Tegenwoordig werkt een groot deel van de Westerse, democratische natiën aan een landelijk opgelegd internetfilter. En dat is uit benevolentie.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alsof die sukkels het Internet kunnen platleggen, een site DDoS's ja, maar het internet plat leggen? ROLFMAO.
Anon zijn 4 miljoen puisterige pubers zonder verstand van computers, en 3 scriptkiddies.quote:
Spot ik daar een drogreden die bijna letterlijk identiek is aan die op de Wikipedia-pagina over drogredenen?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met vrijheid van nieuwsgaring zoals het nu geregeld is. De regering verbiedt niet op voorhand de publicatie maar toetst het naderhand aan de wet.
Vrijheid van informatie kan ik niets mee, ik vind het een onzalig idee om alle informatie voor iedereen altijd toegankelijk te hebben. Dat vindt ieder weldenkend mens.
Ja man, daarom vallen ze het OM van Zweden en de postbank van Zwitserland ook aanquote:Op woensdag 8 december 2010 12:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welnee. Dit zijn schoppende kleutertjes die lopen te jammeren dat ze hun zin niet krijgen. Als ze lef hadden dan trokken ze wel verschillende regeringen omver maar gek genoeg blijven ze daar vanaf. Beetje te bang denk ik.
Nee ... jouw belang ligt bij een stabiele Westerse wereld.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mijn eigenbelang (en naar mijn mening het belang van iedereen) is gebaat bij een stabiele wereld.
Het gaat er niet om wie ze zijn, het gaat om het statement dat ze maken.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Anon zijn 4 miljoen puisterige pubers zonder verstand van computers, en 3 scriptkiddies.
Hoe sneu moet je zijn om daar je verlosser in te zien ?
Ja dat kan alleen de VSquote:Op woensdag 8 december 2010 12:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alsof die sukkels het Internet kunnen platleggen, een site DDoS's ja, maar het internet plat leggen? ROLFMAO.
Paar rootservertjes platleggen en je bent klaar. Als ik het me goed herinner heeft er pas geleden een rootserver er een halve dag uitgelegen voordat iemand het doorhad.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:39 schreef superworm het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie ze zijn, het gaat om het statement dat ze maken.
Joah. In de huidige tijd van globalisatie en Westerse hegemonie is een stabiel Westen een stabiele wereld.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee ... jouw belang ligt bij een stabiele Westerse wereld.
There, I fixed it.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja man, daarom vallen ze de websites van het OM van Zweden en de postbank van Zwitserland ook aan
De afgelopen 50, 60 jaar waren op wereldniveau redelijk stabiel anders.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Stabiliteit boven alles. Ofwel: stagnatie. Het mantra van de Lieve Vrede. Zo kan jij in alle rust je tuintje blijven wieden; je hoopt in superieur mededogen voor de anderen hetzelfde en verder zoekt men het maar uit.
Iemand met slappe knieën zal elke enkelschop willen ontwijken.
Waar slaat dit statement op? Ik had het over de losers van Anonymous.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:39 schreef superworm het volgende:
[..]
Tegenwoordig werkt een groot deel van de Westerse, democratische natiën aan een landelijk opgelegd internetfilter. En dat is uit benevolentie.
Nee, een stabiele wereld.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee ... jouw belang ligt bij een stabiele Westerse wereld.
Ik had het over de regeringen die er alles aan doen om te voorkomen voor paal te staan. Stukje miscommunicatie.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar slaat dit statement op? Ik had het over de losers van Anonymous.
Wil je een paar email adressen van Westerse families die hun zonen zijn verloren in recente oorlogen om olie zodat je daarmee in discussie kan over stabiliteit?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:40 schreef superworm het volgende:
[..]
Joah. In de huidige tijd van globalisatie en Westerse hegemonie is een stabiel Westen een stabiele wereld.
Die websites zijn toch onderdeel van deze instanties?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
There, I fixed it.
Dat zal ze leren zeg.
En dan? Gaan die dan aantonen dat een stabiel Westen slecht is voor de wereld?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wil je een paar email adressen van Westerse families die hun zonen zijn verloren in recente oorlogen om olie zodat je daarmee in discussie kan over stabiliteit?
Dat de anonimiteit die internet biedt een heel naar soort groepsmentaliteit naar boven brengt ?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:39 schreef superworm het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie ze zijn, het gaat om het statement dat ze maken.
Alle sites zijn gewoon up dus het lijkt mij nogal nutteloos. Buiten het feit dat het natuurlijk wel een misdrijf is om een DDoS uit te voeren, maar goed, dat terzijde.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die websites zijn toch onderdeel van deze instanties?
Ja.
Dus ze vallen inderdaad de websites aan, ja daar heb gelijk in. Maar deze zijn onderdeel van de instanties, dus ze vallen deze instanties wel degelijk aan.
Ze hadden de Muur ook gewoon moeten laten staan. Sindsdien is het misgegaan. Stelletje enkelschoppers.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De afgelopen 50, 60 jaar waren op wereldniveau redelijk stabiel anders.
Nou en? Is het voor jou echt zo belangrijk om koste wat kost ongeschonden aan de zijlijn te blijven staan? Is dat jouw trots: als een boeddha nee-schudden naar iedereen die zich opricht en verzet?quote:Iemand die sterk op de benen staat raakt nog wel geïrriteerd door die enkelschoppen. En op een gegeven moment krijgt de schopper een harde schop terug.
Dat dus. Oh en moed kan je tegenwoordig tonen door een extensie van Firefox te installeren, dan heb je een taakbalk die zegt dat jij moedig bent! En dat alles zonder je zolderkamer te verlaten, goed he?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat de anonimiteit die internet biedt een heel naar soort groepsmentaliteit naar boven brengt ?
Dat veel mensen om stoer te zijn hun computer ter beschikking willen stellen zonder stil te staan bij de echte implicaties ?
Dat ze graag ergens bij willen horen om zogenaamd 'goed werk' te verrichten, maar het mag geen moeite kosten zoals het Leger des Heils ?
Dat had naar mijn mening geleidelijker gemoeten, dan was het met een heel stuk minder problemen en kosten gegaan en stonden we er nu beter voor.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:46 schreef Ringo het volgende:
Ze hadden de Muur ook gewoon moeten laten staan. Sindsdien is het misgegaan. Stelletje enkelschoppers.
Voor jou zijn er maar twee mogelijkheden he, niets doen of zo hard mogelijk erin gaan.quote:Nou en? Is het voor jou echt zo belangrijk om koste wat kost ongeschonden aan de zijlijn te blijven staan? Is dat jouw trots: als een boeddha nee-schudden naar iedereen die zich opricht en verzet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |