?quote:
Faalbaasquote:
Mijn standaard PIquote:
Ik heb geen nicht...quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits van je nicht?
dat is een SEPO JA!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik weet het jaquote:
Ik lag ook in mijn bed. Totdat ik de lapo hadquote:
Het spijt me baasquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dat is een SEPO JA!!!!!!!!!!!!!!
Braaf.quote:
quote:
En nu?quote:
Vertel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]Bed
Dat is zo'n veelzijdig ding
Je kan erop slapen, spelen, springen, stoeien, seksen en weet ik veel watquote:
je hebt wel veel ervaring met dat ding zie ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je kan erop slapen, spelen, springen, stoeien, seksen en weet ik veel wat
Dat heb jij ook wel als je groot bentquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je hebt wel veel ervaring met dat ding zie ik
Heb het al mijn vriendquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat heb jij ook wel als je groot bent
15 jaar en ervaring? Dat moet je eens tegen een MILF zeggen. Dan lacht ze je hard uitquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
24 jaar en ervaring? Dat moet je eens tegen een MILF zeggen. Dan lacht ze je hard uit![]()
ja en ervaring ja problemen mee?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
15 jaar en ervaring? Dat moet je eens tegen een MILF zeggen. Dan lacht ze je hard uit![]()
Ik zeg nergens dat ik erg veel ervaring hebquote:
maar je lacht de ander uitquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik erg veel ervaring heb
Ohja dat kloptquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik weinig ervaring heb. Dat laat ik in het midden. En ik lach niemand uitquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar je lacht de ander uit
idioot
Daar weet jij niks van.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
15 jaar en ervaring? Dat moet je eens tegen een MILF zeggen. Dan lacht ze je hard uit![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik weinig ervaring heb. Dat laat ik in het midden. En ik lach niemand uit
Ik ben geen MILF. Leer eens begrijpend lezen.quote:
maar je zit me belachelijk te makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben geen MILF. Leer eens begrijpend lezen.
Zo voel jij het blijkbaar. Het was niet meer dan een plagerijtje. Zonde man.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar je zit me belachelijk te maken
ik voel me snel op me tenen getrapt, kan ik niet veel aan doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo voel jij het blijkbaar. Het was niet meer dan een plagerijtje. Zonde man.
Jawel. Niet alles zo serieus nemen. En al helemaal niet op FOK!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik voel me snel op me tenen getrapt, kan ik niet veel aan doen
quote:
quote:
Doe ik niet, maar toch voel je je getrapt en vooral als je niet helemaal in bui bentquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jawel. Niet alles zo serieus nemen. En al helemaal niet op FOK!
Ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:22 schreef Michhas het volgende:
Ik voel spanningsvelden in dit topic...
Steeds meer...
Beetje actie. Eindelijk!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:22 schreef Michhas het volgende:
Ik voel spanningsvelden in dit topic...
Steeds meer...
IK POMP ER WEL WAT ANDERS INquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dingen bevestigen waar je niks van af weetquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zeg je net zelf. Ik bevestig het alleen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
IK POMP ER WEL WAT ANDERS INInkoppertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Ja ik had het doorquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daarom ook die![]()
's in het vorige post
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Geen dingen bevestigen waar je niks van af weet
Ik zeg alleen dat ik weet dat het klopt dat jij dat nergens zei. Beetje duidelijk nu?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Lees het topic anders even door. Ik hield dat punt geheel in het midden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg alleen dat ik weet dat het klopt dat jij dat nergens zei. Beetje duidelijk nu?
Maar wat als het een vrouw was geweest?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kwam er een man bij de dokter kwam de dokter niet
Dankjequote:
Ja dat zeg ik toch ook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Lees het topic anders even door. Ik hield dat punt geheel in het midden.
Daag Mieggasquote:
Doeggquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daag Mieggas![]()
En alle andere natuurlijk![]()
![]()
Zoals in mijn foboquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meh, de leukste vind je wel in FoBo's.
Ik zie er geen bij jou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meh, de leukste vind je wel in FoBo's.
Als je me niet te bang hebt gemaakt met al je engheid ga ik toch maar eens proberen te slapen.quote:
Dat lukt wel...quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je me niet te bang hebt gemaakt met al je engheid ga ik toch maar eens proberen te slapen.
Trusten!
Hmm, vervelend. Gedroomd?quote:Op woensdag 8 december 2010 07:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja he
Ik heb zo raar geslapen vannacht, ik weet niet zo goed hoe ik me nu moet voelen
Ik weet het nietquote:Op woensdag 8 december 2010 07:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hmm, vervelend. Gedroomd?
Sterkte Hunkietonk!
quote:Op woensdag 8 december 2010 07:44 schreef MaleDuck het volgende:
Lutte
Michhas
Zo weer een nieuwe dag, eens kijken of ik vandaag wel wat kan betekenen voor mn baas
quote:Op woensdag 8 december 2010 07:52 schreef Lutte het volgende:
Ik heb de tijd die ik besteed aan opmaken/haar doen vandaag gereserveerd als tijd om extra onder een dekentje op de bank te liggen. En dat doe ik nu dus.
Haha, dankje.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:00 schreef NBT het volgende:
Lutte!![]()
Ik heb op jou gestemd al nieuwe mogelijke mod
Als het kon was ik waarschijnlijk mijn bed niet eens uit geweest!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik zou zo mn bed weer inkruipen als het kon
Dus jij zit de hele dag hier?quote:Op woensdag 8 december 2010 08:07 schreef Michhas het volgende:
Lang leve staking van de TNT, geen post voor klanten dus het zal rustig worden vandaag en morgen
Eensch, was weer een half uur later wakker dan ik eigenlijk van plan was...quote:Op woensdag 8 december 2010 08:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Als het kon was ik waarschijnlijk mijn bed niet eens uit geweest!
Probablyquote:Op woensdag 8 december 2010 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij zit de hele dag hier?
NBT
iBenny
Dat is fijn!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:07 schreef Michhas het volgende:
Lang leve staking van de TNT, geen post voor klanten dus het zal rustig worden vandaag en morgen
Eendje!!!!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij zit de hele dag hier?
NBT
iBenny
Hmmm, meer tijd voor warme dekens!quote:
Wanneer ben ik niet gezellig dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 08:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is fijn!Michhas word eindelijk gezellig in GRTDOJW.
[..]
Eendje!!!!
Jij bent wel gezellig!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wanneer ben ik niet gezellig dan?
Koffie geeft je een warm gevoel van binnen en niet alleen van buiten, dus denk dat een combi van warme dekens met een bakkie koffie het best isquote:
Wat vullen we elkaar mooi aan!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Koffie geeft je een warm gevoel van binnen en niet alleen van buiten, dus denk dat een combi van warme dekens met een bakkie koffie het best is
Jep, het lijkt wel of het voorbestemd isquote:
das nog beterquote:Op woensdag 8 december 2010 08:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Als het kon was ik waarschijnlijk mijn bed niet eens uit geweest!
Eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 8 december 2010 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, het lijkt wel of het voorbestemd is
ow...quote:
Sterkte wederhelft!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow...
ik ben even de fabriek in hier, dus ga de kou trotseren, wish me luck
Dit is niet wat je verwacht had!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:31 schreef Michhas het volgende:
Kom ik op werk, teringdrukWat is dit man
Jij ook sterkte vandaag dan!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
NeeDe teleurstelling is dan ook groot, erg groot...
Oh noes. Snel meld je ziekquote:Op woensdag 8 december 2010 08:31 schreef Michhas het volgende:
Kom ik op werk, teringdrukWat is dit man
Dat is waar ja. En trouwens... mijn buurman zet zijn Citroën Xantia uit 1998 te koop. Dat ding rijdt op gas en heeft een APK tot december 2011. Hij vraagt er ¤ 2.750 voor. Is dat niet wat veel?quote:Op woensdag 8 december 2010 08:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... maar gelukkig een stuk minder glad dan afgelopen dagen
Hee! Waar is je andere gekke vrouw of tieten UI?quote:Op woensdag 8 december 2010 08:42 schreef NBT het volgende:
PD!![]()
HT!![]()
Lutte welkom terug
En ik vind het vandaag gladder en kouder dan voorheen!
Ik mis je tietenquote:Op woensdag 8 december 2010 08:42 schreef NBT het volgende:
PD!![]()
HT!![]()
Lutte welkom terug
En ik vind het vandaag gladder en kouder dan voorheen!
GEKKE VROUW!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee! Waar is je andere gekke vrouw of tieten UI?
Ik mis ze ook, maar ben niet in de m000d voor tietenquote:
Sorry, er viel een woordje weg, je bent te gek!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:45 schreef NBT het volgende:
[..]
GEKKE VROUW!!!!!!!!!!!!!!!Hoe durf je mij gek te noemen!
![]()
![]()
[..]
Ik mis ze ook, maar ben niet in de m000d voor tieten
Dan is het goed!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sorry, er viel een woordje weg, je bent te gek!
Dus je bent nu even tietloos?quote:Op woensdag 8 december 2010 08:45 schreef NBT het volgende:
Ik mis ze ook, maar ben niet in de m000d voor tieten
op Fok! wel, IRL juist nietquote:Op woensdag 8 december 2010 08:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dus je bent nu even tietloos?
Nicequote:
Ja ik begrijp het ook niet.......... Misschien word ik stiekem heteroquote:Op woensdag 8 december 2010 08:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat je niet in de mood bent voor tieten?
quote:Op woensdag 8 december 2010 08:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het ook niet.......... Misschien word ik stiekem hetero
Ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 8 december 2010 08:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is waar ja. En trouwens... mijn buurman zet zijn Citroën Xantia uit 1998 te koop. Dat ding rijdt op gas en heeft een APK tot december 2011. Hij vraagt er ¤ 2.750 voor. Is dat niet wat veel?
Naaktlopen?quote:Op woensdag 8 december 2010 08:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb gisteren een bekeuring gekregen
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 8 december 2010 08:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb gisteren een bekeuring gekregen
Kan je alleen daaraan denken?quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 08:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kan je alleen daaraan denken?
Ik reed een klein stukje over de stoep.quote:
[..]
Ik reed een klein stukje over de stoep.
[..]
[..]
quote:
Dat doen jullie nooit natuurlijk...quote:
Ehmmmmm....quote:Op woensdag 8 december 2010 08:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[..]
Dat doen jullie nooit natuurlijk...
Ik mag nog niet autorijdenquote:Op woensdag 8 december 2010 08:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[..]
Dat doen jullie nooit natuurlijk...
Met de fiets.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mag nog niet autorijdenOf was het met de fiets?
ooooohquote:Op woensdag 8 december 2010 08:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
kunstzinnige en culturele vorming?
Gelukkig KAN ik de boete betalen.quote:
Oké, wees daar maar blij mijquote:Op woensdag 8 december 2010 08:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gelukkig KAN ik de boete betalen.
Daar zal Unox blij mee zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 08:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooohw![]()
Ik rij zo vaak over de soep
Ik faalde met edittenquote:Op woensdag 8 december 2010 08:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar zal Unox blij mee zijn
anders knorr welquote:Op woensdag 8 december 2010 08:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2010 08:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 08:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klassieke Culturele Vorming.
Geen ik herhaal geen CKV!
wtfquote:Op woensdag 8 december 2010 08:57 schreef Ploertendoder het volgende:
Vandaag ketting voor CC ophalen
Vastbinden?quote:Op woensdag 8 december 2010 08:57 schreef Ploertendoder het volgende:
Vandaag ketting voor CC ophalen
PMquote:
Neequote:
neen.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:58 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zit nog thuis, ik hoef pas over een uur naar school!
Maar gaan ze bij jullie staken?
Ik neuk jou in je aars met een cactus.quote:
waarom?quote:Op woensdag 8 december 2010 08:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, op het voortgezet onderwijs is deze middag een staking geplant!
Ze willen hameren op valse beloftesquote:
Aaaaaah... nee, dan snap ik 'mquote:Op woensdag 8 december 2010 08:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
CKV is voor Atheneum, vooral kunst enzo, KCV voor gymnasium, vooral oudheid enzo.
Havoquote:Op woensdag 8 december 2010 09:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk gedaan? Middelbare school dan.
ooh, haha. het is je vergeven.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... ik kende KCV alleen niet
En dat willen ze gaan veranderen.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:03 schreef honkeytonk het volgende:
Op havo met C&M is wiskunde niet verplicht
en terechtquote:Op woensdag 8 december 2010 09:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En dat willen ze gaan veranderen.
En terechtquote:Op woensdag 8 december 2010 09:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En dat willen ze gaan veranderen.
irritant gedoequote:Op woensdag 8 december 2010 09:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
haha, je zit bij het promotieteam van grasje.
Dat klopt... zo ongeveerquote:Op woensdag 8 december 2010 09:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
haha, je zit bij het promotieteam van grasje.
Met havo kom je er ook wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:06 schreef iBenny het volgende:
Ik begon trouwens op Atheneum... maar de stap van basisschool > athe. was misschien iets te groot
Dat ging niet helemaal lekker
Precies. Zelfs via DMquote:
Met vmbo ook hoorquote:
Heeft-ie je een DM gestuurd?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Precies. Zelfs via DM
Oprotten met dat gespam
Ja helaas welquote:
Nee, maar t is kut dat vmbo zo negatief bekend staat. Ik had er vrijwel nooit problemen meequote:
Mensen die werkenquote:Op woensdag 8 december 2010 09:10 schreef tdrone het volgende:
mensen die op de hogeschool zitten zijn eckte bazen
Tijd voor de zomerquote:Op woensdag 8 december 2010 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
ah... even de fabriek in en meteen ruim 150 posts verder...
maar het is best frisjes...
Dakjewel hequote:
Er zit ook wel verschil tussen de verschillende richtingen van vmbo... Ik weet niet wat jij doet? TL?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee, maar t is kut dat vmbo zo negatief bekend staat. Ik had er vrijwel nooit problemen mee
PD is 24.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zit ook wel verschil tussen de verschillende richtingen van vmbo... Ik weet niet wat jij doet? TL?
oeeh vallende blokjesquote:Op woensdag 8 december 2010 09:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik loop nu stage dus dan pak ik het beste van beide mee
Ik deed Kader.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zit ook wel verschil tussen de verschillende richtingen van vmbo... Ik weet niet wat jij doet? TL?
Nee ze doet mboquote:
Dank jequote:
Eensch... maar ja dan weer last van andere dingen... dus maar gewoon het beste ervan makenquote:
Nee. Toen ik naar de brugklas ging (1999/2000) werd het vmbo net ingevoerd.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, deed dan ofzo
Of was er toentertijd nog MAVO?
ik doe geen reet... hier op mn werk...quote:
Ik bel CNN wel evenquote:
Nee want dan moet ik je missenquote:
Aaaaahquote:Op woensdag 8 december 2010 09:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee. Toen ik naar de brugklas ging (1999/2000) werd het vmbo net ingevoerd.
Ik ga dan thuis echt wel fokken hoor!quote:Op woensdag 8 december 2010 09:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik je missen
Dankje, nu mijn collega's nog!quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:15 schreef Michhas het volgende:
Is er hier iemand die van garnalen houd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |