HET WAS EEN GRAPJE!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
Als ie echt jarig is krijgt ie pas z'n tongzoen van mij.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
Ja dagquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
HET WAS EEN GRAPJE!!!
IK BEN HELEMAAL NIET JARIG!!
snel verander de TT
Zienquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
Net gehaktballetjes gemaakt met pijnboompitjes, paneermeel, een berg italiaanse kruiden, uitje, knoflookteentje en een klein beetje sambal voor het kickje![]()
* rijsttafel rent wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zien
* PdeHoog legt camera klaar om dit op HD-formaat te filmen
Getsie koud hoor! wel stoer en ook gezond, mare wellicht morgen bellen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
Hier ook maar ff
Jeej voor Rijst
Have fun
Nou jaIk ga zo ff douchen
onder een douche die nog steeds niet goed warm wil worden maar ik heb geen tijd om hem te fixen
daarom maar ff 's avonds douchen. Dat kan ik beter hebben dan 's ochtends vroeg die koude plens
Geen ontkomen aan!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
* rijsttafel rent weg
* rijsttafel verstopt zich onder de dekens
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Lekker![]()
Leuke met gehaktballen je lekker je eigen draai aan kan geven.
Dan ken je mij nog niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen ontkomen aan!
You can hide, but you never can leave..
Nou, dit is geheel eigen kosten en zo. Het vreemde is dat-ie het in de zomer wel gewoon goed doetquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Getsie koud hoor! wel stoer en ook gezond, mare wellicht morgen bellen?
Of jij Golfer nog nietquote:
Als andere kranen aan dezelfde ketel wel gewoon warm worden, zou ik inderdaad je mengkraan eens nakijken. Huppakee waterpomptang erbij.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dit is geheel eigen kosten en zo. Het vreemde is dat-ie het in de zomer wel gewoon goed doetHet is een thermo-meng-kraan. Ik ga in mijn vakantie over 1.5 week eens kijken of ik er niet gewoon een normale kraan op kan monteren. En dan gelijk een waterbesparende douchekop. Dan heb ik ook wat meer controle over het geheel
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als andere kranen aan dezelfde ketel wel gewoon warm worden, zou ik inderdaad je mengkraan eens nakijken. Huppakee waterpomptang erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |