Altijd al een prutser gevonden eigenlijk.quote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Confetti het volgende:
Villa![]()
Houllier mag wel weer weg, wat een prutser.
Volgens mij zijn er sowieso nog wel een aantal trainers die momenteel op de wipstoel zitten. Bij Man City is er alleen maar heibel en matige resultaten, Avram Grant doet het niet lekker, Liverpool begint nu pas weer een beetje te lopen maar is ook niet best, etc etc.quote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Confetti het volgende:
Villa![]()
Houllier mag wel weer weg, wat een prutser.
Mark Hughes gaat ook niet al te lang meer bij Fulham blijven neem ik aan. Mooi om tte zien dat Hodgson toch zijn weg heeft gevonden bij Liverpool.quote:Op maandag 6 december 2010 22:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er sowieso nog wel een aantal trainers die momenteel op de wipstoel zitten. Bij Man City is er alleen maar heibel en matige resultaten, Avram Grant doet het niet lekker, Liverpool begint nu pas weer een beetje te lopen maar is ook niet best, etc etc.
Volgens mee ook echt net op tijd... want Liverpool had echt een abominabele start...quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:58 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Mark Hughes gaat ook niet al te lang meer bij Fulham blijven neem ik aan. Mooi om tte zien dat Hodgson toch zijn weg heeft gevonden bij Liverpool.
Ik snap er ook geen flikker van, buiten een goed seizoen met West Ham heeft die vent geen flikker gepresteerd.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Newcastle United solliciteert naar het Championship door Alan Pardew aan te stellen.
Hoe haalt Mike Ashley het in zijn hoofd een trainer te halen die in zijn eerste seizoen in de Premier League bij de ene club ontslagen werd (West Ham United, red.), met de andere degradeerde (Charlton Athletic, red.) en er vervolgens niet in slaagt een in verval geraakte topclub op te bouwen (Southampton, red.).
De enige reden waarom Pardew neerstrijkt op St. James Park is omdat hij in hetzelfde café kwam als de eigenaar zelf. Hoezo proper spel?
Ik zit er al klaar voor!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Grielen het volgende:
Zaterdag: Newcastle - Liverpool
Zondag: Tottenham - Chelsea
Maandag: Manure - Arsenal![]()
Een paar mooie klassiekers deze ronde.
Maandag om 9 uurwat een klotetijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |