Of iets anders.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:36 schreef NBT het volgende:
onze tietjes zijn voller!zie je dat niet?
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:36 schreef NBT het volgende:
onze tietjes zijn voller!zie je dat niet?
Doeidoeiquote:Op woensdag 8 december 2010 17:36 schreef NBT het volgende:
moet nu toch echt gaan!! kusjes en knuffeltjes, toedels en eendjes![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:45 schreef Oceanview het volgende:
PD zullen wij samen een eikelpiercing nemen?
maar ik kom er toch nooit in of is dat nu ineens een uitzondering?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
als jullie dat doen ga ik staken
als je zegt dat PD je vader is welquote:Op woensdag 8 december 2010 17:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar ik kom er toch nooit in of is dat nu ineens een uitzondering?![]()
papa?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:47 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik neem geen eikelpiercing. Dan heb ik ruzie met CC.
Toch CC?
ja precies, dan ga ik een week op water en brood en kom ik niet op FOK!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:47 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik neem geen eikelpiercing. Dan heb ik ruzie met CC.
Toch CC?
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja precies, dan ga ik een week op water en brood en kom ik niet op FOK!
dan doe ik mee, lijkt me fantastischquote:Op woensdag 8 december 2010 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja precies, dan ga ik een week op water en brood en kom ik niet op FOK!
bepaalde personen? doel je dan op eeh,???quote:Op woensdag 8 december 2010 17:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als bepaalde personen dat doen mogen ze de, euh, kliko in.
je bent een FA?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als bepaalde personen dat doen mogen ze de, euh, kliko in.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bepaalde personen? doel je dan op eeh,???
Aarspiercing?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:50 schreef Oceanview het volgende:
maar ik ga nooit een piercing overwegen waar dan ook dus
zwakquote:Op woensdag 8 december 2010 17:50 schreef Oceanview het volgende:
maar ik ga nooit een piercing overwegen waar dan ook dus
Roekoee is tofquote:Op woensdag 8 december 2010 17:51 schreef Biffkoffie het volgende:
Roekoee was toch laatst al begraven ?![]()
Wel thuis voor degene die nog niet thuis zijn!
en een fijne avond!
gr
Dankje, jij ook, kusje op je koffie!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:51 schreef Biffkoffie het volgende:
Roekoee was toch laatst al begraven ?![]()
Wel thuis voor degene die nog niet thuis zijn!
en een fijne avond!
gr
ja ik denk eraan hoe blij jij bent en ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 17:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk nog maar aan een persoon dus.
Geen probleem.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik vond hem zo tof dat ik hem even jatte
Beertje beertje draai eens rond,quote:
Ik weet het maar ik zeg niksquote:Op woensdag 8 december 2010 17:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beertje beertje draai eens rond,
beertje beertje tik de grond,
beertje beertje handen in de zij,
beertje beertje hoe oud ben jij?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Ploertendoder
honkeytonk
iBenny
Stuart
tdrone
goldfinger1963
Oceanview
Koen66
L.no
Michhas
Lutte
chufi
DevilsWhore
Tinos85
Ezechielk
eNGine10
Symphonic
08gnoT.
ElmoFan
Biffkoffie
Graseter
Myraela
Huppelmuts
NBT
MaleDuck
Zieke_Geest
vergezocht
Confession
Pugg
lipjes
Jojoortje
Bellatrix
Penisbaard
amouretvin
tong80
DeBassist
Haaruitval
idiot---boy
Hooidraad
Creeg
welkominspace
Slodergang
AlexanderC
Spock_nimoy
tomtomaat
timmmmm
8108139dpths
Ikbenserieus
SuperwormJim
Hyman
Beertjes zijn lief.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik zeg niks
Wat vind jij zo leuk aan beer dan?
Welkomquote:
Smakelijk!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga even eten!
ik spreek jullie later![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TAL SC?quote:
Wat een vreugde ineensquote:
Er zijn toffe mensen hier.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat een vreugde ineens
Er hangt hier een leuk/gezellig/lief sfeertje, i like that
Soms is het lastig kiezen in die tientallen SC's waar je op FOK! gebruik van kan makenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zijn toffe mensen hier.
Benny, Zwabber, Bella, Zeroku, Graseter, Bos, Myr en Symph hangen hier ook wel eens rond.
Jup, TAL is tof, hier is het tof en er zijn er wel meer ja. Maar ik houd het voorlopig even bij TAL en hier.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Soms is het lastig kiezen in die tientallen SC's waar je op FOK! gebruik van kan maken
Nachtbagger lijkt ook soms zijn leuke momenten te hebben ware het niet dat ik 's avonds en 's nachts niet achter de PC zit
Me2quote:Op woensdag 8 december 2010 18:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, TAL is tof, hier is het tof en er zijn er wel meer ja. Maar ik houd het voorlopig even bij TAL en hier.
Vaak komt FOK! 's nachts 'tot leven', heb een periode gehad dat ik vaak tot in de vroege uurtjes op de PC zat en dan vermaakte ik me zeer goed destijds op FOK!, nu lurk ik meer dan dat ik post (doorgaans)quote:Nachtbagger is wel leuk, maar pas vanaf een uur of half één want daarvoor is het echt te druk. Ik slaap om half een meestal ook al, maar na twaalven nog even in een andere SC is ook heelleuk.
Klinkt heul wel spannend.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Me2Soms duik ik ook op in RLS maar dat heeft meer te maken met mijn postgeschiedenis en ook hoe ik eigenlijk ben begonnen op FOK!
[..]
Vaak komt FOK! 's nachts 'tot leven', heb een periode gehad dat ik vaak tot in de vroege uurtjes op de PC zat en dan vermaakte ik me zeer goed destijds op FOK!, nu lurk ik meer dan dat ik post (doorgaans)
Voorheen postte ik wel 100 berichten per dag, maar dat kwam omdat er destijds een Big Brother gaande was met livestreams, en dus ook live commentaar op de streams op FOK!, soort steno berichten wat bewoners zeggen op dat moment en een weergave geven van de gebeurtenissen die zich op dat moment afspelen in het huisquote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klinkt heul wel spannend.
En er zitten wat nachtbrakers tussen ja... Word je wakker, zie je sommige topics...
En ik zie je niet heel vaak posten, ik heb het idee dat dat met de tijd komt, post nu ook echt de helft van wat ik eerst op een dag postte.
Je ben teen FOK!ker van het eerste uur?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voorheen postte ik wel 100 berichten per dag, maar dat kwam omdat er destijds een Big Brother gaande was met livestreams, en dus ook live commentaar op de streams op FOK!, soort steno berichten wat bewoners zeggen op dat moment en een weergave geven van de gebeurtenissen die zich op dat moment afspelen in het huis
Haha, daar heb je het al. In de tijd van BB was ik veeeel te jong.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voorheen postte ik wel 100 berichten per dag, maar dat kwam omdat er destijds een Big Brother gaande was met livestreams, en dus ook live commentaar op de streams op FOK!, soort steno berichten wat bewoners zeggen op dat moment en een weergave geven van de gebeurtenissen die zich op dat moment afspelen in het huis
Haha, nee helaasquote:Op woensdag 8 december 2010 18:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je ben teen FOK!ker van het eerste uur?
Zie reply op ploertendoderquote:Op woensdag 8 december 2010 18:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, daar heb je het al. In de tijd van BB was ik veeeel te jong.Wel tof, zo is FOK! groot geworden toch?
Haha, toen was ik ook nog naar tien jaartjes.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, nee helaas
Ik doelde op BB5 en die begon in augustus 2005, toen heb ik mij ook geregistreerd op fokzine
[..]
Zie reply op ploertendoderWas dus BB5
Ah zoquote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, nee helaas
Ik doelde op BB5 en die begon in augustus 2005, toen heb ik mij ook geregistreerd op fokzine
Ik kan bijna niet geloven dat je nog maar 15 bent, je komt veel volwassener over in je postsquote:Op woensdag 8 december 2010 18:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, toen was ik ook nog naar tien jaartjes.
Ik was ook verliefd op haar... totdat ik achter haar leeftijd kwamquote:Op woensdag 8 december 2010 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet geloven dat je nog maar 15 bent, je komt veel volwassener over in je postsHad je echt ouder ingeschat, 23 ofzo
Nogmaals dankjequote:Op woensdag 8 december 2010 18:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ah zoNja welkom hier in ieder geval
Haha, dankje.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet geloven dat je nog maar 15 bent, je komt veel volwassener over in je postsHad je echt ouder ingeschat, 23 ofzo
De anderen zullen zo wel komen denk ikquote:Op woensdag 8 december 2010 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nogmaals dankje
Ga hier zeker vaker langskomen en ook de andere (vaste) users alhier "ontmoeten"
SCHATJEquote:Op woensdag 8 december 2010 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
heey! welkom Bong?
ik weet laat maar ik was eten
CC past veeeel beter bij je!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik was ook verliefd op haar... totdat ik achter haar leeftijd kwam
Herkenbaar...heb dat weleens gehad destijds op MSN (heet nu WLM) en toen zei een meisje dat ze nog maar 16 ofzo was en ik was 25 destijds, heel lullig maar had diegene wel geblokkeerd omdat ze me leuker vond dan zomaar een MSN gesprekjequote:Op woensdag 8 december 2010 18:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik was ook verliefd op haar... totdat ik achter haar leeftijd kwam
Benny is eten/douchen dus die komt zo, de rest zal ook wel eten zijn. En HT trainen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De anderen zullen zo wel komen denk ik
Geeft nietquote:Op woensdag 8 december 2010 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
heey! welkom Bong?
ik weet laat maar ik was eten
ja het eten was superquote:Op woensdag 8 december 2010 18:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Was het eten lekker?
En thnx!
Ik snap het nietquote:Op woensdag 8 december 2010 18:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heeft hij dat aan jou verteld..
ow nee laat maar ik snap het
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoeft ook niet![]()
Meiden onder elkaar zijn ook niet te snappen
Ja PD, ik zou oppassen! Dalijk gaat het hier over lipgloss en tampons en noemen we het de [GIRLS SC].quote:Op woensdag 8 december 2010 18:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoeft ook niet![]()
Meiden onder elkaar zijn ook niet te snappen
*checkt profile*, jep nu snap ik hetquote:
Gebruik jij grote tampons of kleine?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja PD, ik zou oppassen! Dalijk gaat het hier over lipgloss en tampons en noemen we het de [GIRLS SC].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gebruik jij grote tampons of kleine?We verjagen ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik moet zo mijn PM-box even (gedeeltelijk) legen. Sommige blijven staan.![]()
![]()
haha ja we verjagen zequote:Op woensdag 8 december 2010 18:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
We verjagen ze!
En ik moet zo mijn PM-box even (gedeeltelijk) legen. Sommige blijven staan.![]()
Ik ben er nog hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 18:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
We verjagen ze!
mag wel, als je mee kan praten over tampons en lipgloss en meidendingenquote:
Ik heb echt geen flauw benul wat ik daarover zou moeten zeggenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mag wel, als je mee kan praten over tampons en lipgloss en meidendingen
Ach we zijn zo lief, welke kleur vind je mooier:quote:Op woensdag 8 december 2010 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw benul wat ik daarover zou moeten zeggen
Maar wel lief dat ik erover zou mogen meepraten
Nou, daarover gaat het niet heel vaak. Meestal over... Seks.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw benul wat ik daarover zou moeten zeggen
Maar wel lief dat ik erover zou mogen meepraten
Parelmoer. Ik ben toch geen barbie!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ach we zijn zo lief, welke kleur vind je mooier:
Roze of parelmoer?
ja vreemd is datquote:Op woensdag 8 december 2010 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, daarover gaat het niet heel vaak. Meestal over... Seks.
ik kies ook voor parelmoer, ik ben ook geen barbiequote:Op woensdag 8 december 2010 18:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Parelmoer. Ik ben toch geen barbie!
Ken!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kies ook voor parelmoer, ik ben ook geen barbie
Geen kleur, mag dat ook?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ach we zijn zo lief, welke kleur vind je mooier:
Roze of parelmoer?
Okejquote:Op woensdag 8 december 2010 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, daarover gaat het niet heel vaak. Meestal over... Seks.
ja oversexte pubers hierzoquote:Op woensdag 8 december 2010 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen kleur, mag dat ook?
[..]
Okej
Had ik natuurlijk moeten kunnen weten![]()
ik ga daar ook aan meedoenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:45 schreef Lutte het volgende:
Mijn tong is verbrand. En ik ben aan het schrijven voor de verhalenwedstrijd!!
Die zou je toch eerder in PUB/SEX verwachten dan hierquote:Op woensdag 8 december 2010 18:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja oversexte pubers hierzo
tja het is een raar zooitje hier hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 18:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die zou je toch eerder in PUB/SEX verwachten dan hier
Oja, en NB natuurlijk in ONZ
Haha, valt best mee, het was meer als grapje bedoeld.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die zou je toch eerder in PUB/SEX verwachten dan hier
Oja, en NB natuurlijk in ONZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Máár wel gezellig en vol met humorquote:Op woensdag 8 december 2010 18:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja het is een raar zooitje hier hoor
I knowquote:Op woensdag 8 december 2010 18:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, valt best mee, het was meer als grapje bedoeld.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Knipoog snap knipoog opvrolijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
momenteel even niet![]()
knipoog
Dan ook nog maar een "bongetje" van mij:quote:Op woensdag 8 december 2010 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
knipoog is aangekomen knipoog blij
altijd dankzij een bongetjequote:Op woensdag 8 december 2010 18:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan ook nog maar een "bongetje" van mij:![]()
Nu weer helemaal vrolijk?
Graag gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 18:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
altijd dankzij een bongetje
Kerstwedstrijd?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:05 schreef Lutte het volgende:
Als je 1200 woorden weghaalt is het een mooi verhaal voor de kerstwedstrijd Mich.
Nu even serieus: Okay, mooie onderbouwing, we zullen je er niet bij proberen te betrekken als dat niet goed voelt.
succes moppiequote:Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kerstwedstrijd?
Waar? Wat voor wedstrijd is het? Ik ga dit verhaal daar indienen.
Tevens is het niet zo dat jullie me nu moeten mijden als het over kerst ofzo gaat hoor. Dit zit in mijn hoofd en hart, jullie zullen er geen last van hebben
Ik veroordeel ook zeker niemand die kerst viert.
Het moest er gewoon uit
Verhalenwedstrijd, max. 550 woorden.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kerstwedstrijd?
Waar? Wat voor wedstrijd is het? Ik ga dit verhaal daar indienen.
Tevens is het niet zo dat jullie me nu moeten mijden als het over kerst ofzo gaat hoor. Dit zit in mijn hoofd en hart, jullie zullen er geen last van hebben
Ik veroordeel ook zeker niemand die kerst viert.
Het moest er gewoon uit
Moet je dat in een topic posten of insturen?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verhalenwedstrijd, max. 550 woorden.
En Missy heeft nu een kerstmutsje.
Insturen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet je dat in een topic posten of insturen?
Cc bovenaanquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Chocolate-chick
Ploertendoder
honkeytonk
Lutte
iBenny
HappyBob
Michhas
Flippiee
Franneh
L.no
naatje_1
Stuart
92Merel
aight1
Koen66
Lysdexie
ElmoFan
JanPiraat
Het_Fenomeen
Symphonic
Jojoortje
eNGine10
Monopoly
DevilsWhore
Creeg
tdrone
Beach
the_legend_killer
Lindgren.
PiRANiA
Falukorvarna
SpauldingPF
Mexicaantje.
Rockiejj
8108139dpths
ecktebaas
Dyr.
.Neovo.
Myraela
TheFamousMan
NBT
Annnet
PeZu
SuperwormJim
FreezePop
Bloempje.
Dhaha
K-Cash
Dale.
lipjes
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
honkeytonk
Chocolate-chick
iBenny
Ploertendoder
Kally
Michhas
-Miauw-
Oceanview
Koen66
Symphonic
Bos81
Graseter
Zeroku
eNGine10
PatriQue89
JJH
tdrone
-Vaduz-
DevilsWhore
DeZwabber
Stuart
Pisces29
charmed_angel
Bellatrix
NBT
ElmoFan
Jojoortje
L.no
Snaavel
Patje1987
Myraela
Cee
gomi
motorbloempje
Ezechielk
Rauzer
Thermo18
Joooo-pi
lipjes
MissBitchy
SuperwormJim
NouMooiNiet
Huppelmuts
Fir3fly
Opa.Bakkebaard
naatje_1
Karina
fratsman
Gridlok
Studiotje
Je pijpt mij anders verdomd goed.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
OMG wat een goede vriend ben ik ook![]()
dat is een van mijn vele kwaliteitenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je pijpt mij anders verdomd goed.
Volgende maand wel ben ik bang.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Beertje staat niet eens bovenaan
Dat heb ik gemerkt. Nja ach... slikken doe je toch welquote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is een van mijn vele kwaliteiten![]()
Wie is ze?quote:
Die klapjosti's van wikileaks?quote:
jaquote:Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
OMG wat een goede vriend ben ik ook![]()
Ohw, dat maar?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die klapjosti's van wikileaks?
WikiLeaks komt maar niet in de trending topics, dus de sympathisanten van WikiLeaks, die eerder al MasterCard plat hadden gelegd omdat die geen giften voor WikiLeaks meer verwerkte, willen nu Twitter gaan 'vuren'.quote:
dan vinden ze wel een andere manier.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef Michhas het volgende:
http://www.nu.nl/wikileak(...)nders-wikileaks.html
Loopt iedereen nou echt zoveel achter?
Tevens is het niet mogelijk om twitter plat te leggen via DDoS, gaat ze gewoonweg niet lukken bij Twitter
Inderdaad.quote:
dan kunnen ze alles wel plat leggenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
WikiLeaks komt maar niet in de trending topics, dus de sympathisanten van WikiLeaks, die eerder al MasterCard plat hadden gelegd omdat die geen giften voor WikiLeaks meer verwerkte, willen nu Twitter gaan 'vuren'.
Het zijn aandachtssletjes die gaan janken als ze een keer geen aandacht krijgen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan kunnen ze alles wel plat leggen
Die hebben ze toch, op PayPal na, wel plat gekregen?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad.
En de site van het OM van Zweden, de site van de postbank van Zwitserland, PayPal, Mastercard.. Niks aan de hand joh
Jij hebt ook een cute fotoquote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met maar één foto van jou.Heb wel de emmerfoto gezien.
Jup. Die knul bij DWDD: ik heb thuis genoeg bandbreedte om België plat te leggen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan kunnen ze alles wel plat leggen
Jaaa.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt ook een cute fotoheb je me nu al geaccepteerd?
Hey ik heb jou niet @ mijn feesboekquote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er staan er wel meerdere toch? Dat ik ben getagged...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met maar één foto van jou.Heb wel de emmerfoto gezien.
Gaat ze niet lukken.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dan vinden ze wel een andere manier.
ik zit niet zoveel op Feesboek, ik ging alleen kijken om Benny even te spottenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hey ik heb jou niet @ mijn feesboek
Wij zijn ook vriendjesquote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Joah, sites een paar uurtjes uit de lucht, who cares?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die hebben ze toch, op PayPal na, wel plat gekregen?
Ooh, dan heb ik niet goed gekeken. Heb FaceBook alleen ter spionage.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er staan er wel meerdere toch? Dat ik ben getagged...
Jij hebt er ook maar eentje
Hihi, hoe komt het?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:59 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk! Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik gister niet!
Ik heb mijn hyves verwijderdquote:Op woensdag 8 december 2010 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, dan heb ik niet goed gekeken. Heb FaceBook alleen ter spionage.
En heb je mijn Hyves niet dan? Staan veel meer foto's op. Kom alleen niet meer op Hyves.
Echt?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik stuurde nog JOUW SCHULD, ik denk dan weet je het
Maar ze hebben hem wel down gekregen. Die "13 jarige hackertjes". Ik denk dat er niemand bij mastercard beter op geworden is. Ik denk dat ze zich er wel degelijk druk over maken.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Joah, sites een paar uurtjes uit de lucht, who cares?
Als ik morgenavond wil internetbankieren en er staat dat er een storing is denk ik ook niet aan een DDoS toch
Gezellig?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Was gezellig met Micha net, goede cijfers!
ff spieken danquote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kun je nog wel plaatjes kijken.En ik kon je al niet vinden.
/stalk
Nou lekker dan, ik denk je herkend me welquote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?
dat had ik niet eens gezien
Ik lees nooit de tekst die erbij staatquote:Op woensdag 8 december 2010 20:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou lekker dan, ik denk je herkend me wel
Nee ik bedoelde met mijn fotoquote:Op woensdag 8 december 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lees nooit de tekst die erbij staat
ja en nu ben ik geilquote:Op woensdag 8 december 2010 20:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde met mijn foto
Ik snap het ff niet meerquote:Op woensdag 8 december 2010 20:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde met mijn foto
Alles van jou is geilquote:
Ik dacht je herkend me als je mijn foto ziet omdat je ook in mijn fobo bent geweestquote:
PMquote:Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha.Wil je trouwens een kerst(e-)kaart?
Ik de moeder van Hukkie.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ga een oma in Thailand een kerstkaart sturen door Fok!
Ja héquote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
waar FOK! wel niet goed voor is
Dat je het maar weet. Pizza's all' over the place.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef Ploertendoder het volgende:
Lutte heeft mijn adres nuNu gaan er enge dingen gebeuren
![]()
Wil jij ook een kerst(e-)kaart?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja hé![]()
Ik vind het wel een grappig idee. En als iemand er dan ook nog wat aan heeft is het helemaal leuk
Tuurlijk...quote:Op woensdag 8 december 2010 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mag ik je een kerst PM sturen?
je heb mij met kerst zelfs in je bedquote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb alleen PD en Lutte een E-card
Ik wou er al niet zelf om vragenquote:
Moet ik mijn adres dan PMen?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jeeh, ik ben dol op kerstkaarten sturen
Haha, heb meerdere malen een oproep geplaatst maar die zul je dan wel gemist hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wou er al niet zelf om vragen![]()
Ik denk het ja. Ik zal er ook wel een terugsturenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, heb meerdere malen een oproep geplaatst maar die zul je dan wel gemist hebben.
Postzegels op?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:16 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik kan maar 1 persoon een kaart sturen
Ik heb alleen het adres van CCquote:
Ikquote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
wie wil van mij een kaart ontvangen?
Ikkequote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
wie wil van mij een kaart ontvangen?
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
kaarten van Lutte zijn gewildhad je mijn adres trouwens al?
verplicht TV kijken?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Lutte het volgende:
Ik ga over tien minuten tv kijken maar ik wil veel liever FOK!ken want nu is iedereen er!
Doe t op je iPodquote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Lutte het volgende:
Ik ga over tien minuten tv kijken maar ik wil veel liever FOK!ken want nu is iedereen er!
dan maak je nu maar een uitzonderingquote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit altijd op mijn iPod. Alleen ik wil niet alleen maar internetten.
Neeuh. Anders kan ik CI ook niet volgen. Al ga ik sommige mensen wel missen.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dan maak je nu maar een uitzondering
Leugens!!!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neeuh. Anders kan ik CI ook niet volgen. Al ga ik sommige mensen wel missen.
CI?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als kiespijn?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tweedstquote:Op woensdag 8 december 2010 20:19 schreef Ploertendoder het volgende:
Wie er van mij een kerstkaart wil... stuur een PM
DM's werken niet op iPodsquote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef honkeytonk het volgende:
Lutte, heb je mijn DM net gekregen?
spannend!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef honkeytonk het volgende:
Lutte, heb je mijn DM net gekregen?
Ik ben zo The Voice aan het kijkenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Lutte het volgende:
Niet Ajax?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben zo The Voice aan het kijken
Ajaxquote:
ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
deze vrouwquote:
nee ik ben te verlegen om daar te komenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Ik heb je nooit gezien in TAL volgens mij
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik ben te verlegen om daar te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |