Snorrenparty, die had ik in de zomervakantie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een feestje met snor-thema. Gelukkig heb ik een rode lipliner!!
Hee net had je die gast nog gequote.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef TripleP het volgende:
Misklik! Ik ga ff douchen en daarna jou entertainen okay?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hee net had je die gast nog gequote.
Nee andersomquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:38 schreef TripleP het volgende:
[..]
Misklik! Ik ga ff douchen en daarna jou entertainen okay?
Als het goed is slaat je vader je lens en schopt je vervolgens terug naar de les Nederlands.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:10 schreef bularax het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als je als 15 jarige een promile hebt van 0,4 en moet gaan blazen?
Sorry man, sorry. Het is al laat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als het goed is slaat je vader je lens en schopt je vervolgens terug naar de les Nederlands.
lame hipsterfeestjes.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef TripleP het volgende:
Pubers hèquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn muis doet het op mijn slaapzak
Die heb ik hier liggenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Salton Sea is echt een awesome film. Kijken, allemaal!
Wel oké ansichquote:
Ik ben eigenlijk nog steeds verrot, na 7 uurtjes slaap.quote:Op zondag 12 december 2010 11:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wel oké ansichAlleen klote dat ik net m'n draai niet meer gevonden kreeg in bed en dus niet lekker nog paar uurtjes verder kon slapen
Met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |