quote:jah die single heb ik nu ook, maar ik vind die live toch wat leuker maar die ze bij evers deden was nog beter... lekker levendig!!!
Op zaterdag 29 juni 2002 11:53 schreef Cybart het volgende:[..]
single is net anders (meer vocals), maar dit bewijst maar weer hoe goed ze live ( in de studio ) zijn.
heeft iemand die opname?
Erg goede plaat en op zich qua sound commerciëel genoeg om te scoren.
quote:Nu weer
Op dinsdag 16 juli 2002 17:28 schreef Luni het volgende:
De nieuwe single "summer in the city" was vanmiddig op radio 3FM
quote:Nijmegen was echt een feest, niet helemaal vol maar het publiek ging van alle kanten los. In tijden al niet meer ZO'N energieke show gezien als van hun. Ik heb met volle teugen staan genieten. Helaas deed Candy die later op de avond stond niet mee maar vroeg tijdens haar show nog wel een stuk of 3 keer applaus voor SOULVATION*
Door Cybart - maandag 15 juli 2002 17:27
vanavond (geloof ik) staan ze in Nijmegen
quote:Hij ligt officieel vrijdag 19 juli (morgen) in de winkel dus alles kan nog gebeuren
Op dinsdag 16 juli 2002 07:43 schreef postinggirl het volgende:
En het lied wordt dus helemaal genegeerd door platenkopend Nederland....![]()
quote:goede bands moet je steunen, buy the album
Op donderdag 18 juli 2002 15:54 schreef Ronhui het volgende:
Weet iemand waar ik het album kan downen?
btw, aan het album komen is al een hele opgave
(moeilijk te vinden)
ik snap niet waarom eigenlijk het had iets te maken met het veranderen van platenmaatschappij dacht ik.
trouwens ik vind de albumversie van summer in the city (die je kan downloaden op de site) echt wel beter als de radioversie. bij de radioversie roepen ze de hele tijd met zon mislukte zware stem "SUMMER IN THE CITY" erdoor
ik zou ze trouwens ook nog wel es live willen zien!
en soulvation was gister nog bij KINKtv op tmf, optreden viel me een beetje tegen moet ik zeggen (natuurlijk kwam dat doordat ze maar heel kort effetjes summer in the city mochten spelen) want ik weet dat ze veeel beter kunnen.
"Nee we krijgen alleen nog de mini single deze week". ![]()
Ik wil de maxiiiiiiiii, boehoe
quote:Zullen we die 9 maar even afrond zodat het 80% wordt. Lijkt weer net ietstjes meer.
Op woensdag 24 juli 2002 13:05 schreef Cybart het volgende:
gemaakt door het 538publiek met ruim 79%
ontzettend bedankt voor jullie :0 in dit forum mbt onze muziek!
ons eerste, album " some love " is door onze vorige platenmaatschappij uit de handel gehaald, dit is gebeurd in overleg met b.m.g., onze huidige partner.
het gaat wat ver om de precieze reden hier te publiceren.
we zijn op dit moment keihard aan het werken in onze " soulcave studio " om binnen nu en een paar maanden een waardig vervolg te realiseren.
werktitel van dit 2e album is " more love " .
check af en toe www.soulvation.com daar houden via newsflitsten alle geintreseerden op de hoogte.
soulvation* for all!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |