Dank jequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
knuffelen doe ik niet, maar een bemoedigende schouderklop is hier wel op zijn plaats
Ik snap dat beter dan je denktquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]Sorry, ik mis het gewoon een beetje.
Als hij boos blijft tot volgend jaar...vul zelf maar in.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap dat beter dan je denkt
Ow vast wel, en het komt vast door het feit dat ik tijdens de begrafenis van min oma een leuke toespraak heb gehouden. Over lijkenpikkerij, diefstal en de erfenis verdelen voor de patient is overleden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien vonden ze wel precies hetzelfde over jou?
* DaMart geeft suikertaartje een dikke knuffel en laat niet meer los.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap dat beter dan je denkt
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow vast wel, en het komt vast door het feit dat ik tijdens de begrafenis van min oma een leuke toespraak heb gehouden. Over lijkenpikkerij, diefstal en de erfenis verdelen voor de patient is overleden.
Mja, dan ben je er wel klaar mee jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee zo zit ik ook niet in elkaar.
Alleen mijn familie dat was al klaar, en sinds ze niet het fatsoen hadden om ons te komen condoleren toen hun broer (mijn vader) overleed is het elastiekje definitief gebroken
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart geeft suikertaartje een dikke knuffel en laat niet meer los.
Oh, wacht, als die mensen echt zo zijn dan konden ze die toespraak vast niet erg waarderen..quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow vast wel, en het komt vast door het feit dat ik tijdens de begrafenis van min oma een leuke toespraak heb gehouden. Over lijkenpikkerij, diefstal en de erfenis verdelen voor de patient is overleden.
Eh....quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als hij boos blijft tot volgend jaar...vul zelf maar in.
Daar zijn het ook gevoelens voorquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:06 schreef RealZeus het volgende:
En gisteravond vroeg Marijke hier of ik stoer was. Ik zei wel heel stoer:"Ja." maar qua gevoelens ben ik echt een watje.
Dat heet geen watje, dat heet menselijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:06 schreef RealZeus het volgende:
En gisteravond vroeg Marijke hier of ik stoer was. Ik zei wel heel stoer:"Ja." maar qua gevoelens ben ik echt een watje.
ALS meneer taart boos blijft tot volgend jaar...dan hoeft dat niet langer te duren dan drie en een halve weekquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:07 schreef MPG het volgende:
Eh....
help me nou ff wat meer op weg... desnoods PM of MSN
Hersens stuk enzo![]()
ja, mede door gespreksonderwerp hier
Ja die deed zeker zeerquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, wacht, als die mensen echt zo zijn dan konden ze die toespraak vast niet erg waarderen..
De waarheid doet zeer
Trust me, ik ben te menselijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat heet geen watje, dat heet mensenlijk
Dat is ook wel een goede voor werk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ALS meneer taart boos blijft tot volgend jaar...dan hoeft dat niet langer te duren dan drie en een halve week
Maar echt een fijne kerst wordt dat dan niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ALS meneer taart boos blijft tot volgend jaar...dan hoeft dat niet langer te duren dan drie en een halve week
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat dan zo slecht, de waarheid durven zeggen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die deed zeker zeer
En normaal ben ik niet zo, maar als mensen zo triest menen te moeten doen, dan komt het slechtste in mij boven.
Oh dat wist ik dan weer nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |