SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om hun een hart onder de riem te steken, ik ben pas 16, heb ik voor hun van mijn spaargeld een playstation 3 gekocht ( een kapotte) welke ik heb gerepareerd met als bedoeling om deze aan
mijn tante te geven voor de kleintjes.
Alleen missen er een paar onderdelen aan de PS3 namelijk:
- een 2,5" harde schijf
- een controller
- het belangrijkste, spellen
Het is voor mij dan ook erg lastig om spellen en onderdelen voor hen te kopen, en zonder deze is het cadeau gewoon niet compleet![]()
Ik woon vlakbij Groningen,
mijn dank is heel groot, en ik ben bereid om een wederdienst naar keuze uit te voeren ( denk hierbij aan het uitlaten van een hond, het boodschappen doen voor familie etc
nogmaals bedankt
Daar had ik m al eerder geplaatst, maar dat mag niet omdat dit hulp aan derden is. ( FHF is van FOkkers naar Fokkers, dus niet naar derdenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef IceDustbin2 het volgende:
Een nobel streven.![]()
Helaas kan ik je niet verder helpen, enige games die ik heb zijn Guitar Hero; en mn gitaren oid wil ik niet kwijt ^^
Misschien topic verhuizing naar fokkers helpen fokkers?
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:52 schreef Naaaait93 het volgende:
Ook in ruil voor het maken van mijn verslag communicatie onder transportondernemers?![]()
grapje, je hebt een PM
PM gestuurd, superbedanktquote:Op woensdag 8 december 2010 20:18 schreef cheqy het volgende:
Als je Fifa 2010 en Blazing Angels 2 wat vindt moet je me even een PM met je gegevens sturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |