Mijn winterdip, wat doe je.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof daar niet in
En zeker niet in thee van St Janskruid
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
placebo-effectquote:
Jij bent een vrouw, jij kan zo aan seks komen als je wilt.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over het algemeen zit er bij mij minder tijd tusen "ik heb zin in seks" en daadwerkelijk seks hebben. Dan tussen "ik heb zin in een sigaret" en daadwerkelijk roken.Ik vind het zonde van mijn geld.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef Muck het volgende:
OMG
Mijn moeder en ik waren helemaal aan het tobben met de kerstlichtjes in de tuin, die wilden het niet doen. Kutdingen!
Alle lampjes nagelopen, adapter gecontroleerd, stekkerdoos nagekeken...
NietsHello, IT, have you tried turning it off and on again? Are you sure it's plugged in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
OMG
Mijn moeder en ik waren helemaal aan het tobben met de kerstlichtjes in de tuin, die wilden het niet doen. Kutdingen!
NietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ze had em toch gekocht?quote:
OMG
NietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeps
Alleen mannen mogen dat?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben een man, dan hoort dat.
Neuken?![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dat eerste welquote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hello, IT, have you tried turning it off and on again? Are you sure it's plugged in?
Ja. erg genoeg welquote:
OMG
NietsLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben blont, ik mag datquote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ze had em toch gekocht?
[..]![]()
Oeps
[..]
Alleen mannen mogen dat?
Toen ik nog koerier was nam ik wel eens mensen mee.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ging vroeger in de vakanties altijd met mijn oom of met collega's van mn pa die een dagtoer reden mee
Het is als vrouw niet makkelijker als voor een man hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij kan zo aan seks komen als je wilt.
Dan mag je mij de trucen lerenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is als vrouw niet makkelijker als voor een man hoor.
Nou, ze mag hem hebben hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ze had em toch gekocht?
Nee, als vrouwen dat hebben is dat alleen maar een pluspunt.quote:[..]
[..]
Alleen mannen mogen dat?
Ja, hoiquote:
Stomme brunettes ook altijdquote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben blont, ik mag dat
maar mijn moeder had bruin haar, dus het is haar schuld
Echt welquote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is als vrouw niet makkelijker als voor een man hoor.
boooobiesquote:
Heb ik niet al genoeg denk je?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ze mag hem hebben hoor.![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |