quote:Hehehehehehehe
Op zondag 19 januari 2003 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Vervelend he, als je geen schade aan de tegenstander hebt kunnen doen
quote:die heb ik nog niet gezien.. die vriend woont erg ver weg.. dus zie hem niet zovaak.. en ik heb zelf geen ps2..
Op zondag 19 januari 2003 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Mja..Beetje irri dat je um er niet uit kan trekken..Het kost een hoop energie en niet alle characters hebben die move.. Die van Kitana was wel vet..Die ragt 2 van die dolken in je knieen.
.
quote:Ik ook niet.
Op zondag 19 januari 2003 23:46 schreef MegA het volgende:en ik heb zelf geen ps2..
quote:Wow, zijn er wel een hoop per character! Dat gaat wel even duren om ze allemaal uit je hoofd te leren.
Op maandag 20 januari 2003 13:45 schreef Doopy-X- het volgende:
http://members.ams.chello.nl/d.hoekstra7/Mortal Kombat.docDe moves in netjes documentje
Wanneer komt de GBA-versie eigenlijk precies uit? Want daar kijk ik ook erg naar uit. Krijgt zeer goede reviews.
Ik vind "Deadly Alliance" een onwijs vette subtitel trouwens. Alliances zijn sowieso cool maar zo is het helemaal stoer. En het bekt ook lekker.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 20-01-2003 17:51]
Wat is die RANZIG ZEG!!!!
Eerst pakt ie de tegenstander beet, dan draait ie m om.
Vervolgens boort Sub zn arm in de rug van de tegenstander en je hoort een hoop goor en griezelig gekraak ![]()
Vervolgens rukt Sub gewoon het geraamte via de rug naar buiten!!!
quote:*tap* ohhhhhhhhhh............
Op maandag 20 januari 2003 19:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb um ook al gespeeld..
Who wants to touch me?
quote:SPOILER
Op maandag 20 januari 2003 19:49 schreef Robhimself het volgende:
Kep laatst de Fatality van Sub Zero uit de knoppen getoverd bij een maatje van meWat is die RANZIG ZEG!!!!
Vervolgens boort Sub zn arm in de rug van de tegenstander en je hoort een hoop goor en griezelig gekraakVervolgens rukt Sub gewoon het geraamte via de rug naar buiten!!!
quote:Die zit er ook al in vanaf deeltje 2..
Op maandag 20 januari 2003 19:49 schreef Robhimself het volgende:
Kep laatst de Fatality van Sub Zero uit de knoppen getoverd bij een maatje van meWat is die RANZIG ZEG!!!!
Vervolgens boort Sub zn arm in de rug van de tegenstander en je hoort een hoop goor en griezelig gekraakVervolgens rukt Sub gewoon het geraamte via de rug naar buiten!!!
quote:Nu maar hopen dat ie er beter uitziet
Op dinsdag 21 januari 2003 09:12 schreef syndr0me het volgende:[..]
Die zit er ook al in vanaf deeltje 2..
![]()
.
quote:Zonder fatalities is MK geen MK.
Op dinsdag 21 januari 2003 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Het gaat me niet echt om de fatalities,.......als het spel en de gameplay maar ok zijn !
quote:Ja, bedankt...... en nu
Op dinsdag 21 januari 2003 09:23 schreef SmashBro het volgende:[..]
Zonder fatalities is MK geen MK.
quote:Gewoon kopen en verslaafd raken eraan!
Op dinsdag 21 januari 2003 09:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja, bedankt...... en nu
quote:Ok
Op dinsdag 21 januari 2003 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Gewoon kopen en verslaafd raken eraan!
quote:maar hij ziet er ranzig uit!!!!!!! oy oy oy
Op dinsdag 21 januari 2003 09:12 schreef syndr0me het volgende:[..]
Die zit er ook al in vanaf deeltje 2..
![]()
.
quote:geenidee ik heb em al... ik krijg em alleen niet helemaal werkend naar m'n GBA geflashed
Op maandag 20 januari 2003 17:43 schreef SmashBro het volgende:
Wanneer komt de GBA-versie eigenlijk precies uit? Want daar kijk ik ook erg naar uit. Krijgt zeer goede reviews.
Wat betreft graphics is het zeg maar semi 3d zoals ook met Tekken Advance gebruikt is.. ziet er ERG koel uit ![]()
speelbaarheid heb ik nog niet echt kunnen testen omdat het toetsenbord gewoon ruk speelt in vergelijking met de knopjes van de GBA
Al met al is het een redelijk leuk spel maar het had veel en veel beter kunnen zijn. Ik wacht persoonlijk op Soul Calibur 2. Als die maar net zo goed is als op de Dreamcast (deel 1 natuurlijk) dan ben ik al dik tevreden.
quote:waarom verbaast mij dat nou he-le-maal niets
Op donderdag 23 januari 2003 15:53 schreef C0ns01e-B0y het volgende:
Ik heb MK: DA op de PS2 gespeeld en ik moet zeggen dat hij mij behoorlijk tegenvalt.
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:17 schreef Doopy-X- het volgende:
*zucht*wat duurt dat wachten langgggggggggggggggggggg
quote:Hmmz, ik ben bang dat dit niet met de gameplay te maken zal hebben. Grafish is het namelijk top. Zelfs geen haperingen whatsoever. Allen da focking gameplay sucks. Beetje te beperkt allemaal.
waarom verbaast mij dat nou he-le-maal niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |