maar je mag er zo pas mee rond rijdenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:00 schreef Me. het volgende:
http://www.vandenbergusacars.com/index.php
Daar staan echt een shitload van die ambulances op, incl bestickering en zwaailichten :-P
Je kan ze dus nog wel degelijk kopen.
Die dingen hangen altijd aan de motorverwarming en hebben het beste onderhoud dat je kan krijgen. Bedenk immers dat ze NOOIT mogen stilvallen als ze nodig zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:12 schreef sneez het volgende:
Die dingen zijn vaak ook helemaal afgetrapt. (Denk ook aan korte ritjes met hoge toeren). Erg goed zullen ze niet meer rijden als ze verkoopt worden (Tenzij je er zelf ook mee gaat scheuren)
meeste vw T1 en T2 busjes zonder roest enz zijn oude brandweerbusjesquote:Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die dingen hangen altijd aan de motorverwarming en hebben het beste onderhoud dat je kan krijgen. Bedenk immers dat ze NOOIT mogen stilvallen als ze nodig zijn.
Beste koop die je in dat opzicht kan doen dus.
Bij wegmisbruikers heb ik eens gezien dat er een zwarte hoes overheen moest.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:52 schreef richardrahl het volgende:
Andere kleuren dus wel? Of moet zo'n zwaailicht er ook af?
je mag in nederland wel bijv een duitse politie auto hebben (op blauwe zwaailichten na) maar dan mag je er niet duitsland mee in... en zo dus ook omgekeerd,quote:Op donderdag 23 december 2010 09:47 schreef richardrahl het volgende:
Maar die strepen moeten er dus echt af?
Zou deze mogen zonder enige aanpassing?
[ afbeelding ]
tegenwoordig moet hij er ook vanaf als hij blauw is.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:00 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Bij wegmisbruikers heb ik eens gezien dat er een zwarte hoes overheen moest.
en dan? heb je geen zoutquote:Op donderdag 23 december 2010 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
http://www.dvandam.nl/index2.php?ACTION=SHOWPROD&PROD=33
Toch mooi om deze te kopen voor in de winter!
lijkt mij dan wel weer leuk om met dat ding naar de eerste de beste supermarkt te rijden en daar heel het schap met zout leeg te halen. en met het wagentje naar buiten lopen en een voor een in die bak te schudden.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:46 schreef T42 het volgende:
[..]
en dan? heb je geen zoutheeft dat ding ook geen grip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |