Hot from the digital press wist Ronald te vertellen dat er voor het najaar een kleine tour gepland staat. In de maanden oktober, november en december zal er in samenwerking met wat sponsors een tourtje worden opgezet. Welke zalen? Welke plaatsen? Dat is nog niet bekend aangezien de tour pas later dit jaar is en het opzetten ervan ook nog in een pril stadium zit. Maar zodra er wat meer nieuws rondom de najaarstour is dan hoor je het hier.
of heb je er 2 dagen over gedaan om het oorspronkelijke bericht te ontcijferen?
Lijkt me een strak plan om na de drukke festivalmaanden het album een beetje te promoten.
quote:off all fucking places venray
Op woensdag 14 mei 2003 09:31 schreef Apfel het volgende:
Dat was het vage deel niet, stond nog een ander deel in waar ik geen touw aan vast kan knopen
Zal eens vragen of ze naar Venray komen
maar wel gewoon relaxed dat ze gaan touren
quote:Je zult het niet geloven maar ze hadden in februari eigenlijk in de Apollo gestaan!!!
Op woensdag 14 mei 2003 09:55 schreef Cybart het volgende:[..]
off all fucking places venray
laat ze dan meteen naar Deurne komen
quote:nee ronald zou toch een set komen draaien
Op woensdag 14 mei 2003 12:56 schreef Apfel het volgende:[..]
Je zult het niet geloven maar ze hadden in februari eigenlijk in de Apollo gestaan!!!
Zo las ik in de aankondiging voor Di-Rect op een uitgaanssite die tevens het programma voor de volgende maand aankondigde met oa. Soulvation, Jan Akkerman en Ronald solo. Maar door wat herrie met het management is dat toendertijd niet doorgegaan. Ze zouden het nog eens proberen maar goed.
quote:
...Zorg er ook vast voor dat je zondag 9 februari vrijhoudt. Dan staan Soulvation, Jan Akkerman en band én Ronald Molendijk in Apollo.Bron: http://www.dienblad.nl/nieuws/dance/0103/apollo.htm
quote:jan akkerman wist ik idd ook nog
Op woensdag 14 mei 2003 17:24 schreef Apfel het volgende:[..]
groeten ronald
I'm A Freak
hehe cool dat je weer wat van je laat horen Ronald
we kunnen niet wachten op de single & het album!
quote:Tom Mulder ? Chiel Montagne ? Frits Spits ? Jack Spijkerman ?
Op donderdag 15 mei 2003 08:36 schreef soulvation het volgende:speciaal gemaakt door neerlands bekendste radio jock.
maar ik heb weer weinig te willen.....dan maar weer eens die sampler luisteren
quote:maybe,
Op dinsdag 22 juli 2003 01:28 schreef Apfel het volgende:
Are you awaaaaaheeekeee.En Red ga je de volgende keer weer mee?
I'll keep you posted
Nou Red, wie weet tot dan maar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |