Eau de parfum is sterker/zwaarder en blijft langer hangen dan eau de toilette.
Ici paris pakt erg mooi in met de feestdagen, Douglas weet ik niet. Ook wel denk ik.
pi_89691164
Eau de toilette is minder strek dan eau de parfum en dat is weer minder sterk dan parfum. Het wordt dus ook steeds wat duurder. Ik zou het liefst zo sterk mogelijk hebben.
uit een aspergernest
  woensdag 8 december 2010 @ 20:06:05 #6
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_89691221
Het zal qua kadoverpakking weinig uitmaken. Er lopen in beide winkels dames die ervoor opgeleid zijn om iets feestelijk te verpekken. Qua prijs ben je bij IC Paris XL het beste af. Die zijn altijd goeikoper.
Binnie noe helemoale van god los
  woensdag 8 december 2010 @ 20:59:59 #7
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_89694235
Tenzij je een Douglas Card hebt. Want dan zijn de prijzen zo ongeveer gelijk.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_89694341
Die kadoverpakkingen bij de Douglas kunnen nog al eens verschillen. Soms krijg je zo'n saai doosje, maar andere keren pakken ze het redelijk leuk in, in een tasje.

Edit: oww, ik had het over de kadobonnen :')
pi_89694419
Ben godverdomme een keer kwaad geworden in de douglas, die mevrouw stond echt meer dan 2 en een halve minuut een flesje EdT in te pakken.
2 verschillende papieren, 5000 linten en weet ik het allemaal....alsof de grondwet werd in gepakt.

ICI weet ik niet
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_89694458
Ik ben zeer tevreden over de inpakservice bij ici paris :).
<>
  woensdag 8 december 2010 @ 21:23:29 #11
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_89695573
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:03 schreef Scarface2004 het volgende:
Ben godverdomme een keer kwaad geworden in de douglas, die mevrouw stond echt meer dan 2 en een halve minuut een flesje EdT in te pakken.
2 verschillende papieren, 5000 linten en weet ik het allemaal....alsof de grondwet werd in gepakt.

ICI weet ik niet
Stoere jongen, boos worden op iemand die zijn/haar best doet om voor jou iets mooi in te pakken. Niet assertief genoeg om op tijd aan te geven dat het niet ingepakt hoeft te worden?
pi_89697933
wtf lul je nou, het moest juist wel worden ingepakt. Hoe moet ik ruiken dat het een zon gedoe zou worden
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 8 december 2010 @ 22:32:31 #13
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_89699423
Volgens mij moeten bij beide toko's de dames regelmatig op inpakcursus...

Bovendien, als het zo belangrijk is, waarom doe je het dan niet gewoon zelf?
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')