Er is wel eens een meet geweestquote:Op maandag 27 december 2010 12:42 schreef SilentWhisper het volgende:
Kennen jullie elkaar allemaal ook van real life offe?
Zie de OP (eerste post van het topic), daarin staat een plattegrond.quote:Op maandag 27 december 2010 13:13 schreef SilentWhisper het volgende:
haha serieus?Dat is wel erg lief inderdaad. Enne waar is de tomaten meeting place ongeveer?
Ik ken Ayca en MDMA niet irl, de rest welquote:Op maandag 27 december 2010 12:42 schreef SilentWhisper het volgende:
Kennen jullie elkaar allemaal ook van real life offe?
alleen speciale lieve eendjes die dat verdienen, zeker als ze ziek zijnquote:Op maandag 27 december 2010 13:16 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, dat doet ze alleen bij speciale eendjes hoor. Bij de AH in Hoefplan!
We eten bij mijn ouders en cadeautjesquote:
Haiiquote:
Marjolein vertrekt morgen naar haar beste vriendin en diens verloofde in Hoogeveen, ik kom de 31e achter haar aan en dan vieren we oud/nieuw daar...quote:Op maandag 27 december 2010 14:02 schreef lynda het volgende:
[..]
We eten bij mijn ouders en cadeautjes![]()
Denk dat wij voor 12 uur weer thuis zijn.
Broerlief zit met vriendin in het buitenland dus 1 kerstdag 'vrij' gehad
Jullie?
LL is lievquote:Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alleen speciale lieve eendjes die dat verdienen, zeker als ze ziek zijn
Ze had nog wat vrije dagen.. Lekker!quote:Op maandag 27 december 2010 14:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Marjolein vertrekt morgen naar haar beste vriendin en diens verloofde in Hoogeveen, ik kom de 31e achter haar aan en dan vieren we oud/nieuw daar...
quote:Op maandag 27 december 2010 14:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
LL is liev
Nog geen plannen met oud&nieuw.
Ja ambtenaar he, die hebben er nog meer dan ikquote:Op maandag 27 december 2010 14:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Ze had nog wat vrije dagen.. Lekker!
Lekkerrrrrrrrrrrrrrquote:* lynda telt af naar de vakantie..
Over 5 weken zijn we gewoon lekker in Tunesië
Ah je werkt met Ewout (abl) is oud klasgenoot en oud collega van mij.quote:Op maandag 27 december 2010 10:30 schreef SilentWhisper het volgende:
[..]Leuk! Nee Noord-Scharwoude. Woon dus niet helemaal in Alkmaar maar dat plekje is niet echt noemenswaardig zeg maar
![]()
Gisteren nog lekker gegeten bij Victory Wok, wat een geweldige mensen daar en lekker eten
Altijd, jij ook in 1 stuk?quote:Op maandag 27 december 2010 17:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, iedereen heeft de kerstdagen overleefd zie ik?
Wat leuk!! Ja ik ken Ewout!!quote:Op maandag 27 december 2010 18:19 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ah je werkt met Ewout (abl) is oud klasgenoot en oud collega van mij.
Ik werk zelf in Deen Anna Paulowna.
Zeg maar van een oud collega uit anna p:)quote:Op maandag 27 december 2010 20:40 schreef SilentWhisper het volgende:
[..]
Wat leuk!! Ja ik ken Ewout!!Grappig zeg, zal ik hem de groetjes doen? Namens wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |