quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:38 schreef Alicey het volgende:
Werkt je toetsenbord wel in de BIOS configuratie, of ook daar niet?
quote:Ik heb inmiddels de laptop een uurt laten staan, nogmaals geprobeerd (ook veilige modus etc), overal zelfde effect.
Het is echt een software issue, aangezien muis/keybord van de laptop zelf het in het BIOS menu gewoon feilloos doen.
he fuckin smartass. kijk eens bij de antwoorden. dit topic staat bovenaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:13 schreef ManInBurka het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=Lapt(...)niet+bij+inlogscherm
nou ik probeer ook alleen maar te helpenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he fuckin smartass. kijk eens bij de antwoorden. dit topic staat bovenaan.
en de eerste 5 antwoorden zijn nutteloos. toetsenbord werkt immers wel in de bios.
@xtreem:
een Extern usb toetsenbord aansluiten al geprobeerd ?
quote:een Extern usb toetsenbord aansluiten al geprobeerd
Je komt in de buurt... Ik lag nog niet te slapen, maar wel bijnaquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:05 schreef Tjabbo het volgende:
je helpt door iemand af te zeiken en naar zijn eigen topic te verwijzen?
tenminste, de site die je gebruikt is er één bedoeld om mensen om te pissen.
Anyway, ik denk dat Xtreem ligt te salpen in china![]()
als safe mode boot (eventueel met systeemherstel) niet werkt dan mag de laptop terug naar Dell denk ik.
Wat is een iso bestand?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:31 schreef Tjabbo het volgende:
als je een iso bestand van windows 7 moet hebben dan roep je maar.
die kan je dan op dvd branden. ik heb geen dell dvd's voor je maar met een gewone win7 installatie moet je een eind komen.
natuurlijk is het volkomen legaal als ik je alleen de dvd doe want je hebt zelf al de serienummers en originele dvd's.
Als alleen windows een probleem heeft, dan lijkt me dat een windows recovery moet volstaan.. toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:08 schreef Tjabbo het volgende:
recovery hangt af van het soort. windows' eigen ingebouwde systeem zorgt ervoor dat alleen windows hersteld wordt. een recovery van dell houdt vaak in dat je hele schijf gewist wordt.
en als je niet weet wat een iso bestand is, zou ik gewoon nog even lekker wachten tot de kerstdagen en dan thuis er rustig tijd aan besteden.
alles wat je daar op hebt staan te verliezen door een beetje haast en onwetendheid is het vast niet waard.
Denk je van wel, dan kan en wil ik je best voorzien van windows install bestanden en je vertellen hoe je het best te werk kan gaan.
kusje
Het gebeurt niet zonder dat je er erg in hebt. Het punt is alleen wel dat je in een situatie terecht kan komen dat Windows het helemaal niet meer doet en dat je dan dus ook geen backups meer kunt maken.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:29 schreef Xtreem het volgende:
@Alicey: programma's is niet zo erg, maar foto's & documenten wel! Kan alleen dit risico niet zo goed inschatten?
Tjabbo, je bent een held.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:35 schreef Tjabbo het volgende:
Recovery dvd van dell heb ik niet. gewoon de originele Win7 install cd.
Welke smaak van windows heb je geinstalleerd staan (NL/US? Premium?32 bit?64 bit?)
ik kan je een weblink doen waar ik tijdelijk wat voor je neerzet. maar dat moet je eerst branden naar dvd.
een .iso bestand is zeg maar één groot bestand waar de hele cd in 1x ingepakt in zit. die moet je branden met een programma zoals dvd decrypter ( http://www.dvddecrypter.org.uk/ ) of als je een andere windows 7 machine hebt dan kan je erop dubbelklikken want daar zit het branden van iso bestanden ingebakken.
Wel een heel stuk lastiger, omdat je dan in de situatie terecht kunt komen dat Windows helemaal niet meer werkt en je het ook niet nieuw kunt installeren omdat je dan ook alles kwijt bent.quote:Op donderdag 9 december 2010 02:58 schreef Xtreem het volgende:
@ Alicey, dus mocht het fout gaan, dan kan ik dan alsnog mijn HD kopieren voor ik alles kwijt ben, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |