ik zag hetquote:
Je vriendin weet niet wat douchen is?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:19 schreef wise het volgende:
geil hoor. Lekker de strontkorsten uit de bilharen happen/likken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:21 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is Eh ?
Beffen is kut-likken, baffen is kont-likken en boffen ismijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:21 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is Eh ?
Beffen is kut-likken, baffen is kont-likken en boffen isDus als jij dit ziet doet het je HE-LE-MAAL niets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef Da.boy het volgende:
[..]
Dus als jij dit ziet doet het je HE-LE-MAAL niets?
[ afbeelding ]
Inderdaad, en de hygiene is 9 van de 10 gevallen gewoon goed.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Niks mis met baffen/rimmen, hoe je het ook wilt noemen, zolang de hygiene maar goed is. Niet dat ik kan proeven of ruiken wat ze gisteren gegeten heeft zeg maar.
Zou mijn piemel er best tussen proppen, maar een vreetbui ... nee dat dan weer niet .quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef Da.boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat doet me wat, maar wat heeft dat met baffen te maken??quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef Da.boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zal maar net die ene keer zijn dat het niet zo isquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:28 schreef Da.boy het volgende:
[..]
Inderdaad, en de hygiene is 9 van de 10 gevallen gewoon goed.
Maar, daarentegen is de eerste keer dat je het doet wel ff spannend...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:28 schreef Da.boy het volgende:
[..]
Inderdaad, en de hygiene is 9 van de 10 gevallen gewoon goed.
helemaal mee eens...quote:Op woensdag 8 december 2010 14:38 schreef Dipkip het volgende:
"Eh!" komt niet eens in de buurt van hoe bah ik dit vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |