LOl. Kwam door Suarez. Zoals ze al zeiden bij VI. Suarez 'maskeerde' allesquote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien op dit moment wel, maar begin dit jaar liep het elftal onder zijn leiding toch echt als een trein. Gemengde gevoelens daarom.
Dat lijkt me raar. Tuurlijk hij was in topvorm, maar dat gold ook voor Van der Wiel, Enoh, De Jong. Pantelic die erg belangrijk was. Het is echt te makkelijk om dat allemaal op Suarez te schuiven.quote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
LOl. Kwam door Suarez. Zoals ze al zeiden bij VI. Suarez 'maskeerde' alles
Technisch Manager, en Hennie Spijkerman van Ajax Cape Town, samen met Frank de Boer, Trainer en Assistent.quote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Vasilevski het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met Blind?
Haha iddquote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Nieuwsuur zal wel schrikken van de kijkcijfers
Ik denk dat Frank een uitstekende trainer gaat worden. De vraag is alleen: Is het niet te vroeg?quote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn jullie trouwens blij met Frank de Boer als nieuwe trainer ? Hij lijkt mij echt zo'n eeuwige assistent . Net als Wouters .
Weet niet, hij mag het gaan bewijzen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn jullie trouwens blij met Frank de Boer als nieuwe trainer ? Hij lijkt mij echt zo'n eeuwige assistent . Net als Wouters .
Tenzij hij het goed doet. Alsof een ervaren coach iets zegt. Jol, Koster en Ten Cate zijn ook ervaren coaches nou wat hebben we daar een lol mee gehad.quote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, en hij kan ook best het seizoen afmaken. Maar daarna hebben jullie toch zeker behoefte aan een ervaren coach?
Doe eens niet zo kinderachtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |