die reet moet echt ongelooflijk stinkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef Da.boy het volgende:
[..]
Dus als jij dit ziet doet het je HE-LE-MAAL niets?
[ afbeelding ]
Mij nog nooit gebeurd iig.quote:Op zondag 12 december 2010 13:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ah, je bent er zoiemand die hem goed wast na het toilet ?!
En over de endeldarm wil ik het nog niet eens hebben, want dat spreekt voor zich.
Ik ben overigens benieuwd hoe vaak men scheten in het gezicht krijgt als men die liefhebberij uitvent.
Zwakke reactie.quote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Mij nog nooit gebeurd iig.
Echt een volwassen kijk op de zaken heb je niet he?
Van jou komt er in ieder geval weinig zinnigs, viespeukje.quote:Op zondag 12 december 2010 14:46 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Oprechte reactie
Je zwetst er behoorlijk op los nl.
Volgens mij heb ik op de vorige bladzijde redelijk uiteengezet hoe en wat, waarop jij aankomt met geneuzel over scheten en riolenquote:Op zondag 12 december 2010 14:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Van jou komt er in ieder geval weinig zinnigs, viespeukje.
Schat, ik weet nu wel dat mijn pielemoosje nooit in jouw bipsje zal gaan.quote:Op zondag 12 december 2010 14:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Van jou komt er in ieder geval weinig zinnigs, viespeukje.
Meen je dit nou serieus?quote:Op zondag 12 december 2010 13:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja duh, het moet er ergens uit komen, en de pik is heeft als primaire functie in een vrouw haar vagina steken.
I rest my case, je bent een viezerik.quote:Op zondag 12 december 2010 15:10 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik op de vorige bladzijde redelijk uiteengezet hoe en wat, waarop jij aankomt met geneuzel over scheten en riolen
Dat ik een viespeuk ben is absoluut waar
Maar dat was niet het discussiepunt.quote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
I rest my case, je bent een viezerik.
Als iemand zichzelf een viespeuk noemt, geloof hem direct.quote:Op maandag 13 december 2010 13:34 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Maar dat was niet het discussiepunt.
Maar goed, iedereen heeft wel gezien wat een kinderlijke ouwehoer je bent, dus wat mij betreft zijn we wel klaar idd
Ja, die is hilarisch, heb hem al gezien.quote:
Nou nou. Het lijkt mij ook ronduit ranzig. Anaal neuken, ok. Maar je gaat mij niet vertellen dat het daar blinkend schoon is, hoe goed je je ook wast. En dat is het sowieso niet als je 'm erin steekt. Of was jij je anus ook van binnen uit na iedere poepbeurt?quote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Mij nog nooit gebeurd iig.
Echt een volwassen kijk op de zaken heb je niet he?
Waar dacht jij dat de stront zat dan, direct achter de sluitspier ?quote:Op zondag 12 december 2010 13:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen probleem mee. Pisgootje is mooi weggewerkt en plas zit in de blaas en niet in de pipi.
Totdat ik jou eens lekker baf! Dan piep je wel anders!quote:Op donderdag 23 december 2010 04:46 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Nou nou. Het lijkt mij ook ronduit ranzig
Jij likt ook het toilet.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waar dacht jij dat de stront zat dan, direct achter de sluitspier ?
Whehehe, die tweede kende ik nog nietlquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:59 schreef McNulty het volgende:
Comedians lullen maar wat joh.
Verdorrie toch niet!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |