quote:Heb liever reptile
Op zondag 02 juni 2002 13:30 schreef Marble het volgende:
Katana uit MK2 komt ook weer terug toch?
quote:There will eventually be more than 20 characters in the game, but in this playable version there were only eight. The characters offered are a good blend of old and new. Old school bruisers like Jax and Sub-Zero rub elbows with new school punks. The new character models fit well into the fantastic realm of Deadly Alliance, and the familiar faces are looking better than ever. New additions include Li Mei, Moloch and a female version of Sub-Zero (she's any icy tart). Besides Sub-Zero and Jax (who's looking a little like Marvel Comics' Colossus), the returning crew includes Scorpion, Raiden and Sonya.
Op zondag 02 juni 2002 13:30 schreef Marble het volgende:
Katana uit MK2 komt ook weer terug toch?
Whe he he...Lord Raiden...
quote:Nu ook z'n zus dus, echt de hele familie komt opdagen.
Op zondag 02 juni 2002 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
New additions include a female version of Sub-Zero
En SubZero had overigens geen familie. Hij had niks te verliezen, en daarom deed ie mee aan het eerst MK tournooi.
Daarom verloor ie ook. Hij wilde alleen het prijzengeld hebben. Tel maar na op je vingers dat iemand met zo'n motief het aflegt in een tournooi.
En toch kwam in MK2 SubZero's broer...... en dat terwijl ie gewoon in de Lin Kuei groepering van niet gerelateerde ninja's zat...
Die eerste was overleden in het tweede MK tournooi.
Maar Liu Kang was zo'n beetje het boegbeeld van MK had ik het gevoel na de eerste film..... hij had in elk geval wel MK1 gewonnen, om bij thuiskomst uit te vinden dat Baraka z'n hele Lotus-stam om zeep had geholpen.
quote:There's a decent slate of maneuvers for every fighter--and Midway promised us there would be many more in the final version of the game. The reason for this is that every fighter can throw down in several different styles. For instance, one character can practice Muy Thai, Karate, and also yield a weapon.
Op zondag 02 juni 2002 13:26 schreef Codin het volgende:
Je hebt gelijk. Effe wat positiefs:
Bereorigineel dat je je onderin kan zien wat de gebruikte vechttechniek is. Er schijnen ook nogal wat wapens in te zitten, wat het als het goed is ook beter moet gaan maken.
Verschillende vechttechnieken....
quote:Bij mij wonnen Sub Zero en Lord Raiden altijd het toernooi..
Op zondag 02 juni 2002 13:39 schreef Codin het volgende:
Geen Johnny Cage dus...... en ook geen Liu Kang?Die eerste was overleden in het tweede MK tournooi.
Maar Liu Kang was zo'n beetje het boegbeeld van MK had ik het gevoel na de eerste film..... hij had in elk geval wel MK1 gewonnen, om bij thuiskomst uit te vinden dat Baraka z'n hele Lotus-stam om zeep had geholpen.
quote:
Op zondag 02 juni 2002 13:54 schreef JeOma het volgende:
Mijn favo karakter blijft Raiden. Die is toch wel terug he?
quote:Hehe
Op zondag 02 juni 2002 13:38 schreef Marble het volgende:[..]
Nu ook z'n zus dus, echt de hele familie komt opdagen.
hij komt dit jaar december uit.
greetz
quote:Finish Him! *flats...AARRGGHHH...flats,flats*
Op zondag 02 juni 2002 16:37 schreef jacco het volgende:
er is een compleet nieuwe engine, waardoor het mogelijk is om bv. kleerscheuren weer te geven en kneuzingen. tijdens het spelen kan je van vechtstijl wisselen. waardoor je natuurlijk tegen verschillende spelers betere vechtstijlen kunt uitproberen. en wat ik zelf erg origineel vind.hij komt dit jaar december uit.
greetz
quote:Dat mag ook wel na 4 jaar
Op zondag 02 juni 2002 16:37 schreef jacco het volgende:
er is een compleet nieuwe engine
Ik vind de screenshots nou ook niet echt mooi.
quote:Idd, de laatste MK die ik echt leuk vond was 3 en 2 vind ik de all-time topper
Op zondag 02 juni 2002 16:48 schreef Ketel_1 het volgende:
MK1, 2 en 3 waren wel leukOf dit iets zal worden betwijfel ik
Kvind eigenlijk dat ze het hele 3D-gebeuren moeten vergeten bij Acclaim en terug naar een 2D bash-game moeten gaan. Als ze dan niet bezuinigen op vette combo's, special moves, interactie met de background en natuurlijk fatalities, hebben ze wat mij betreft een grote hit in handen
Ten slotte heeft niet iedereen een ouwe Sega in de kast staan met MK2 ![]()
Maja... de graphics gaan waarschijnlijk weer voor
Hoewel, ik vind de graphics op die screenshots idd behoorlijk tegenvallen eigenlijk. Maja, het moet 3D he
quote:Maar ik wel
Op zondag 02 juni 2002 16:56 schreef Tijn het volgende:[..]
Ten slotte heeft niet iedereen een ouwe Sega in de kast staan met MK2
quote:hah! Ik heb een supernes met MK2!!!1 die is veel mooier als de megadrive versie........hoe dan ook...een golden oldie
Op zondag 02 juni 2002 16:58 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Maar ik wel
quote:Maar zonder bloodmode
Op zondag 02 juni 2002 17:37 schreef Robhimself het volgende:[..]
hah! Ik heb een supernes met MK2!!!1 die is veel mooier als de megadrive versie........hoe dan ook...een golden oldie
quote:Work In Progress my man!
Op zondag 02 juni 2002 16:48 schreef Ketel_1 het volgende:
MK1, 2 en 3 waren wel leukOf dit iets zal worden betwijfel ik
Def
quote:De Vanessa Williams lookalike.
Op zondag 02 juni 2002 20:34 schreef IndoGuyver het volgende:
die superbabe......ehm......brunnetje......TANYA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |