Ik vind dit een beetje tegenstrijdig. je drinkt nog niet, maar je bent één keer dronken geweest. Waarvan? Van koeienvlaaien?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als je wil drinken kan het gewoon altijd. En tuurlijk drink ik nog niet, ik ben één keer dronken geweest, vaker ook niet
Je laat er tractorbanden onder zetten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohnee, ik ga naar de fietsenmaker
Ja, dan glijd ik niet uit. Maar eerst kijk ik even of hij wel open is, vorige keer kwam ik voor gesloten deuren te staanquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je laat er tractorbanden onder zetten?
Dan pak je toch de shovel?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, dan glijd ik niet uit. Maar eerst kijk ik even of hij wel open is, vorige keer kwam ik voor gesloten deuren te staan
Hoi michhaSquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:14 schreef Michhas het volgende:
Geniale TT.
Thumbs up voor TS, duidelijk
Sinds ik er Android 2.2 op heb gezet 100%quote:
Baasquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Sinds ik er Android 2.2 op heb gezet 100%
Ja de HD2 is normaal gesproken een WM6.5 toestel, maar aangezien dat best kut is... heb ik maar besloten om de lieve androïde intrek te laten nemen in mijn toestel.quote:
WM is baggerquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja de HD2 is normaal gesproken een WM6.5 toestel, maar aangezien dat best kut is... heb ik maar besloten om de lieve androïde intrek te laten nemen in mijn toestel.
Daar kan je het wel mee vergelijken ja. Ik heb in feite een multiboot systeem erop staan. Maar dat zal ik weinig gebruiken aangezien mijn telefoon altijd aan staat. Dus ik zal alleen Android gebruikenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
WM is bagger
Android is baashoe heb je dat gedaan eigenlijk? Jailbreak?
hoi, nu weer trainenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit kan ik dus wel waarderen man
Wazzaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |