SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvdIk ben van pindavlees
Klopt, maar een huis slopen duurt ook altijd een aantal dagen dus het is een beginquote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jol was slechts een deel van het probleem daar imo
Hoeveel tijd heb je nodig dan? Er zit een knopje: Open volgend deel. Kwestie van TT aanpassen en gaaaaaaaan met die banaanquote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef klootzzz het volgende:
Je bent me te snel af! Maar bedankt![]()
Zal even mijn laatste post editen.
Geen idee of ik gewonnen heb...quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, maar een huis slopen duurt ook altijd een aantal dagen dus het is een begin
Prijs al binnen flap?
een knopje Open volgend deel? die ken ik ook nog niet..quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je nodig dan? Er zit een knopje: Open volgend deel. Kwestie van TT aanpassen en gaaaaaaaan met die banaan
De eerste keer duurt altijd wat langer he, met alles!quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je nodig dan? Er zit een knopje: Open volgend deel. Kwestie van TT aanpassen en gaaaaaaaan met die banaan
Nou da's nog eens nieuws dan, hoop dat we niet miskleunen met wederom een verkeerde trainer aanstellen of het te vroeg naar vorenschuiven van oud-top spelers zoals nu bijv F. de Boer.quote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef Drassss het volgende:
Nee het staat nu overal + op de Ajax site zelf. Officieel dus
In de TT staat dat je de wiki pagina moet copieren misschien een ideetje om dat te verwijderen om missverstanden te voorkomen!quote:
Je hebt gelijk, de OP moet herzien wordenquote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef klootzzz het volgende:
[..]
In de TT staat dat je de wiki pagina moet copieren misschien een ideetje om dat te verwijderen om missverstanden te voorkomen!
Zal de volgende keer wat taak bewuster zijn.
Ja klopt maar als het goed is wordt dat dus niet meer in de begroting meegenomen, maar het is voor mij onbegrijpelijk dat bijv. een Slop, financieel directeur, al 12 jaar wanbeleid mag voeren en hij niet allang weg is gestuurd.quote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Drassss het volgende:
Tja F. de Boer gaat nu naar voren geschoven worden.. Ze moeten gewoon eens rustig bouwen aan een team. Helaas kan dat niet en moeten ze elk jaar eigenlijk 1/2e worden voor CL gelden.. Succes dus
Zolang ze maar van Van Den Brom afblijvenquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Ja klopt maar als het goed is wordt dat dus niet meer in de begroting meegenomen, maar het is voor mij onbegrijpelijk dat bijv. een Slop, financieel directeur, al 12 jaar wanbeleid mag voeren en hij niet allang weg is gestuurd.
Louis of Co kunnen de club helpen anders zie ik het somber in en zal mijn hart verder bloeden.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zolang ze maar van Van Den Brom afblijven
Joh...wat gekquote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jammer.. zou er graag vanaf willen..
Niet hoog genoeg in de concentratie en geil voor de goal ?-)quote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jammer.. zou er graag vanaf willen..
Dat ben ik met je eens. Maar er is momenteel geen "heilige" die bij Ajax aan de slag wil en kan volgens mijquote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef klootzzz het volgende:
Vind V/d Brom en Huistra inderdaad goede trainers maar nog net even te licht voor de slangenkuil die Ajax tegenwoordig is.
Ach, Ajax komt er wel weer uit. Als het hier in Den Haag lukt, lukt het bij Ajax helemaalquote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef klootzzz het volgende:
Eigenlijk triest de staat waarin de traditionele (top)clubs van Nederland verkeren, waar zijn de tijden van goed voorzitterschap ala Van Raaij, de Grote Kale Leider en Van Praag.
Die hebben allemaal contracten tot het eind van dit seizoen....quote:Op maandag 6 december 2010 21:56 schreef Drassss het volgende:
Het mooie is gewoon dat ze nu met x aantal bejaarden/prutspelers zitten in Amsterdam( Ooijer/Mido/Atouba/Ooijer.
Klopt maar ze hebben ditmaal geen langdurige contracten en zitten aan prestatiecontracten vast. Maak me meer zorgen om non-voetballers als Lindgren, De Zeeuw, De Jong, Sno, etc.quote:Op maandag 6 december 2010 21:56 schreef Drassss het volgende:
Het mooie is gewoon dat ze nu met x aantal bejaarden/prutspelers zitten in Amsterdam( Ooijer/Mido/Atouba/Ooijer.
Dat is ook het enige positieve puntje, maar die gasten kunnen het nu zeker vergeten en een seizoenskaart kopen hehe.quote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die hebben allemaal contracten tot het eind van dit seizoen....
de zeeuw is toch geen non-voetballer?quote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Klopt maar ze hebben ditmaal geen langdurige contracten en zitten aan prestatiecontracten vast. Maak me meer zorgen om non-voetballers als Lindgren, De Zeeuw, De Jong, Sno, etc.
Dit seizoen wel ... evenals Enoh trouwensquote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de zeeuw is toch geen non-voetballer?
Eerste seizoenshelft dacht ik inderdaad ook dat hij een versterking was , maar sindsdien is het echt bagger met Demy, verdedigt niet mee, loopt zich niet vrij voor de opbouw. Enige wat ie eigenlijk goed doet is de afvallende bal veroveren maar dan schiet ie weer vanaf een onmogelijke hoek de bal de tweede ring in.quote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de zeeuw is toch geen non-voetballer?
Yep dus 10x 17 jarige van 1.5 miljoen en die tot 20jaar (WC) optrainen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Flappekz het volgende:
Maar goed, laten we maar weer ontopic gaan..
Ik zou niet kijken naar die 1,5M, maar vooral naar de stats met eventuele specialiteiten. Met wat voor stats ben je van plan te gaan beginnen?quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Yep dus 10x 17 jarige van 1.5 miljoen en die tot 20jaar (WC) optrainen.
quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Flappekz het volgende:
Maar goed, laten we maar weer ontopic gaan..
Moet me nog even goed orienteren op de transfermarkt en door de huidige inflatie heenkijken maar volgens deze tool zou ik 17jaar jong met min. Redelijk verdedigen op hun 20ste met WC verdedigen moeten kunnen afleveren. Dus richt me voorlopig even daarop en kijken wat ik precies kan kopen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou niet kijken naar die 1,5M, maar vooral naar de stats met eventuele specialiteiten. Met wat voor stats ben je van plan te gaan beginnen?
Met jouw budget kun je wel hoger inkopen. Denk aan goed of zelfs uitstekend verdedigen met redelijk passen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Moet me nog even goed orienteren op de transfermarkt en door de huidige inflatie heenkijken maar volgens deze tool zou ik 17jaar jong met min. Redelijk verdedigen op hun 20ste met WC verdedigen moeten kunnen afleveren. Dus richt me voorlopig even daarop en kijken wat ik precies kan kopen.
Zal even aan de slag gaan en hier terug rapporteren!
Denk dat ik het vleugelspel veel hoger ga inkopen, iets van Formidabel/Uitmuntend of zo als die dan laat 17jaar of jong 18 zijn, so be it. Daar zal waarschijnlijk het meeste geld in gaan denk ik zo.quote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met jouw budget kun je wel hoger inkopen. Denk aan goed of zelfs uitstekend verdedigen met redelijk passen.
Ook nog een optie: Met redelijk vleugelspel
Ah. Nieuw bloed. Wat is je teamnaam?quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:19 schreef Rauzer het volgende:
Feli Flappekz, nog net gewonnen!
En TV ook gefeliciteerd!
quote:Datum Van Aan Prijs TSI toen
06-12-2010 TeamKoekje Bauwerk 632 000 ¤ 920
30-11-2010 SPORTIVA F.C. TeamKoekje 173 000 ¤ 820
Nah wie geeft er nou iets wat kerst gerelateerd is met Sinterklaas.quote:Op maandag 6 december 2010 19:29 schreef DutchieBre het volgende:
Ik kreeg vorig jaar voor de kerst een kerstboom van mijn schoonouders met Sinterklaas ..
Dank je !
GefeliciFlapsteerd!quote:
Nee. Moet voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:07 schreef elby1988 het volgende:
Vraagje in het thema; hoe was het ook al weer?
Ik speel nu mijn jeugd en heb net de training gewisseld tijdens de wedstrijd. Dat gaat toch nog? Omdat training direct na de wedstrijd is?
quote:Bel Wouter-Jan van Gilpen
Ja? Oh, hallo Outpost76!
Hoor eens, Ger Clephas is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer matig zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Leuke speler.quote:
Das een leuke om te promoveren!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Leuke speler.
Ik heb vandaag een 17 jarige speler met goed positiespel en matig passen gepromoveerd.
Alle drie de scouts hadden 17 jarige k*t spelers in de aanbieding.
Alle drie maar geweigerd, komt volgende week wel weer..
Mijn laatste interessante speelt inmiddels al bij de grote jongens...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das een leuke om te promoveren!![]()
![]()
Mja ik had vorige week een 15 jarige redelijk allrounder en nu deze. Zal volgende week wel weer huilen met de pet op zijn.
Betekend dat buitengewoon potentieel dat ie dan ergens uitstekend kan halen?quote:Gerbrand van Hoof (93230876)
15 jaar en 27 dagen, volgende verjaardag: 02-03-2011
Speler kan pas gepromoveerd worden over 197 dagen.
Team: RKDEO A1
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 29-11-2010 20:02 (7 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend (max. matig)
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend (max. zwak)
Scoren: zwak (max. onbekend)
Spelhervatting: onbekend
6 * op t middenveld
Opmerkingen trainer:
03-12-2010 19:15
Wedstrijd Gerbrand van Hoof: In vergelijking met zijn teamgenoten heeft hij een buitengewoon potentieel.
03-12-2010 19:15
Wedstrijd Omdat we ook Passen trainen, heb ik Gerbrand van Hoof bestudeerd tijdens de wedstrijd. Ik denk dat hij zwak kan worden hierin voor hij de jeugdacademie verlaat.
Commentaar van de scout
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Gerbrand van Hoof.
Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Dat begrijp ik echt niet he. Ok ik heb niet zo veel talentjes als Nixx maar ik heb er toch altijd wel een paar lopen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn laatste interessante speelt inmiddels al bij de grote jongens...
Dat is niet te zeggen....maar met de huidige bekende stats zou ie weleens heel hoog in verdedigen én vleugel kunnen halenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Betekend dat buitengewoon potentieel dat ie dan ergens uitstekend kan halen?
Ik heb echt helemaal nix, best naar...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik echt niet he. Ok ik heb niet zo veel talentjes als Nixx maar ik heb er toch altijd wel een paar lopen.
Dan hoop ik maar op verdedigen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is niet te zeggen....maar met de huidige bekende stats zou ie weleens heel hoog in verdedigen én vleugel kunnen halen
Lijkt mij ook ruk. Heb je al eens van scouts gewisseld? Ik weet dat ze zeggen dat dat niets uitmaakt maar bij mij helpt t weer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal nix, best naar...
Mja, misschien van de week eens doen. Maar volgens mij is het gewoon puur toevalquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ruk. Heb je al eens van scouts gewisseld? Ik weet dat ze zeggen dat dat niets uitmaakt maar bij mij helpt t weer.
Dan heb ik zeker iedere keer dat ik dat doe toeval.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, misschien van de week eens doen. Maar volgens mij is het gewoon puur toeval
Mijn pijlen staan de laatste tijd gericht op twee spelers die uitstekend verdedigen kunnen halen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef Outpost76 het volgende:
Dat begrijp ik echt niet he. Ok ik heb niet zo veel talentjes als Nixx maar ik heb er toch altijd wel een paar lopen.
Heb nu 3 nieuwe scouts: Joran, Joran en Jordan. Ben benieuwd wat ze komende week voor moois brengenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker iedere keer dat ik dat doe toeval.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mijn pijlen staan de laatste tijd gericht op twee spelers die uitstekend verdedigen kunnen halen.
18 jarige die nu op 7.8 verdedigen staat met max redelijk PM en matig vleugel
16 jarige die nu op 7.4 verdedigen staat met max redelijk vleugel en matig passen
Beide staan opgesteld als vleugel verdediger met primair verdedigen en secundair vleugel.
Op de vleugel posities staat twee vleugelspeler (15 jaar en 16 jaar) met max goed vleugel.
Daarnaast zijn deze leuk om in passen omhoog te krijgen :quote:. Thys van der Wulp
16 jaar en 10 dagen
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: redelijk (max. redelijk)
Positiespel: matig (max. redelijk)
Vleugelspel: zwak (max. zwak)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend (max. matig)
Laatste wedstrijd: 02-12-2010 (Middenvelder)
En ik hoop dat deze snel nog ff stijgen wil:quote:Tobias Maat
16 jaar en 32 dagen [Onvoorspelbaar]
Verdedigen: slecht (max. slecht)
Positiespel: matig (max. matig)
Vleugelspel: onbekend (max. zwak)
Passen: onbekend (max. goed)
Scoren: onbekend
Matthias van Slooten
16 jaar en 86 dagen [Onvoorspelbaar]
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: matig (max. matig)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: matig (max. redelijk)
Passen: redelijk (max. goed)
Scoren: onbekend (max. zwak)
9. Olger Brunott
16 jaar en 29 dagen [Krachtig]
Verdedigen: matig (max. matig)
Positiespel: waardeloos (max. onbekend)
Passen: matig (max. redelijk)
Scoren: zwak (max. zwak)
quote:Reggie van Randwijck
17 jaar en 82 dagen [Onvoorspelbaar]
Verdedigen: slecht (max. slecht)
Positiespel: matig (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. goed)
Scoren: onbekend
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb nu 3 nieuwe scouts: Joran, Joran en Jordan. Ben benieuwd wat ze komende week voor moois brengen
Deze voornamen komen het dichtst in de buurt bij mijn echte voornaamquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb 2 weken geleden ook wat gezocht. Eigenlijk naar een van den Bosch mja die zijn er niet. Toen maar 2 met mijn voornaam aangenomen.
Bij mij klopt t ook niet helemaal hoor. De ene heet Wout en de andere Wouter-Jan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Deze voornamen komen het dichtst in de buurt bij mijn echte voornaam
Mijn voornaam komt alleen voor bij Belgische spelers (weliswaar zonder de puntjes op de o, maar toch...), en mijn achternaam alleen bij Duitse en Tsjechische spelers.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij klopt t ook niet helemaal hoor. De ene heet Wout en de andere Wouter-Jan.
Suc6!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn voornaam komt alleen voor bij Belgische spelers (weliswaar zonder de puntjes op de o, maar toch...), en mijn achternaam alleen bij Duitse en Tsjechische spelers.
Hup Holland
Anyways, ik ga me gereed maken om een tentamen te maken...
Dan staan we nu mooi met 3 teams op 6 punten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nieuwe trainee incl. TS-hit gekauft (19j, briljant def, uitstekend passen, matig PM en [Schnell]. Kost dan 2,6 mln maar na 2 pops zou hij zo'n 3,5-4 mln op moeten brengen, dus kan nog wel een aardig projectje worden, laat staan wanneer ik 'm nog wat SP mee ga geven
En Xummon's huilbaby's met een mooie 0-1 counteroverwinning (ik had 57/60% bbz) naar (t)huis gestuurd
Als je 2-wekelijks een ruime winst maakt, dan kun je dat doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:40 schreef Swennus het volgende:
Wanneer kun je het beste met de jeugd beginnen?
Ben nu bezig aan mijn eerste volle seizoen.
vraag 2: Ik heb een middenvelder die waardeloos in vorm is. Wat zijn de beste middelen om deze beste man weer een beetje in vorm te krijgen? conditie omlaag? in friendly laten spelen?
Een speler krijgt op vrijdag training alshij speelt. Je hebt dan kans dat zijn voorgrond vorm (waardeloos) naar zijn achtergrond vorm (altijd onbekend) beweegt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:40 schreef Swennus het volgende:
vraag 2: Ik heb een middenvelder die waardeloos in vorm is. Wat zijn de beste middelen om deze beste man weer een beetje in vorm te krijgen? conditie omlaag? in friendly laten spelen?
Deze staat nu op 15%.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je 2-wekelijks een ruime winst maakt, dan kun je dat doen.
En conditie moet je niet omlaag zetten, tenzij je hem nu al veel hoger dan 12% hebt staan. Het enige wat je kunt doen is hem 90 minuten per week laten spelen.
Dan maar hopen dat hij vrijdag weer de goede kant op gaat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:57 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Een speler krijgt op vrijdag training alshij speelt. Je hebt dan kans dat zijn voorgrond vorm (waardeloos) naar zijn achtergrond vorm (altijd onbekend) beweegt.
Yup. Het enige wat je kan doen is hopen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:05 schreef Swennus het volgende:
[..]
Deze staat nu op 15%.
[..]
Dan maar hopen dat hij vrijdag weer de goede kant op gaat.
uhm volgens mij speelden we al thuisquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nieuwe trainee incl. TS-hit gekauft (19j, briljant def, uitstekend passen, matig PM en [Schnell]. Kost dan 2,6 mln maar na 2 pops zou hij zo'n 3,5-4 mln op moeten brengen, dus kan nog wel een aardig projectje worden, laat staan wanneer ik 'm nog wat SP mee ga geven
En Xummon's huilbaby's met een mooie 0-1 counteroverwinning (ik had 57/60% bbz) naar (t)huis gestuurd
Ze moeten toch van de vereniging naar huis toe?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:11 schreef Xummon het volgende:
[..]
uhm volgens mij speelden we al thuis![]()
maar ze waren inderdaad aan het huilen
Hoezo? Bij mij zitten ze in het waailappeninternaatquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze moeten toch van de vereniging naar huis toe?
Vandaar ook de (t)quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:11 schreef Xummon het volgende:
[..]
uhm volgens mij speelden we al thuis![]()
maar ze waren inderdaad aan het huilen
Erg verstandig met al die haagse harry'squote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoezo? Bij mij zitten ze in het waailappeninternaat
Denk t wel. Had 2 uur de tijd, was met een uurtje klaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Erg verstandig met al die haagse harry's
Ging je tentamen een beetje?
Valt op zich ook niet tegen toch? 4 wedstrijden gespeeld, 4 ton winst = ton per week/training. Je hebt straks 1,5 miljoen op de bank staan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:42 schreef maniack28 het volgende:
07-12-2010 Kristiansund'10 King Black United 444 444 ¤ 1 030 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
13-11-2010 bfgm Kristiansund'10 43 450 ¤ 670 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
Valt tegen.. van 17 jaar redelijk/matig naar goed/redelijk.
Ja ik vind dat redelijk passen maar weinig waard:quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Valt op zich ook niet tegen toch? 4 wedstrijden gespeeld, 4 ton winst = ton per week/training. Je hebt straks 1,5 miljoen op de bank staan?
Dan heb je geluk gehad met die matige, of pech met die andere.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:38 schreef maniack28 het volgende:
17 en 46 goed/matig
17 en 37 goed/redelijk
True, ik mag ook niet klagen.. Gaat best rap zo, ben pas 1,5 maand bezig dus. 1 mil per maand vind ik meer dan genoegquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad met die matige, of pech met die andere.
Maar 100k is nog altijd netjes. Zeker als je bedenkt dat je dat in slechts 1 week training kan behalen.
Dat is erg netjes. Nog even doorwerken en dan kom je op 1M per week.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
True, ik mag ook niet klagen.. Gaat best rap zo, ben pas 1,5 maand bezig dus. 1 mil per maand vind ik meer dan genoeg
Dat is onhaalbaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is erg netjes. Nog even doorwerken en dan kom je op 1M per week.
Het is me vorig seizoen anders gelukt.quote:
quote:Seizoensoverzicht, seizoen 32
Totalen
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 2 231 888 ¤ Spelersloon 596 946 ¤
Sponsorgeld 2 466 870 ¤ Stadionkosten 691 078 ¤
Verkochte spelers 65 333 382 ¤ Bouwkosten stadion 0 ¤
Commissie 933 562 ¤ Personeel 732 600 ¤
Overig 76 020 ¤ Jeugdopleiding / scoutingsnetwerk 320 000 ¤
Financieel voordeel 0 ¤ Nieuwe aankopen* 42 262 578 ¤
Overig 228 200 ¤
Rente 0 ¤
Totale inkomsten 71 041 721 ¤ Totale uitgaven 44 831 402 ¤
Seizoensresultaat 26 210 319 ¤
Hoofstat op goed of uitstekend, en dan passen van matig naar redelijk/goed of van redelijk naar goed/uitstekend.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:34 schreef maniack28 het volgende:
jezus... wat voor spelers deed je dan? goed naar uitstekend?
Hallo??quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef Armageddon het volgende:
Hoi!
Ik wil morgenmiddag een zooi spelers op de transferlist zetten. Moet ik dat nu iets onder de transfervergelijking doen of gewoon zoals je veel ziet voor 1000,- of 5000,- ??
Wat je gevoel zegt. Ik zet tegenwoordig geen enkele speler voor 0 er meer op aangezien ik een minimaal bedrag wil hebben.quote:
ah ok.. passen dus, dan heb je wel wat startkapitaal nodigquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoofstat op goed of uitstekend, en dan passen van matig naar redelijk/goed of van redelijk naar goed/uitstekend.
Yup. Dat had ik gelukkig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
ah ok.. passen dus, dan heb je wel wat startkapitaal nodig
Nou, mijn ervaring is dus dat als ik vraag wat ik er voor wil hebben dat ze niet gekocht worden. Dus is het misschien een idee om een lager bedrag te vragen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat je gevoel zegt. Ik zet tegenwoordig geen enkele speler voor 0 er meer op aangezien ik een minimaal bedrag wil hebben.
Het ligt er dus maar net aan wat je bedoeling is.
In tegenstelling tot koekie zet ik ze eigenlijk vrijwel altijd voor nul op de lijstquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaring is dus dat als ik vraag wat ik er voor wil hebben dat ze niet gekocht worden. Dus is het misschien een idee om een lager bedrag te vragen?
En dan verdien je er nog wat aan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In tegenstelling tot koekie zet ik ze eigenlijk vrijwel altijd voor nul op de lijst
Over het algemeen wel jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En dan verdien je er nog wat aan?
Als ik klaar ben met geld genereren, dan ga ik dat ook weer doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In tegenstelling tot koekie zet ik ze eigenlijk vrijwel altijd voor nul op de lijst
Lijkt me primaquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ok, thanks. Op woensdagmiddag om 16:00 op de transferlijst zetten is nog steeds goed?
Damn in mijn geval betekende dat dan altijd dat ik de helft niet wist.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Denk t wel. Had 2 uur de tijd, was met een uurtje klaar
quote:TV van Valère Van Den Bosch (250817880) :
Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
247439212 07-12-2010 (2/44) 36 070 31 150 000 ¤ 22 matig
235839035 06-12-2010 (2/44) 47 870 3 511 000 ¤ 22 redelijk
249393177 04-12-2010 (1/44) 42 590 3 315 000 ¤ 22 goed
248053352 30-11-2010 (1/44) 39 260 3 330 000 ¤ 22 redelijk
240803347 28-11-2010 (16/43) 46 090 3 500 000 ¤ 22 goed
249015894 27-11-2010 (16/43) 44 060 3 500 000 ¤ 22 goed
234815975 27-11-2010 (16/43) 56 110 2 750 000 ¤ 22 goed
241479103 27-11-2010 (16/43) 42 340 3 397 000 ¤ 22 matig
248559809 24-11-2010 (16/43) 49 360 2 725 000 ¤ 22 redelijk
239960498 23-11-2010 (16/43) 58 010 3 871 000 ¤ 22 redelijk
Mediaangemiddelde prijs 3 448 500 ¤
Gemiddelde prijs 6 104 900 ¤
Nogal frappant inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 09:25 schreef Outpost76 het volgende:
Volgens mij moet ik weer een transver melden aan Hattrick. Iets \ wat teveel bieden omdat je de manager kent doen we hier ook, maar 31.150.000 voor een speler tussen de 2.7 en de 3.5 mil???![]()
[..]
waarschijnlijk een typfoutjequote:Op woensdag 8 december 2010 09:25 schreef Outpost76 het volgende:
Volgens mij moet ik weer een transver melden aan Hattrick. Iets \ wat teveel bieden omdat je de manager kent doen we hier ook, maar 31.150.000 miljoen voor een speler tussen de 2.7 en de 3.5 mil???![]()
[..]
Thanks! Mijn prijs gaat naar Briggy thoughquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:19 schreef Rauzer het volgende:
Feli Flappekz, nog net gewonnen!
En TV ook gefeliciteerd!
das waar natuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 09:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht maar dat zoeken ze bij hattrick maar uit.
Middag!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is me vorig seizoen anders gelukt.
[..]
is wel een verschrikkelijk 'foutje'... hoe zou die gast zich gevoeld hebben als hij een speler voor 3,11 miljoen wilde kopen en per ongeluk zn spaargeld van meerdere seizoenen eventjes over de balk smijt... (is dat trouwens wel mogelijk? ik dacht date r een beveiliging was tegen biedingen die meer dan 10x het voorgaande bod waren?)quote:
Is er ook.. Grote kans dat dit een stoppende speler was die op deze manier 'leuk' denkt te zijn..quote:Op woensdag 8 december 2010 13:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
is wel een verschrikkelijk 'foutje'... hoe zou die gast zich gevoeld hebben als hij een speler voor 3,11 miljoen wilde kopen en per ongeluk zn spaargeld van meerdere seizoenen eventjes over de balk smijt... (is dat trouwens wel mogelijk? ik dacht date r een beveiliging was tegen biedingen die meer dan 10x het voorgaande bod waren?)
quote:Martin Heggerick (307909044)
Belgium 17 jaar en 34 dagen, volgende verjaardag: 24-02-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: AFC Hueso Pirata (sinds 08-12-2010 (2/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 950
Loon: 444 ¤ (370 ¤) /week inclusief 20% bonus, 7 104 ¤/ seizoen
Fysiek: fit
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 4/20 zwak
Geweldige speler.. ik kan alleen niet bij de deadline zijnquote:Philip Prent (242132189)
Netherlands 22 jaar en 75 dagen, volgende verjaardag: 14-01-2011
goed in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Vienna Leopoldstadt
(sinds 26-06-2009 (6/39), 4s 11w 5d)
Total Skill Index (TSI): 51 880
Loon: 20 052 ¤ (16 710 ¤) /week inclusief 20% bonus
320 832 ¤/ seizoen
Fysiek: fit
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Zet op hotlist Herinneringen
Deadline: 11-12-2010 13:36 (2 dagen 23u 19m)
Vraagprijs: 0 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 14/20 bovennatuurlijk
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Hey, die staat ook tussen mijn bookmarks (zoek bovennatuurlijke PM'ers met minstens redelijk passen van 22 of 23), had alleen nog niet gezien dat het een Prent was. Misschien dat ik hem kan kopen, dan mag je hem van me overnemen over 1-2 seizoenen met wat meer passenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geweldige speler.. ik kan alleen niet bij de deadline zijn
Oe, dat zou misschien een geweldige oplossing zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 14:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hey, die staat ook tussen mijn bookmarks (zoek bovennatuurlijke PM'ers met minstens redelijk passen van 22 of 23), had alleen nog niet gezien dat het een Prent was. Misschien dat ik hem kan kopen, dan mag je hem van me overnemen over 1-2 seizoenen met wat meer passen
Als het goed is ben ik dan thuis, dus als de prijs niet de spuigaten uitloopt ga ik het proberenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oe, dat zou misschien een geweldige oplossing zijnIk zit namelijk krap bij kas en kan dus niet online zijn. Als je dat zou willen doen? Dan probeer ik hem binnen 1/2 seizoenen weer van je terug te kopen ( heb ik ook weer genoeg geld ).
Prima, dankquote:Op woensdag 8 december 2010 14:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als het goed is ben ik dan thuis, dus als de prijs niet de spuigaten uitloopt ga ik het proberen
tuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iedereen z'n penaltynemers al ingesteld?
Laat je dan ook niet zo snel uit de beker knikkerenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:57 schreef Flappekz het volgende:
Tuurlijk, doe me anders nog maar een +3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:00:00
Ondanks de stortbuien en het lekkende dak van de hoofdtribune kwamen er toch nog 20627 toeschouwers naar De Meer.
quote:De bezoekers braken in de 7e minuut door over de linkervleugel. David Prent omspeelde de verdedigers en plaatste de bal net langs de keeper: 0-1 voor de bezoekers.
quote:Na een oogstrelende aanval van CSB over rechts kon Micha Reuven in de 15e minuut de gelijkmaker laten aantekenen: 1-1.
Niet geheel onverwacht natuurlijk, als het maar niet 10,10,10 wordt.quote:16:14
Na 16 minuten vond arendsoog-speler Stanisaw Skrzypa een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 0-1 zetten.
quote:CSB kwam in de 19e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 2-1 toen Paul Mahncke de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.
Krijgt de tegenstander geel en rood.quote:De speaker verwelkomde de bezoekers en gaf de volgende basisopstelling: van den Bosch - van den Bosch, Prent, van den Bosch, Prent, van den Bosch - van den Bosch, Van Den Bosch, Van Den Bosch - van den Bosch, Van Den Bosch.
Verrassend!quote:35:48
Nicola Ferracioli stoomde in de 35e minuut door het midden op en maakte met een imposant schot gelijk voor AHP, 1-1.
Zelf al 4 kansen gemistquote:Op woensdag 8 december 2010 17:51 schreef Nixx- het volgende:
Het staat na 34 minuten hier 0-1 in mijn voordeel.
Hij speelt verrassend 5-4-1, waarbij zijn organisatie al naar goed is gedaald.
Jammer genoeg wordt zijn 700 TSI middenvelder eruit geschopt en vervangen door een 31k TSI middenvelder.
Mart doet goede zaken. Al staat t pas 2-0.quote:Smeets had met 70 procent balbezit een veldoverwicht.
Pfffffffffffttttt!!!!quote:37:32
arendsoog kwam op voorsprong in de 37e minuut. Het werd 1-2 na een magnifieke combinatie door het midden. Massimo Frezzolino was de doelpuntenmaker.
quote:
Bedankt!quote:40:01
De wedstrijd was 40 minuten bezig toen Koos van Straten van arendsoog op rechts doorbrak en tot groot ongenoegen van het thuispubliek de score moeiteloos verhoogde: 1-3.
Dat van mij had een positief effect op de Prentjes he!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker bezig jullie 2.
Van t weekend was t andersom.![]()
Kansloos natuurlijk, tenminste 1 doelpuntje zodat de fanmood en zv niet echt hard omlaag gaat.quote:45:00
arendsoog domineerde de wedstrijd en mocht 59 procent balbezit laten aantekenen.
45:00
Bij rust stond er 1-3 op het scorebord.
Iedereen komt zn neefje helepen behalve 2 waailappen....quote:"Jongens! Jongens! Dit kan toch niet! Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning!" Ook de stadionspeaker had er geen goed woord voor over toen in de 37e minuut wat duw- en trekwerk op het middenveld ontaardde in een veldslag tussen beide teams. Na de orde hersteld te hebben, riep de scheidsrechter op advies van zijn grensrechter Adriano Sardo bij zich en gaf de Smeets-speler een rode kaart.
Ja en nu van de prentjes op jou. Lekker bezig dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:59 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Dat van mij had een positief effect op de Prentjes he!
Laat me raden Prent en Prent zeker!!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iedereen komt zn neefje helepen behalve 2 waailappen....
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iedereen komt zn neefje helepen behalve 2 waailappen....
In 1 keer goed.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:02 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Laat me raden Prent en Prent zeker!!
Ze voelen de bui al hangen bedoel jequote:Op woensdag 8 december 2010 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voelen zich zeker niet in t team passen.
Ja die willen natuurlijk niet het Bosch ingestuurd wordenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze voelen de bui al hangen bedoel je
Ook dat maar als je in een team speelt waar iedereen elkaar al jaren en jaren kent kom je er niet zomaar tussen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze voelen de bui al hangen bedoel je
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:06 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Ja die willen natuurlijk niet het Bosch ingestuurd worden
Dat was ik vorige week ook. De wedstrijd was pas na 144 minuten afgelopen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ervoor gekozen om NIET te counteren en te proberen het middenveld te pakken, zij het met PIC. Ondanks mijn opstelling met B-trainees heeft hij al 2 counters gemist en ik een kans gescoord.
Ben alleen vergeten penaltynemers in te stellen
Ik hoop dat t niet veel hoger wordt. Straks lopen mn supporters weer weg.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef klootzzz het volgende:
Hier ook weer begonnen, hopelijk krijgt ie een PB event en valt de schade nog mee!
Ik heb weer de laagste fanseizoens verwachting dus zal er nog wel een handjevol bij krijgen, echt succes supporters!!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop dat t niet veel hoger wordt. Straks lopen mn supporters weer weg.
quote:50:09
AHP leverde in de 50e minuut een prachtige aanval af via de linker vleugel. Keeper Julius Euverman was kansloos, maar het schot belandde op de paal.
Hahahaha ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:19 schreef Drassss het volgende:
Ik ga gewoon voor penalty's en win de pot in minuut 146
Mja bij mij gaan ze weer eens voor het kampioenschap. Terwijl ik dik 30 hatstat punten heb ingeleverd.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:19 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Ik heb weer de laagste fanseizoens verwachting dus zal er nog wel een handjevol bij krijgen, echt succes supporters!!
Dat weten zij niet :pquote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha ik ben benieuwd.
Ooit seizoenen geleden kon de 1e wedstrijd van het seizoen wel uren door gaan.
Gelukkig hebben ze die problemen opgelost.
[..]
Mja bij mij gaan ze weer eens voor het kampioenschap. Terwijl ik dik 30 hatstat punten heb ingeleverd.
niet mn speler vergeten hèquote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha ik ben benieuwd.
Ooit seizoenen geleden kon de 1e wedstrijd van het seizoen wel uren door gaan.
Gelukkig hebben ze die problemen opgelost.
[..]
Mja bij mij gaan ze weer eens voor het kampioenschap. Terwijl ik dik 30 hatstat punten heb ingeleverd.
quote:In de 58e minuut ontving Gait-Jan Prent een prachtige pass van links. Hij controleerde de bal knap en scoorde eenvoudig de gelijkmaker: 2-2.
geen idee. Internet nu in mn pauze op mn mobiel, ik was net nog niet overboden.. nogmaals dank dat je het voor me wilt doenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.Ik heb een alarm gezet.
Wat is zn id dan check ik m nu alvast.
quote:59:20
Een fout van de keeper, die de uit een corner ingekopte bal van Stanisaw Skrzypa voor de voeten van Henk-Jan Bentvelt stompte, zorgde alsnog voor succes voor arendsoog, dat hiermee op 1-5 kwam.
55:15
De wedstrijd was 55 minuten onderweg toen arendsoog besloot om de speelwijze aan te passen om daarmee de voorsprong te behouden.
54:32
Na 54 minuten kwam uit een combinatie in het midden een steekpass naar Koos van Straten, die de voorsprong van arendsoog kon uitbreiden naar 1-4.
Godver de godver........quote:
Ah nouja dan kijk ik straks wel even. Geen dank.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen idee. Internet nu in mn pauze op mn mobiel, ik was net nog niet overboden.. nogmaals dank dat je het voor me wilt doen
Zit je weer op Babes?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
wtf is dit nou weer.....![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik nog nooit gekregen bij Fok!
Lekker dan, moet nog 10 minuten overleven zonder en kan hem zondag eigenlijk ook niet missen.quote:79:17
79 minutes into the match Mattheus's Oskar Ånger head butted an opponent nastily, and so the referee sent him off immediately.
Hahaha net als dat topic vorige week op HT, user die klaagde dat hij allemaal dildo reclames te zien kreeg en zich niet realiseerde dat het aangepaste google reclame was gebasseerd op z'n browse/search histories.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:35 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Hahaha net als dat topic vorige week op HT, user die klaagde dat hij allemaal dildo reclames te zien kreeg en zich niet realiseerde dat het aangepaste google reclame was gebasseerd op z'n browse/search histories.
Je ziet zelf de melding hier boven dus weet je dat je er niet heen moet gaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Slimme vent ben jij, geef ons een link naar dezelfde malware.
Zie een lekker ding met een deel van mijn team logo op d'r slipje!!quote:
En dan weet jij dus toch ook dat je dat niet moet posten...kreeg ook al spam via mail van jou. Ms moet je eens even uitkijken waar je allemaal heen surft.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je ziet zelf de melding hier boven dus weet je dat je er niet heen moet gaan.
Daarbij heb ik dit nog nooit gehad bij dat topic.
Klopt, kreeg ik idd ookquote:Op woensdag 8 december 2010 18:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En dan weet jij dus toch ook dat je dat niet moet posten...kreeg ook al spam via mail van jou. Ms moet je eens even uitkijken waar je allemaal heen surft.
Die spam mag je me idd wel eens uitleggen. Ik snap daar geen ruk van....quote:Op woensdag 8 december 2010 18:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En dan weet jij dus toch ook dat je dat niet moet posten...kreeg ook al spam via mail van jou. Ms moet je eens even uitkijken waar je allemaal heen surft.
Die ruk kan het probleem weleens zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die spam mag je me idd wel eens uitleggen. Ik snap daar geen ruk van....
Dat komt door al die dildo reclames van jequote:Op woensdag 8 december 2010 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die spam mag je me idd wel eens uitleggen. Ik snap daar geen ruk van....
Ik heb een firewall en een dagelijkse update voor mn virus proggie. Leg mij t maar eens uit dan hoe dat daar door kan komen.....quote:Op woensdag 8 december 2010 18:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die ruk kan het probleem weleens zijn
Chips!quote:Na een paar prachtige passeerbewegingen op de linkerflank wist CSB-speler Nelis van Lunteren zijn team in de 71e minuut op een voorsprong van 3-2 te zetten.
Ik kijk niet naar dildo's en shit.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat komt door al die dildo reclames van jeKunt beter niet naar die shit kijken
nee hoor, google chrome haalt er malware uit.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:41 schreef klootzzz het volgende:
Heb alleen die eerste pagina snel bekeken maar kreeg geen malware waarschuwing, dus die pagina is gewoon clean hoor.
Nah dan snap ik er heulemaal niets meer van....quote:Op woensdag 8 december 2010 18:41 schreef klootzzz het volgende:
Heb alleen die eerste pagina snel bekeken maar kreeg geen malware waarschuwing, dus die pagina is gewoon clean hoor.
Ah vandaar.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nee hoor, google chrome haalt er malware uit.
Hmm vreemd ik gebruik gewoon mozilla en heb echt 0 problemen met malware op die pagina, me avast wordt ook niet getriggerd.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nee hoor, google chrome haalt er malware uit.
Mijn virus proggie en firewall ook niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:44 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Hmm vreemd ik gebruik gewoon mozilla en heb echt 0 problemen met malware op die pagina, me avast wordt ook niet getriggerd.
Zelf op soort gelijke rotzooi in mails geklikt? Want het activeren daarvan is met 1 klik vaak al voldoendequote:Op woensdag 8 december 2010 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Enig idee hoe die spam verstuurd wordt vanaf mijn computer?
Ooit tijden terug met mn oude pc maar niet met deze.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zelf op soort gelijke rotzooi in mails geklikt? Want het activeren daarvan is met 1 klik vaak al voldoende
Mja idd..... Ach had nog 8 artsen in dienst.quote:
quote:Pascal Prent was vandaag de uitblinker bij Kluitje
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja idd..... Ach had nog 8 artsen in dienst.
[..]
quote:77:42
AHP bracht in de 77e minuut de stand op 2-5, doordat Sidney Hesseling een verdwaalde pass van links in het net wist te frommelen.
Uiteraard tenzij t mee slipt tussen files die gepost worden. Ik heb t al gemeld in het desbetreffende FB topic.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:48 schreef klootzzz het volgende:
Trouwens ken de policies niet hier op Fok maar neem aan dat indien er malware gepost wordt, de links vrij snel verwijderd worden en een usertje geblokked/gebanned wordt.
Mja dat ben je al snel als je tussen die kneusjes van mij speelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Felie!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
Gestolen overwinning geboekt!
94:39
Mattheus took the lead 94 minutes into the game by 2 to 1, as Norat Subirat elegantly received a long range pass through the middle, finishing off with a half-volley shot just below the bar.
Als jullie dan ook nog ff die link uit de quote halen......quote:Op woensdag 8 december 2010 18:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Slimme vent ben jij, geef ons een link naar dezelfde malware.
+ fanmood tevreden en geen blessures.quote:Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 149 893 ¤ aan entreegeld.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:03 schreef klootzzz het volgende:
[..]
+ fanmood tevreden en geen blessures.
Niet erg slecht dus, ik ga even eten maken en dan wederom voetbal kijken!
Ik ging juist voor verlies. Helaas vinden mn fans t niet zo leuk maar daar komen ze wel weer over heen.quote:
Ik heb lekker met 5-0 verloren.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Verloren.
Weer met slechts 4-0. Waar is die tijd van die hoge uitslagen gebleven...
Ik zat vandaag eens aan de goede kant van het geluk, dus mij hoor je eens niet klagen. Maar altijd vervelend die bad beats.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:08 schreef NelisZ het volgende:
Zoals verwacht weer makkelijk met 5-0 gewonnen
Competitiegenoot is ondanks 70 hatstats meer dan zijn tegenstander met 3-1 uit het toernooi gegooid...
En dat voor maar 3 spelersquote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, eindelijk mijn speler verkocht, voor iets minder dan ik wou, maar nu toch 17 miljoen te besteden!
4 hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat voor maar 3 spelers
Zoals ik zei dat ik maar 14 had voor heel mn team maar dat klopte niet. Ik had toen al 2 spelers van 3 mil dus 20 voor heel mn team. En nu moet ik nog een mid en 2 spitsen.
En jij hebt er ook een leuk team voor toch ?quote:
Nouja aardig ja maar zoals ik al zei ik moet er eigenlijk nog 3. Ik heb all1 nog maar 3.6 mil. En dan vergeet ik maar even dat ik eigenlijk nog een A verdediger moet kopen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En jij hebt er ook een leuk team voor toch ?Als Koekje met zijn fortuin gaat patsen stelt dat van mij waarschijnlijk ook niks voor
nope 20:50... beetje jammer dat ik dan geen pauze heb...quote:Op woensdag 8 december 2010 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah nouja dan kijk ik straks wel even. Geen dank.![]()
22.00 was zn deadline toch?
graag gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh goed dat je nog op tijd reageert dan!
Ondanks zulke ratings slechts 1-1 na verlengingquote:FC Beunhaasfrikandel
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging zwak (laag)
Linkerverdediging zwak (hoog)
Rechteraanval zwak (heel laag)
Centrale aanval slecht (hoog)
Linkeraanval slecht (hoog)
ADO'67
Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediginggoed (hoog)
Linkerverdediging uitstekend (heel laag)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval formidabel (hoog)
Linkeraanval formidabel (laag)
Ik had mn alarm al staan op 20.45quote:Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
graag gedaanmaar je mag wel eerder al inloggen hoor
Kein anoengquote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hoe laat is ongeveer de bekerloting?
Mja en dan zeggen ze dat t middenveld minder belangrijk is geworden.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ondanks zulke ratings slechts 1-1 na verlenging
Gelukkig won ik de strafschoppen.
Erger: Een trainee met +4 uit de wedstrijd geschopt
Ik weet nog wel een leuke trainie voor je.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
1-4 gewonnen, blessure trainee 'gelukkig' slechts +1, dus die speelt volgende week weer. Gedoodverfde titelkandidaat was minder 'gelukkig', 60 HatStats verschil 2-1 (314457461)
OWB die ik geshortlist/gebookmarked had werd 1 minuut voor verstrijken toch op geboden door een Spaanse traderNouja, komt vast wel weer eens zo'n beauty voorbij in de loop van dit seizoen
Felie!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef TheVulture het volgende:
2-0 gewonnen, geen blessures
Het leuke is dat ik nu 10 trainees heb die allemaal min of meer gelijkwaardig zijn dus ik kan ze gewoon lekker doortrainen zonder dat mijn ratings er onder lijden
Dat vraagt er natuurlijk om he? Showen!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef TheVulture het volgende:
Het leuke is dat ik nu 10 trainees heb die allemaal min of meer gelijkwaardig zijn dus ik kan ze gewoon lekker doortrainen zonder dat mijn ratings er onder lijden
Ze varieren van formidabel tot redelijk maar met zijn 5'en halen ze telkens leuke ratings...quote:Op woensdag 8 december 2010 20:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat vraagt er natuurlijk om he? Showen!
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze varieren van formidabel tot redelijk maar met zijn 5'en halen ze telkens leuke ratings...
Volgende week tegen iemand waarvan ik het middenveld net wel of net niet pak... altijd lastig om te bepalen wat je dan moet doen vind ik... ook omdat zijn centrale aanval ook nog eens formidabel is...
Laat ik het dan anders zeggen... voor een B-ploeg haal ik ratings waar menig team jaloers op isquote:Op woensdag 8 december 2010 21:32 schreef Flappekz het volgende:
Dus je verdediging is redelijk formidabel
Ik ga mijn geluk eens beproeven in Argentinië.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bekertegenstander bekend. Ik zeg het nog maar eens, misschien brengt het me weer geluk: Ik vlieg er echt uit volgende week.
Mja ik haal met mn B team 79 hatstats dus dan ben je al snel jaloers.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders zeggen... voor een B-ploeg haal ik ratings waar menig team jaloers op is
Met dank aan een briljante keeper ook
Ik elders in de wereld.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga mijn geluk eens beproeven in Argentinië.
Ik zie wel. Gooi me gewoon op willekeurig en div IV of beter in de pool, en dan kom ik vanzelf wel ergensquote:
Ja dat kan ook. Ik ben me all1 heul laat op vlaggetjes gestort en dat wil ik het komende seizoen toch nog blijven proberen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zie wel. Gooi me gewoon op willekeurig en div IV of beter in de pool, en dan kom ik vanzelf wel ergens
Voor jou wel ja of doel je ergens anders op?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het tijdstip is nu het belangrijkste.
Ik vond het al lang durenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
Ik baal eigenlijk nu al dat ik een familie team heb opgestart.Mja door zetten maar.
Nee. Puur het tijdstip van de wedstrijd.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor jou wel ja of doel je ergens anders op?
quote:
Dan had ik je toch goed begrepen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Puur het tijdstip van de wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |