SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik dan maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingetje?
Waarom in hemelsnaamHeel veel sterkte
Ik ben daar ook te braaf voor
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Yeah rightquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Yeah right![]()
Vandaag is rooooooood....![]()
I will!quote:Greys, trusten![]()
En om een uur of half 12 mag je voor me duimen
Ik had daar niks mee te makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Yeah right![]()
Greys, trusten![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Yeah right![]()
Greys, trusten![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik dan maar?Kinky.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar is een naam voor, dat weet je he?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had daar niks mee te maken
Ik heb ineens geen zin meer in de 29e
Ik kreeg een eendjes-parapluquote:Op woensdag 8 december 2010 00:00 schreef Ynske het volgende:
wat moet een kind van 7 met een vliegtuig voor dr verjaardag???
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft ze t bij Marco Borsato gedaan???? of mét????
Ik heb mijn neefje die vorige week 7 werd een leesboek gegeven. Kind hartstikke blij.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:00 schreef Ynske het volgende:
wat moet een kind van 7 met een vliegtuig voor dr verjaardag???
Liever dan die andere jaquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb dus echt geen gekke plekjes
Dat wordt het tweede punt op mn goede-voornemens-lijstje
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Oke, nu gaat het me te gek hier, ik ga lekker op bed
Nee, vertel eensquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
Kinky.![]()
Daar is een naam voor, dat weet je he?
Is het al half 12 geweest?quote:
Ruim!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Jij mag die hardwerkende mensen niet zo plagenquote:Op woensdag 8 december 2010 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Nou die stiekeme plekjes vallen echt tegen zeg
![]()
Oh , ik riep vanmorgen toen we uit de overvolle bus rolden hier echt overdreven blij en enthousiast "Heerlijk, verse sneeuw!!" .
Oh mèn, wat keken al die mensen smerig
Nouquote:Op woensdag 8 december 2010 08:18 schreef Rewimo het volgende:
Schandalig dat ze geen rekening houden met jouw vrije dag zeg
quote:Op woensdag 8 december 2010 08:51 schreef Rewimo het volgende:
Ons stiekeme plekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op woensdag 8 december 2010 08:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij mag die hardwerkende mensen niet zo plagen
We hebben een grote tuin hèquote:
Ondankbare kakkersquote:Op woensdag 8 december 2010 08:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht does gezellig, al die sjaggo koppen, nou, het hielp heul niks
Ik vind dat wel spannendquote:Op woensdag 8 december 2010 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Je eigen tuin dat vind ik echt verre van spannend.
Ik heb nog nooit een eigen tuin gehad maar wel al es gehupsakeed in een tuin
In andermans tuin is veel spannender, zeker als het om een voortuin gaatquote:Op woensdag 8 december 2010 08:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind dat wel spannendMet de angst op buren die je van alle kanten begluren. Maar mijn plekjes zijn natuurlijk veel spannender
![]()
Nou dat inderdaad!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind dat wel spannendMet de angst op buren die je van alle kanten begluren.
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In andermans tuin is veel spannender, zeker als het om een voortuin gaat
Oh dat was hier om de hoekquote:Op woensdag 8 december 2010 09:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dat je dat durft!
Was het wel in je eigen woonplaats? Of heul ver weg?
quote:
Weer een woord erbij voor Van Dalequote:
Nou dat vind ik wel een hele kinky plek, dat heb ik nog nooit gedaan hoorquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel een hele kinky plek, dat heb ik nog nooit gedaan hoor
Jij wel?quote:
Nee johquote:Op woensdag 8 december 2010 09:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij wel?
Oeh , respect!
Serieus, nu stellen de voortuin, de bieb, het Magna Plaza en die trein in België niks meer voor ineens![]()
Wat ik me dan afvraag he, wat doe je dan met het kwakkie? Dat lekt dan toch zo lekker door in je broek of doe je niet all the way op jouw stiekem plekjes?quote:
Trein lijkt me wel spannend trouwensquote:
Toen verveelden we ons de tering.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Trein lijkt me wel spannend trouwens
Tja, je moet toch wat dan hequote:Op woensdag 8 december 2010 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen verveelden we ons de tering.
Die trein stond ergens echt eeuwen stil in het donker
Jij vindt het alleen maar all the way als het kwakkie in de doos terecht komt?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag he, wat doe je dan met het kwakkie? Dat lekt dan toch zo lekker door in je broek of doe je niet all the way op jouw stiekem plekjes?
Op de voortuin na was dat telkens dezelfde leuke man hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 09:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja, je moet toch wat dan he
Wel mazzel dat je dan steeds een leuke man meehebt
Ben je d'r zo eenquote:Op woensdag 8 december 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij vindt het alleen maar all the way als het kwakkie in de doos terecht komt?
Ik vind dat sowieso maar rommelig, als t ff kan liever ergens anders
En waar is die man nu dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op de voortuin na was dat telkens dezelfde leuke man hoor
quote:
Ik vind het niet af dan ofzo...quote:Op woensdag 8 december 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij vindt het alleen maar all the way als het kwakkie in de doos terecht komt?
Ik vind dat sowieso maar rommelig, als t ff kan liever ergens anders
Naja als je in bed ligt valt het nog wel mee maar op de meeste andere plekken vind ik de doos de minst handige plek hoorquote:
Ja maar jij wil kinderenquote:Op woensdag 8 december 2010 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het niet af dan ofzo...
Geloof me, dat is echt een faalvriendinquote:
Haha dat is ook zo, kan me niet voorstellen dat iemand het prettig vindt om in een openbare gelegenheid met een lekkend kwakkie in je doos rond te lopenquote:Op woensdag 8 december 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja als je in bed ligt valt het nog wel mee maar op de meeste andere plekken vind ik de doos de minst handige plek hoor
quote:
Hmm ja okee, als je nog de hele dag met lui op een training zit is 't idd wel onhandig. Of je doet gewoon het gewoon safe en met condoomquote:Op woensdag 8 december 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja als je in bed ligt valt het nog wel mee maar op de meeste andere plekken vind ik de doos de minst handige plek hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ja okee, als je nog de hele dag met lui op een training zit is 't idd wel onhandig. Of je doet gewoon het gewoon safe en met condoom![]()
Maar anders is het idd zo'n anti-climax en climax tegelijk als je het dan daarna tegen de wekker moet schieten of in het trein-toilet ofzoIk denk het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, maar niet "omdat het anders niet handig is"quote:Op woensdag 8 december 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom nietdie is toch zo van de safe
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ja okee, als je nog de hele dag met lui op een training zit is 't idd wel onhandig. Of je doet gewoon het gewoon safe en met condoom![]()
Maar anders is het idd zo'n anti-climax en climax tegelijk als je het dan daarna tegen de wekker moet schieten of in het trein-toilet ofzoHuu dan ruik je de hele dag dat gore rubberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Hehe inderdaad, of ruikt het naar die smerige pasta/glijmiddelquote:Op woensdag 8 december 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huu dan ruik je de hele dag dat gore rubber
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
Oognip, jij bent van 2010. Ik ga jou als leukste nieuwkomer invullen.Ik vind die FOK!awards echt een ramp elk jaar hoor. Ik vind dat we veel te veel leuke users en goede crew hebben om keuzes te kunnen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Ik mauw dr niet over, ik heb dr totaal geen problemen mee als het kwakkie niet in de doos gaatquote:Op woensdag 8 december 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, of ruikt het naar die smerige pasta/glijmiddel![]()
Maar goed, je ken toch als vrouw zijnde erna ook gewoon even zo'n Alwaysje in den slip leggen? Of gewoon niet mauwen natuurlijk
Dat kan natuurlijk ook jaquote:Op woensdag 8 december 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, of ruikt het naar die smerige pasta/glijmiddel![]()
Maar goed, je ken toch als vrouw zijnde erna ook gewoon even zo'n Alwaysje in den slip leggen? Of gewoon niet mauwen natuurlijk
Ja ik riep hier laatst ook al dat mensen maar niet gepikeerd moesten zijn, ik vind het ook echt een crime om 1 persoon te kiezen ergens voor, terwijl je er diversen kent (en goed vindt)quote:Op woensdag 8 december 2010 09:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind die FOK!awards echt een ramp elk jaar hoor. Ik vind dat we veel te veel leuke users en goede crew hebben om keuzes te kunnen maken.
Nou sorry maar dan loop je rond met van dat opdrogende korrelige zaad dat vind ik pas echt ranzigquote:
Ja maar das 't halve werk dusquote:Op woensdag 8 december 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mauw dr niet over, ik heb dr totaal geen problemen mee als het kwakkie niet in de doos gaat
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
Oognip, jij bent van 2010. Ik ga jou als leukste nieuwkomer invullen.Haha en bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit het 's avonds lekker vastgeplakt enzo, lekker broeierigquote:Op woensdag 8 december 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou sorry maar dan loop je rond met van dat opdrogende korrelige zaad dat vind ik pas echt ranzig
Die ene seconde doet t m echt niet hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar das 't halve werk dus![]()
Jij laat ze altijd op de wekkert schieten
Het lijkt me voor de man toch leuker om in je doos te schieten dan tegen je hand of zo. Tenzij je het dan weer met je mond opvangt maar dat zal wel nietquote:Op woensdag 8 december 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die ene seconde doet t m echt niet hoor
Nou als man zijnde zou ik dat toch écht wel best een bummer vinden als je lekker bezig bent en op het moment supreme mag je 't dan ff ergens anders latenquote:Op woensdag 8 december 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij kent me echt heel slechtquote:Op woensdag 8 december 2010 09:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het lijkt me voor de man toch leuker om in je doos te schieten dan tegen je hand of zo. Tenzij je het dan weer met je mond opvangt maar dat zal wel niet
Jij snapt het. Ik ga jou voor nog meer FOK! Awards nomineren.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het lijkt me voor de man toch leuker om in je doos te schieten dan tegen je hand of zo. Tenzij je het dan weer met je mond opvangt maar dat zal wel niet
Nou, ik ken zat meisjes die meteen na het moment met handdoekjes en zo in de weer gaan, doe het dan gelijk ff ergens waar je het wat makkelijker wegveegtquote:Op woensdag 8 december 2010 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als man zijnde zou ik dat toch écht wel best een bummer vinden als je lekker bezig bent en op het moment supreme mag je 't dan ff ergens anders latenOf nog erger, zo'n vrouw echt wegstapt/schuift/springt alsof ze smetvrees heeft
Mja, vaak je always verwisselen dan maar ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou sorry maar dan loop je rond met van dat opdrogende korrelige zaad dat vind ik pas echt ranzig
Word je dan ook kwaad als het een seconde eerder gebeurt?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan is het al gebeurd dus dan maakt het volgens mij voor mannen ook niet meer uit?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik ken zat meisjes die meteen na het moment met handdoekjes en zo in de weer gaan, doe het dan gelijk ff ergens waar je het wat makkelijker wegveegt
Dat je eraf getrapt wordtquote:Op woensdag 8 december 2010 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als man zijnde zou ik dat toch écht wel best een bummer vinden als je lekker bezig bent en op het moment supreme mag je 't dan ff ergens anders latenOf nog erger, zo'n vrouw echt wegstapt/schuift/springt alsof ze smetvrees heeft
Oh nee, dan zullen die mannen zich wel omrollen en slapen dus boeiequote:Op woensdag 8 december 2010 09:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dan is het al gebeurd dus dan maakt het volgens mij voor mannen ook niet meer uit?
dubieusquote:Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Ynske het volgende:
moggeh
Gezellig hier
lekkende dozen zijn niet tof!
enfin, aannemer komt niet, de sneeuw van OhOh is gekomen
Nee hoor, de mijnes is hier nog steeds hard aan het vallenquote:Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Ynske het volgende:
moggeh
Gezellig hier
lekkende dozen zijn niet tof!
enfin, aannemer komt niet, de sneeuw van OhOh is gekomen
Haha ja daaromquote:Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee, dan zullen die mannen zich wel omrollen en slapen dus boeie
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee, dan zullen die mannen zich wel omrollen en slapen dus boeie
Nou, ik zeg dan zullen, want ik weet het niet, ik had het over die mannen met die vrouwtjes die meteen met handdoeken en zo in de weer gaan na de daadquote:Op woensdag 8 december 2010 09:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]Je hebt wel spannende plekken maar niet bar spannende mannen gehad zo te horen
Owquote:Op woensdag 8 december 2010 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik zeg dan zullen, want ik weet het niet, ik had het over die mannen met die vrouwtjes die meteen met handdoeken en zo in de weer gaan na de daad
Nou ja, seks hoort vies te zijn natuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 09:54 schreef Ynske het volgende:
je hoort toch ook vaker dat mannen t niet tof vinden als de vrouw na de daad naar de wc moet. nee zij zijn van de plakzooi af
Is dat zo? pfff ze mogen al blij zijn dat ze van hun kwakkie af zijn en dan nog eisen stellen ookquote:Op woensdag 8 december 2010 09:54 schreef Ynske het volgende:
je hoort toch ook vaker dat mannen t niet tof vinden als de vrouw na de daad naar de wc moet. nee zij zijn van de plakzooi af
Ja maar goed, dat boeit weinigquote:Op woensdag 8 december 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik ken zat meisjes die meteen na het moment met handdoekjes en zo in de weer gaan, doe het dan gelijk ff ergens waar je het wat makkelijker wegveegt
t schaaltje naast de wekker dan hequote:Op woensdag 8 december 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar goed, dat boeit weinigDan ben je het toch al kwijt. Alhoewel dat op sommige momenten ook weer zo sneu is als zo'n vrouw meteen hard naar de badkamer rent, maar goed... Dat liever dan dat je lekker bezig bent en dan 'HEY, mik es ff op die wekkert daaro!'
"Hier schat, voor straks:"quote:Op woensdag 8 december 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar goed, dat boeit weinigDan ben je het toch al kwijt. Alhoewel dat op sommige momenten ook weer zo sneu is als zo'n vrouw meteen hard naar de badkamer rent, maar goed... Dat liever dan dat je lekker bezig bent en dan 'HEY, mik es ff op die wekkert daaro!'
Typisch mannen dusquote:Op woensdag 8 december 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon een waterstofzuiger naast het bedquote:Op woensdag 8 december 2010 10:01 schreef senesta het volgende:
[..]
"Hier schat, voor straks:"
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Typisch mannen dus![]()
Hij had niks te klagen, vroeg altijd netjes waar ie op mocht mikken.
Behalve toen met de wekker en toen met mn oog ging dat prima
Ja hij wilde jou natuurlijk niet zwanger maken als hij nog een vriendin hadquote:Op woensdag 8 december 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Eigenlijk was het trouwens meer iets van hem dan van mij hoor
Bummerquote:Kings of Leon op Pinkpop 2011
LANDGRAAF - De Amerikaanse band Kings of Leon staat volgend jaar op Pinkpop. De band betreedt op zondag 12 juni het podium in Landgraaf. Dat maakte de organisatie van het popfestival woensdag bekend.
De rockers van Kings of Leon kondigen het optreden op het driedaagse festival aan als hun 'biggest Dutch show ever'.
Eerder werd al bekend dat de Britse band Coldplay op het programma staat. Die speelt op zaterdag 11 juni op het populaire festival.
Had je heen gewild voor hen dan?quote:
was daar bummer aan?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hij wilde jou natuurlijk niet zwanger maken als hij nog een vriendin had
[..]
Bummer
2 kutnamen zijn die dus de belangrijkste plekken in gaan pikken waar ook iets anders had kunnen staanquote:
Oh zo...quote:Op woensdag 8 december 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
2 kutnamen zijn die dus de belangrijkste plekken in gaan pikken waar ook iets anders had kunnen staan
relaxed!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:12 schreef oh-oh het volgende:
KoL![]()
Als ik vrijkaartjes kan krijgen dan ga ik gewoon ff heen en weer alleen voor hun
Hahahahahahahaha nou sorry hoor, ze programmeren toch al jaren alleen nog maar grote namen voor de massa?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoop dat ze verder ook nog wat leuks programmeren, dit trekt alleen van die dagjesmensen. Laatste keer dat ze op die tour gingen stond er na 2 of 3 jaar nog maar 20.000 man op Pinkpop
Jawel, maar dan zijn het meestal wel namen die wat meer echt 'festivalpubliek' trekken, gewoon de lui die 3 dagen gaan, das KoL ook wel wat meerquote:Op woensdag 8 december 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha nou sorry hoor, ze programmeren toch al jaren alleen nog maar grote namen voor de massa?
Pink![]()
precies. En dat idee krijg ik met pinkpop ook een beetje.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Nou festivals zijn wat dat betreft al meer dan 10 jaar niet meer wat het geweest is hoor.
Zie Lowlands nu, mensen kopen die kaarten zonder dat ze weten wat dr komt en gaan gewoon om te gaan en drie dagen te blowen en te zuipen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
precies. En dat idee krijg ik met pinkpop ook een beetje.
Mjah dat laatste is toch al heel lang gewoon een onderdeel van festivals. Alsof ze 'vroegah' daar niet zopen en blowdenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Nou festivals zijn wat dat betreft al meer dan 10 jaar niet meer wat het geweest is hoor.
Zie Lowlands nu, mensen kopen die kaarten zonder dat ze weten wat dr komt en gaan gewoon om te gaan en drie dagen te blowen en te zuipen.
Nee idd, die hakkuhterror feestjes zijn héél andersquote:Op woensdag 8 december 2010 10:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
precies. En dat idee krijg ik met pinkpop ook een beetje.
*proest*quote:Op woensdag 8 december 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee idd, die hakkuhterror feestjes zijn héél andersdaar zuipt niemand, zit niemand aan de dope
Jij vindt dat vast heel lekkerquote:Op woensdag 8 december 2010 10:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Goed, dat was mijn broodje kaas
Nou nu gaan ze echt puur daarvoor, de muziek lijkt steeds minder belangrijk , ze gaan want het is Lowlands.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah dat laatste is toch al heel lang gewoon een onderdeel van festivals. Alsof ze 'vroegah' daar niet zopen en blowdenLowlands ben ik wel met je eens, maar dat hebben aan het kabinet te danken natuurlijk. Als Lowlands gewoon hun 'normale' voorverkoop deed in het voorjaar was het 13% duurder door die BTW-verhoging, nu konden ze het nog voor 6% de deur uit doen. Dus is gewoon van hun een geste aan hun bezoekers, en die tonen dus vertrouwen door kaarten te kopen zonder de lineup te weten. En Lowlands is eigenlijk toch altijd wel leuk, zoveel podia, en heel veel meer dan alleen muziek, dus er is altijd wel iets leuks te doen
Die mensen die zo strak staan op die pillen vind ik echt eng ook hoor, opgefokt volk.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
En ik durf wel te stellen dat op menig festival de sfeer veel beter en amicaler is dan op een dancefeest. Regelmatig op beide geweest (tig keer Lowlands/Pinkpop, paar keer Innercity en Nightmare) en op de laatste zie je veel meer mensen écht half dood van de pillen in een hoekje liggen, of liggen na afloop op de route naar de trein alle bushokjes eruit
dat vind ik dus echt stom, k zou een kaartje kopen om de bands die optreden, en niet zonder dat ik weet wie komt 200 euro uitgevenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Jup tis ook de laatste 2 jaar ineens weer een hype, daarvoor verkocht altijd het altijd wel goed, maar nét wel of nét niet uit, en nu ineens weer welquote:Op woensdag 8 december 2010 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nu gaan ze echt puur daarvoor, de muziek lijkt steeds minder belangrijk , ze gaan want het is Lowlands.
Ik ging vroeger echt naar festivals omdat ik de muziek leuk vond en nieuwe bandjes wilde ontdekken hoor
Nou, ik weet niet of jij naar hakkuhterror feestjes gaat hoor (ik niet iig), maar over het algemeen zitten er weinig mensen aan de pillen. Met name ook omdat die niet binnenkomen, want je wordt zelfs in je bh-tje bevoelt.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee idd, die hakkuhterror feestjes zijn héél andersdaar zuipt niemand, zit niemand aan de dope
Ja hoor, wel geweest. En daar kwam altijd met gemak bergen aan drugs binnen. Ouderwets in de flamoes bij de vrouwen, of gewoon vooraf er een paar pilletjes in mikken. Bij Nightmare liepen ze zelfs in de zaal te dealenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of jij naar hakkuhterror feestjes gaat hoor (ik niet iig), maar over het algemeen zitten er weinig mensen aan de pillen. Met name ook omdat die niet binnenkomen, want je wordt zelfs in je bh-tje bevoelt.
Ik sloeg zelfs vroeger wel es Pinkpop over omdat er echt niks kwam wat me aantrok.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik dus echt stom, k zou een kaartje kopen om de bands die optreden, en niet zonder dat ik weet wie komt 200 euro uitgeven
Mjah ik vind het niet zo gek. Je koopt toch soms ook van een artiest een CD zonder dat je weet of die 'goed' is, maar gewoon omdat je verwacht dat het zo is. Zo is het met festivals ook denk ik, mensen weten dat er toch genoeg van hun smaak geprogrammeerd wordt, dus kopen ze vast een kaartje.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik dus echt stom, k zou een kaartje kopen om de bands die optreden, en niet zonder dat ik weet wie komt 200 euro uitgeven
DAN is het wel weer lekker als er niet net iets anders in is gekomen natuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, wel geweest. En daar kwam altijd met gemak bergen aan drugs binnen. Ouderwets in de flamoes bij de vrouwen, of gewoon vooraf er een paar pilletjes in mikken. Bij Nightmare liepen ze zelfs in de zaal te dealen
Ja maar nu is dat mn ding gewoon niet meer, dat was vroegah, toen ik jong was, je weetsquote:Op woensdag 8 december 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup tis ook de laatste 2 jaar ineens weer een hype, daarvoor verkocht altijd het altijd wel goed, maar nét wel of nét niet uit, en nu ineens weer wel![]()
Maar qua nieuwe onbekende bandjes vinden is Lowlands wel écht je plek dan hoorhoeveel obscure nieuwe shit daar wel altijd niet staat
Ah join the clubquote:Op woensdag 8 december 2010 10:22 schreef Oognip het volgende:
Nah was het net een onderwerp waar ik over mee kon praten
Gatverdamme ja, hebben ze net de avond van te voren vet liggen krikken, nou, ughquote:Op woensdag 8 december 2010 10:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DAN is het wel weer lekker als er niet net iets anders in is gekomen natuurlijk
En ik durf wel te stellen van niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
En ik durf wel te stellen dat op menig festival de sfeer veel beter en amicaler is dan op een dancefeest. Regelmatig op beide geweest (tig keer Lowlands/Pinkpop, paar keer Innercity en Nightmare) en op de laatste zie je veel meer mensen écht half dood van de pillen in een hoekje liggen, of liggen na afloop op de route naar de trein alle bushokjes eruit
Praat gerust door over leuke seks hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 10:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah join the club
Die feesten en festivals hebben me nooit zo getrokken
toch vind ik dat wat anders, een film/museum/cd is hooguit 20 euroquote:Op woensdag 8 december 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah ik vind het niet zo gek. Je koopt toch soms ook van een artiest een CD zonder dat je weet of die 'goed' is, maar gewoon omdat je verwacht dat het zo is. Zo is het met festivals ook denk ik, mensen weten dat er toch genoeg van hun smaak geprogrammeerd wordt, dus kopen ze vast een kaartje.
Als je naar de film gaat, of het museum moet je ook maar afwachten of het leuk is
Haha ok het is de beurt aan senesquote:Op woensdag 8 december 2010 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Praat gerust door over leuke seks hoor
En wanneer was de laatste keer? Ik werd bij defqon in mijn kruis besnuffelt door een liev hondjequote:Op woensdag 8 december 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, wel geweest. En daar kwam altijd met gemak bergen aan drugs binnen. Ouderwets in de flamoes bij de vrouwen, of gewoon vooraf er een paar pilletjes in mikken. Bij Nightmare liepen ze zelfs in de zaal te dealen
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gatverdamme ja, hebben ze net de avond van te voren vet liggen krikken, nou, ugh
Ik herken het deels wel hoor, Pinkpop ga ik ook niet heen tenzij er echt genoeg bands zijn die ik wil zien. Lowlands ben ik dan wel wat makkelijker in maar afgelopen 2 jaar iedere keer naast kaartjes gegrepen. Vorig jaar iets te afwachtend geweest en toen was het 'ineens' uitverkocht. En nu zat ik met de vvk in Egyptequote:Op woensdag 8 december 2010 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar nu is dat mn ding gewoon niet meer, dat was vroegah, toen ik jong was, je weets
Ik ga nooit meer naar dance valleyquote:Op woensdag 8 december 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Hooguit mensen die omvallen omdat ze met hun slome harses walrussen gaan trappen he Qwea?
In Werchter heb je alleen Werchter en Werchter Boutique hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:25 schreef Ynske het volgende:
hoe heette dat festival in België ook alweer waar zoveel nieuwe bandjes kwamen?
t was niet Rock Werchter maar wel op dezelfde plaats geloof ik
Voor Dance Valley hoef ik alleen het raam open te doen, dan kan ik het gedreun horenquote:
Een aantal jaar terug ofzo. Ik zeg ook niet dat het overal zo is, maar geloof me, als je op dat soort feesten de mensen en sfeer prima vindt, dan ga je zeker op een festival het echt geen agressieve of rare boel vinden hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wanneer was de laatste keer? Ik werd bij defqon in mijn kruis besnuffelt door een liev hondje
Dat gedreun van die arme tot moes getrapte walrussen?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor Dance Valley hoef ik alleen het raam open te doen, dan kan ik het gedreun horen
dat zal die Werchter Boutique geweest zijn dan, daar heb ik stukken van meegekregen via de radio, klonk echt wel lekker die bandjesquote:Op woensdag 8 december 2010 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In Werchter heb je alleen Werchter en Werchter Boutique hoor.
Pukkelpop in Genk?
Das echt een heel leuk festival.
Sowieso is de sfeer in België altijd duizend keer leuker dan in NL
Ja, die hoor je brullenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat gedreun van die arme tot moes getrapte walrussen?
Pukkelpop wel, maar Lowlands niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In Werchter heb je alleen Werchter en Werchter Boutique hoor.
Pukkelpop in Genk?
Das echt een heel leuk festival.
Sowieso is de sfeer in België altijd duizend keer leuker dan in NL
Dat zijn geen nieuwe bandjesquote:Op woensdag 8 december 2010 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zal die Werchter Boutique geweest zijn dan, daar heb ik stukken van meegekregen via de radio, klonk echt wel lekker die bandjes
dan weet ik niet welke t is geweestquote:Op woensdag 8 december 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zijn geen nieuwe bandjesDat is juist volgens mij met de 'veteranen' van Werchter
Nou nee, op Werchter Boutique stond dit jaar Prince en vorig jaar Madonna, dat zijn juist de meganamenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zal die Werchter Boutique geweest zijn dan, daar heb ik stukken van meegekregen via de radio, klonk echt wel lekker die bandjes
Maar het ging me ook niet om de agressieve boelquote:Op woensdag 8 december 2010 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een aantal jaar terug ofzo. Ik zeg ook niet dat het overal zo is, maar geloof me, als je op dat soort feesten de mensen en sfeer prima vindt, dan ga je zeker op een festival het echt geen agressieve of rare boel vinden hoor
Nee, dat zijn de namen die te groot zijn voor festivallen.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zijn geen nieuwe bandjesDat is juist volgens mij met de 'veteranen' van Werchter
Ik denk wat oh-oh zegt; Pukkelpop. Das net als Lowlands met heel veel nieuws/onbekends en dan aangevuld met een paar wat grotere namenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan weet ik niet welke t is geweest
Je had ook een tijdje terug altijd zoiets op Werchter hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de namen die te groot zijn voor festivallen.
Jij bent in de war met Pinkpop Classic, dat is echt tragisch, daar gaat ook niemand meer heen
Ja maar Pukkelpop is lekker klein, gezellig, ik ben dr in een kwartier, dus waarom zou ik dan naar Lowlands gaanquote:Op woensdag 8 december 2010 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pukkelpop wel, maar Lowlands niet?die hebben toch altijd 90% dezelfde lineup. Maar de sfeer is idd wel relaxed daar
Werchter blijft het leukste festival
Lekker snel cashen, best slimquote:Op woensdag 8 december 2010 10:33 schreef Ynske het volgende:
[GEZ] kaartjes low lands
wat ik ook stom vind is als mensen kaartjes kopen om ze door te gaan verkopen, ok ik snap dat mensen graag willen, maar om daar alleen kaartjes voor te kopen
Ooh, nou, breek me de bek niet openquote:Op woensdag 8 december 2010 10:33 schreef Ynske het volgende:
[GEZ] kaartjes low lands
wat ik ook stom vind is als mensen kaartjes kopen om ze door te gaan verkopen, ok ik snap dat mensen graag willen, maar om daar alleen kaartjes voor te kopen
Die lui heb je er altijd tussen natuurlijk, overal. Net als je dat je op die feesten weer lui hebt die ook alleen komen om aan de drank of de pillen te gaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar het ging me ook niet om de agressieve boelwant dat heerste er op dance valley ook niet. Gaat me erom dat mensen voor een pinkpop, naar mijn idee, enkel komen om 3 dagen helemaal naar de klote te gaan en het ze geen fuck boeit wie wel of niet optreed
En dat moet iedereen zelf weten hoor... maar het is niks voor mij
Wat oh-oh zegt, je kan ze soms voor 3 of 4x de normale prijs weer verkopen. Heel asociaal en gelukkig worden er steeds vaker gewoon ticket geblokkeerd die via Marktplaats e.d. voor woekerprijzen worden verkocht.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:33 schreef Ynske het volgende:
[GEZ] kaartjes low lands
Ik vind dat echt fucking naaierij weet je dat?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb best vaak kaartjes verkocht met dikke winst vroeger
Echt asociaal. Zeker als je ze alleen met die reden koopt. Je verneukt zo echt gewoon de hele tickethandel.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb best vaak kaartjes verkocht met dikke winst vroeger
Dan ken nog natuurlijk. Maar ik heb echt geen greintje respect voor mensen die kaartjes kopen puur om ze weer door te verkopen voor het 3-voudige.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Het ergste was nog toen ik es met een vriend voor een vriendin kaartjes had gekocht voor dr verjaardag voor Heather Nova of zo. Stonden we daar in Utrecht voor de deur van Vredenburgt, biedt iemand me het drievoud van dat kaartje.
Ik kaartje verkocht, zij met zn tweetjes dr heen, ik gewacht ergens in een kroeg, hoppakee
I hear you!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ken nog natuurlijk. Maar ik heb echt geen greintje respect voor mensen die kaartjes kopen puur om ze weer door te verkopen voor het 3-voudige.
Nah, een keer bij Prince, waren we op de gastenlijst gezet, dus wij eerst checken of we daadwerkelijk daar naar binnen konden, en daarna nog ff vrolijk voor die kaarten verkopen voor vet veel geldquote:Op woensdag 8 december 2010 10:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind dat echt fucking naaierij weet je dat?
Met name als je ze alleen koopt om weer door te verkopen
Mensen willen vet graag heen en dan is er 1 of andere klootviool die kaarten opkoopt en ze doorverkoopt voor 50 of 100% extra
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt asociaal. Zeker als je ze alleen met die reden koopt. Je verneukt zo echt gewoon de hele tickethandel.
Dat laatste is echt asoquote:Op woensdag 8 december 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, een keer bij Prince, waren we op de gastenlijst gezet, dus wij eerst checken of we daadwerkelijk daar naar binnen konden, en daarna nog ff vrolijk voor die kaarten verkopen voor vet veel geldEn toen bij Heather Nova. En es mijn kaartje voor MC Hammer met heel veel winst omdat ik daar eigenlijk niet heen wilde.
En ik krijg vaak Pinkpopvrijkaarten, als ik dan toch al een kaartje gekocht had dan zorgde ik ook wel dat ik daar goed voor cashte hoor, mooi meegenomen
Waarom?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat laatste is echt asogeef ze dan gewoon terug aan diegene die ze aan je geeft als je toch al een kaartje hebt, of verkoop het gewoon voor de normale verkoopprijs, kan jij toch ook gratis er heen?
Ik had daar dus echt niet zoveel zin in , mn moeder en mn zusje wilden daar persé heen, maar toen iemand anders dr zowat het dubbele voor over had was ik helemaal blij dat ik dr met goed fatsoen onderuit konquote:Op woensdag 8 december 2010 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
moest je niet betalen om van dat MC Hammer kaartje af te komen?
Wat een gelul!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom?
Kun je mooi een leuke dag voor hebben en dan hadden ze maar gewoon netjes op tijd kaartjes moeten kopen net als ik
Een beetje winst voor de moeite, prima.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Vroegâh, toen lag je nog met je slaapzak in de rij voor de VVV voor concertkaartjes, dan verdiende je dat echt wel hoor, beetje winst.
Nee jij zou zeggen nee nee ik hoef niks extra, doe maar gewoon de onkosten, terwijl dr mensen staan te springen om dat ene kaartjequote:Op woensdag 8 december 2010 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een gelul!
Ik had mazzel dat ik er bij defqon doorheen kwam, maar veel lui niet, en die waren toch echt net zo op tijd als mij. En dan in ene is het uitverkocht.
Dat heeft werkelijk geen reet te maken met op tijd een kaartje kopen, en ik vind het ronduit sneu.
Naja, als ze mijn kaartje daar niet voor kochten kochten ze t volgende wel voor zoveel geld hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een beetje winst voor de moeite, prima.
Maar niet het 3 voudige
Sommige mensen proberen dat ook wel maar als dingen in 1 of anderhalf uur uitverkopen. Niet iedereen zit de hele dag te internetten op z'n / haar werk, you knowquote:Op woensdag 8 december 2010 10:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom?
Kun je mooi een leuke dag voor hebben en dan hadden ze maar gewoon netjes op tijd kaartjes moeten kopen net als ik
Ja en al die woeker-ticket bureau's draaien ff een scriptje en harken ze met het maximale aantal per keer binnenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:46 schreef DeZwabber het volgende:
die kaartverkoop zooi via internet doe ik in iedergeval nooit meer, nu al een aantal concerten gemist, omdat ondanks dat je een half uur die pagina zit et f5en, de zooi vastloopt als de verkoop ingaat
is ook altijd binnen 5 minuten uitverkocht
Naja nogmaals , vroeger lag ik daar gewoon op tijd voor in de rijquote:Op woensdag 8 december 2010 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sommige mensen proberen dat ook wel maar als dingen in 1 of anderhalf uur uitverkopen. Niet iedereen zit de hele dag te internetten op z'n / haar werk, you know
Ik vind het nog steeds niet echt een reden om dan maar kaartjes maar met winst door te verkopen. Stel dat jij nou nét te laat bent voor een Prince-kaartje, dan vind je het toch niet relaxed als de kaartjes op zijn door woekerhandelaren, die dan zo'n kaartje best aan jou willen verkopen, maar voor 400 euriquote:Op woensdag 8 december 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja nogmaals , vroeger lag ik daar gewoon op tijd voor in de rij
Nou ja, als jij ze op marktplaats zet en de mensen blijven tegen elkaar opbieden dan zou ik ook niet zeggen "jij biedt wel meer maar die ander was eerder"quote:Op woensdag 8 december 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet echt een reden om dan maar kaartjes maar met winst door te verkopen. Stel dat jij nou nét te laat bent voor een Prince-kaartje, dan vind je het toch niet relaxed als de kaartjes op zijn door woekerhandelaren, die dan zo'n kaartje best aan jou willen verkopen, maar voor 400 euri
Tis toch een beetje je eigen 'scene' die je dan naait vindt ikHet zijn wel mensen die dezelfde interesses delen als jij. En dat je quitte speelt is niet meer dan logisch, of als iemand een tientje extra biedt voor de moeite.
Ja! Ik heb de mijn mysteryland verkocht omdat ik met mijn enkel zat.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee jij zou zeggen nee nee ik hoef niks extra, doe maar gewoon de onkosten, terwijl dr mensen staan te springen om dat ene kaartje![]()
Dat is gewoon handel hoor![]()
Let wel , ik kocht ze dr nooit voor.
Maar mn zusje weet nooit psies hoeveel Pinkpopkaarten ze krijgt en wie er allemaal willen gaan, dus ik kocht als ik echt iets wilde zien wel een kaartje voor de zekerheid.
Nee natuurlijk, dat heb ik ook eens met een Werchter kaart gehad. Het gaat mij met name om mensen die kaartjes kopen/aannemen zonder de intentie ooit te gaan, en ze direct op Marktplaats gooien voor 3 of 4x de normale prijs. Dat is niet 'handel' of toevallig een geluk bij een ongeluk (dat je nog wat leuks vangt als je onverwacht niet naar een concert kan). Das gewoon oplichting, en ik ben blij dat de concertorganisatoren en het kabinet daar flink wat tegen doetquote:Op woensdag 8 december 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als jij ze op marktplaats zet en de mensen blijven tegen elkaar opbieden dan zou ik ook niet zeggen "jij biedt wel meer maar die ander was eerder"
Wat is dr nou sneu aan handel?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Ik heb de mijn mysteryland verkocht omdat ik met mijn enkel zat.
5 euro extra gevraagd voor de moeite. En er was me ruim 50 extra geboden.
En precies, dat is handel. En dat is sneu.
Niks aan handel. Maar wél als iets al schaars is om er dan nog wat extra van te gaan kopen zodat het nóg schaarser wordt met als enige doel het dan voor veel geld weer te verkopen...quote:Op woensdag 8 december 2010 10:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat is dr nou sneu aan handel?
Als we allemaal zo dachten konden we beter een communistisch landje worden
Naja dat doe ik niet en dan nog, zolang dr gekken zijn die de kaarten kopen voor die prijzen zullen er mensen zijn die het doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, dat heb ik ook eens met een Werchter kaart gehad. Het gaat mij met name om mensen die kaartjes kopen/aannemen zonder de intentie ooit te gaan, en ze direct op Marktplaats gooien voor 3 of 4x de normale prijs. Dat is niet 'handel' of toevallig een geluk bij een ongeluk (dat je nog wat leuks vangt als je onverwacht niet naar een concert kan). Das gewoon oplichting, en ik ben blij dat de concertorganisatoren en het kabinet daar flink wat tegen doet
Ehm?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
het kabinet daar flink wat tegen doet
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks aan handel. Maar wél als iets al schaars is om er dan nog wat extra van te gaan kopen zodat het nóg schaarser wordt met als enige doel het dan voor veel geld weer te verkopen...
nou dat dusquote:Op woensdag 8 december 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, dat heb ik ook eens met een Werchter kaart gehad. Het gaat mij met name om mensen die kaartjes kopen/aannemen zonder de intentie ooit te gaan, en ze direct op Marktplaats gooien voor 3 of 4x de normale prijs. Dat is niet 'handel' of toevallig een geluk bij een ongeluk (dat je nog wat leuks vangt als je onverwacht niet naar een concert kan). Das gewoon oplichting, en ik ben blij dat de concertorganisatoren en het kabinet daar flink wat tegen doet
Ze waren toch bezig met wetgeving? En er worden nu dus al een hoop kaarten die op MP staan e.d. ongeldig gemaakt en weer opnieuw in de verkoop gegooid via de 'normale' kanalen voor de normale prijsquote:
Ooh, dan heb ik echt wat gemistquote:Op woensdag 8 december 2010 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze waren toch bezig met wetgeving? En er worden nu dus al een hoop kaarten die op MP staan e.d. ongeldig gemaakt en weer opnieuw in de verkoop gegooid via de 'normale' kanalen voor de normale prijs
Oh dat is al een hele poos dat kaarten ongeldig worden gemaakt en zo!quote:
Hier ook, collegequote:Op woensdag 8 december 2010 10:59 schreef Maes het volgende:
Tis hier saai, die honden liggen ook alleen maar te snurken
Van de Lowlands site;quote:
quote:ZWARTHANDEL?
Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Als het zover is laten we dat via de mailinglist weten. Aanmelden voor de mailing kan hier. Om iedereen een gelijke kans te geven werken we niet met voorinschrijvingen. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:00 schreef Oognip het volgende:
Ik moet plassen maar ik heb geen zinDit heb ik nog nooit een jongen horen zeggen trouwens
Jij houdt het dus liever allemaal binnen?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:00 schreef Oognip het volgende:
Ik moet plassen maar ik heb geen zinDit heb ik nog nooit een jongen horen zeggen trouwens
Volle doos?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Het sneeuwt gewoon nog steeds hier![]()
Ik moet nog ff een kadodoos maken voor een vriendin die morgen jarig is
Tuurlijk en zeker tijdens collegequote:Op woensdag 8 december 2010 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij houdt het dus liever allemaal binnen?
Yups!quote:
checkquote:
Haha nee dat zit al op je wekkerquote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups!
Maar geen kleffe zooi dr in hoor
Pist gewoon waar ie zit langs zn been afquote:Op woensdag 8 december 2010 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Burning rubber?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups!
Maar geen kleffe zooi dr in hoor
Wel consequentquote:Op woensdag 8 december 2010 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ook niet meer hoorquote:
Ik ben een meisje hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pist gewoon waar ie zit langs zn been af
iehquote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pist gewoon waar ie zit langs zn been af
Wutquote:Op woensdag 8 december 2010 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
ieh
dat doet me denken aan een stelletje op t station, tijdje terug, staan te zoenen, zij rokje aan, zie je ineens de grond om haar heen nat worden
Niet! Gatver!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
ieh
dat doet me denken aan een stelletje op t station, tijdje terug, staan te zoenen, zij rokje aan, zie je ineens de grond om haar heen nat worden
Die kan goed zoenen dan!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
ieh
Misschien was ze wel aan het squirtenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dat kan toch heul nietik neem aan dat ze stond te pissen
Je kan toch niet zó nat worden ineens dat het door d'r ondergoed heen te zien is op de grond
Dat lijkt me dan ook weer een beetje teveel van het goede
Nou, ik neem ook aan dat het iets anders wasquote:Op woensdag 8 december 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dat kan toch heul nietik neem aan dat ze stond te pissen
Je kan toch niet zó nat worden ineens dat het door d'r ondergoed heen te zien is op de grond
Dat lijkt me dan ook weer een beetje teveel van het goede
Van een beetje zoenen? Midden op het station?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien was ze wel aan het squirten
Van alleen zoenen?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien was ze wel aan het squirten
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:09 schreef Oognip het volgende:
Ik zag laatst een filmpje van een meisje dat aan het squirten was. Bah, ik moet er toch niet aan denken gatver de gatver
Haha ik ben heul geen expert, maar ik denk niet dat je kan squirten van een beetje zoenen. Klaarkomen vast welquote:Op woensdag 8 december 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van een beetje zoenen? Midden op het station?
Jij bent de expert qua menselijk lichaam, dus vertel maar; kan dat?
Test het es zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ik ben heul geen expert, maar ik denk niet dat je kan squirten van een beetje zoenen. Klaarkomen vast wel
haha squirten ga ik niet testen. Dat laat ik graag aan iemand anders over en het andere hou ik wel voor mezelfquote:Op woensdag 8 december 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Test het es zou ik zeggenWe horen de uitkomsten wel
Is ook niet aan te raden met dit weer om zoiets op een station te doenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
haha squirten ga ik niet ga testen dan is het dat. Dat laat ik graag aan iemand anders over en het andere hou ik wel voor mezelf
Haha heb je een ijspegel aan je doos hangenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is ook niet aan te raden met dit weer om zoiets op een station te doen
Idd, en als je het niet op z'n oh-oh's doet hangt er wellicht nog meer aanquote:Op woensdag 8 december 2010 11:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha heb je een ijspegel aan je doos hangen
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd, en als je het niet op z'n oh-oh's doet hangt er wellicht nog meer aan
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd, en als je het niet op z'n oh-oh's doet hangt er wellicht nog meer aan
Whaha iddquote:Op woensdag 8 december 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ook handig, een bevroren kwakkie, sommige betalen daar 300 euro voor![]()
Gouwe handel dus Oognip!
Je let niet opquote:Op woensdag 8 december 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ook handig, een bevroren kwakkie, sommige betalen daar 300 euro voor![]()
Gouwe handel dus Oognip!
Het kan dus gewoon gratisquote:Op woensdag 8 december 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je let niet op![]()
Het kost 300 euro per jaar per ejaculaat om op te laten slaan
Met dit weer pure geldverspillingquote:Op woensdag 8 december 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je let niet op![]()
Dat weet jij dan weer hè?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je let niet op![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je let niet op![]()
Ja, ik heb laatst met mn moeder op internet gesurfdquote:
ja, heerlijk krijg je t zo lekker warm vanquote:
Jaaa, ik leef nogquote:Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
GB je leeeeeeeeft nog!!!
Alle ledematen nog intact?
![]()
WB!
Volgens al die paranoia angsthazen hier zat je veel te dichtbijquote:Op woensdag 8 december 2010 12:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaa, ik leef nogBen zelfs nog wezen duiken toen de eerste aanvallen zijn geweest
Maar ik zat niet in dat gebied hoor, anders was ik écht het water niet in gegaan.
Jullie horen niet bij het Landquote:Op woensdag 8 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Morgenochtend trekken winterse buien over het land...
WTF hadden wij dan vandaag?
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jullie horen niet bij het Land![]()
Hoi GB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |