He? Wat? Die twee statements zijn redelijk ongecorreleerd als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Hee maar nu even serieus, misschien zien jullie het:
Met welk gedeelte van dit:
Hee, die grote ziekenhuistas staat daar nu al de hele dag in de weg, laat ik hem even op die stoel bij te eettafel zetten, dan brengen we hem later wel naar boven en struikelen Thijs en ik er niet steeds over
Bedoel ik eigenlijk dit:
Wat ben je toch ook een ontzettende nietsnut en wat loop je gi-gan-tisch in de weg. Anders rot je lekker weer op naar boven, dan heb ik tenminste geen last van je
Nou?
koester je soms een wrok jegens iemand?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, die grote ziekenhuistas staat daar nu al de hele dag in de weg, laat ik hem even op die stoel bij te eettafel zetten, dan brengen we hem later wel naar boven en struikelen Thijs en ik er niet steeds over
Bedoel ik eigenlijk dit:
Wat ben je toch ook een ontzettende nietsnut en wat loop je gi-gan-tisch in de weg. Anders rot je lekker weer op naar boven, dan heb ik tenminste geen last van je
Nou?
Over wie gaat het?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Bedoel ik eigenlijk dit:
Nou?
Meneer Taart ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Bedoel ik eigenlijk dit:
Nou?
Geen idee. Mannen zien dat soort hints niet, Misschien moet je het tweede gewoon ZEGGEN. Dan ziet hij ook wel dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Bedoel ik eigenlijk dit:
Nou?
lovelyquote:
TMFquote:
qu'est-ce que est Club4love trouwens?quote:
ik vind het ook rustigquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Wat zijn er weinig KSC'ers hier op het moment![]()
Ik ben er niet hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Wat zijn er weinig KSC'ers hier op het moment![]()
Nee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het ook rustig
@ Fles: heb je nou nog schnitzel met champies gegeten??
Welke hint? Er was geen hint. Die tas moest even aan de kantquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Mannen zien dat soort hints niet, Misschien moet je het tweede gewoon ZEGGEN. Dan ziet hij ook wel dat je gelijk hebt![]()
Maar eigenlijk hou je wel van hem toch?
Dat is zijn zaak. En daar ben jij nog te jong voor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
qu'est-ce que est Club4love trouwens?
ik heb de site een paar weken geleden bekeken, maar waarom staat het in je UI+Sign?
Ja, maar daar gaat dit niet overquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
koester je soms een wrok jegens iemand?
Ja, en Mr T. ook begrijp ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke hint? Er was geen hint. Die tas moest even aan de kant
Dan hoeft hij dus niet zo tegen je uit te vallen, wat denkt ie godverdomme wel niet? Of wil hij koste wat kost weer een nabloeding forcerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat meneer taart even niet zo lekker in z'n vel zit na de operatie en ook baalt dat jullie samen niet naar de show kunnen. En dat moet er een keertje uit. Maakt zijn reactie niet goed, maar misschien wel iets begrijpelijker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik deed het bovenste en hij vond dat ik het onderste bedoeldequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, en Mr T. ook begrijp ik.
Dan zou ik voor de woordkeus "zak" gaan
+1quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb zin om iemand heel hard te slaan
Meh, ik kon meteen mijn opgebouwde hormonenfrustratie even kwijtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoeft hij dus niet zo tegen je uit te vallen, wat denkt ie godverdomme wel niet? Of wil hij koste wat kost weer een nabloeding forceren?
Ah ja. Begrip voor de situatie. Dat was bij mij even tijdelijk uitverkochtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat meneer taart even niet zo lekker in z'n vel zit na de operatie en ook baalt dat jullie samen niet naar de show kunnen. En dat moet er een keertje uit. Maakt zijn reactie niet goed, maar misschien wel iets begrijpelijker.
Laat hem maar even alleen afkoelen boven, hij word vanzelf wel weer redelijk en zal dan zien dat je dat zo niet bedoeld had.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik deed het bovenste en hij vond dat ik het onderste bedoelde
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb zin om iemand heel hard te slaan
En bij hem ook, zo te lezen... Komt vanzelf wel weer goed, maar leuk is anders.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja. Begrip voor de situatie. Dat was bij mij even tijdelijk uitverkocht
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Sander: waar gaan we naar toe in de zomervakantie?
Mijn vriend: oh dat weten we nog niet hoor
Sander: Ik wil naar Spanje
Mijn vriend: Waarom wil je naar Spanje
Sander: Daar woont Sinterklaas!![]()
Mijn vriend: Ja en?
Sander Dan kunnen we bij Sinterklaas koffie doen
Geniale zielquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Connecties maken, Sander weet hoe het werkt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Goede zaakquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meh, ik kon meteen mijn opgebouwde hormonenfrustratie even kwijt
Ik begreep hetquote:
"koffie doen"quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Ik ben net al geweestquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik mee? of ben je zonder mij geweest
Trucker-meneerquote:
Symphquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
En damn wat is Sander een slim ventje
Fijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben net al geweestIk was zo moe en koud
Maar voor jou wil ik best nog een keertje gaan, zeep ik je wel in
Heeft ie van mijquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
En damn wat is Sander een slim ventje
Ja hoor, mijn ouders maakten nooit nooit NOOIT ruzie waar ik bij was.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:35 schreef MPG het volgende:
Goede zaak. Maar is dat wel zo'n goed voorbeeld voor jouw gebakje
?
Marijkequote:
Herrie met vrouwen. Zo ver ben ik nog nooit geweestquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:35 schreef MPG het volgende:
Ik begreep het.
Of ik ben een wijf, of ik heb al te veel herrie gehad met vrouwen.
Niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herrie met vrouwen. Zo ver ben ik nog nooit geweest
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijnkom je?
[..]
Heeft ie van mij![]()
![]()
Mijn ouders maakten ook nooit ruzie waar ik bij was, ze maakten alleen ruzie met mijquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, mijn ouders maakten nooit nooit NOOIT ruzie waar ik bij was.
Resultaat: ik kon tot vorig jaar niet ruziemaken. Ik ging huilen of ik liep weg. En dan was ik zooooooooooooooooooo boos, maar dat kwam er niet uit. En opkroppen betekent bij mij instant-migraine, dus tel uit je winst.
Ja. Heus. Ooit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En bij hem ook, zo te lezen... Komt vanzelf wel weer goed, maar leuk is anders.
Het gaat z'n gangetje bij gebrek aan truck.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trucker-meneer
Hoe is het vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |