Ik riep altijd quasi-boos op de laatste dag voor mijn kerstvakantie:"Bekijk het maar met dit werk, mij zien ze hier het hele jaar niet weer."quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goede voor werk.
"Voordat ik uw vraag kan beantwoorden moet ik een en ander uitzoeken. Ik kom er volgend jaar op terug!"
Ach, dat werd het sowieso al nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:09 schreef RealZeus het volgende:
Maar echt een fijne kerst wordt dat dan niet.
Owquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, dat werd het sowieso al niet
Kusje op je hersensquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
JKa, wacht, nu dringt het door![]()
![]()
Ja, sorry, hersens stuk dus.
Mwoa, wordt het sowieso niet hier, naar het zich laat aanzien.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar echt een fijne kerst wordt dat dan niet.
Dan kom je toch mijn kerstboom bekijken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij een kerstboom? Een echte?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kom je toch mijn kerstboom bekijken?.
Hier ook niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, wordt het sowieso niet hier, naar het zich laat aanzien.
Ach het begon er mee dat ik via de hulp van mijn oma moest horen dat ze op sterven lag.quote:
Een echte kunstboom jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij een kerstboom? Een echte?
Liefquote:
Een trein?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een echte kunstboom ja.
Maar er hangt een trein in.
Buigt zo' n tak daar niet enorm van doorquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een echte kunstboom ja.
Maar er hangt een trein in.
Tijd voor een nieuwe verbouwing dus: een uitbouw voor de kerstboomquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
We moeten hier nog kijken waar we de kerstboom neer moeten zetten, wordt een beetje krap denk ik
IK ben dit jaar zelfs een beetje blij dat ik beide kerstdagen mag werkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor heequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef RealZeus het volgende:
Ik hoop toch dat je een beetje een fijne kerst hebt.
Mijn kerst is pas half januari eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je een beetje een fijne kerst hebt.
die uitbouw heb ik alquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe verbouwing dus: een uitbouw voor de kerstboom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |